Kysymyksiä pokeille

Eli, itse asiaan! Millä, te nollaatte tilanteen kun pääsette himaan omaan sänkyyn? Onko muilla vastaavia oireita? Tai, sit vaan ei taida homma sopia tähän päähän!

Syö ja juo jotain, menee väkisin nukkumaan. Todennäköisesti herää liian aikaisin aamulla (05 nukkumaan, herää 09). Treenit aamupäivästä ja sitten vaan päiväunet kun tulee treenaamasta.

Yrittää olla juomatta mitään piristävää (kahvia/kolaa/batteria) työvuoron aikana. Muistaa syödä työvuoron aikana jotain ja juo pelkästään vettä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä raiskaus-keissi tapahtui Raumalla n. 4vuottta sitten. En tiedä onko toinenkin ollut, mutta näin täällä Länsirannikolla.
Oli repäissyt äijän päältä pois ja juossut kiinni ja taklannut maahan. Siitä sitten syytteet...

Pieni lisäys tähän, että aikaa on enemmänki. Sanoisin, että 7 vuotta. Kaveri sai kyllä syyt siitä niskoillee, mut loppujen lopuks asiasta ei tullu mitään hänelle. Mut jos näit on tapahtunu useampikin Raumal, ni sit en tiedä...

Noista jutuista kannattaa muistaa että niistä uutisoidaan suurilla otsikoilla vain noi syytteet. Usein tuomiot jätetään huomattavasti vähemmälle huomiolle. Itse mitä olen noita juttuja seuraillut niin suurin osaa päättyy kyllä viimeistään hovissa hyvin, eli jos ei liialliseen "opettamiseen" olla menty niin ei noista tuomioita tule.

Itsellä tosin on hyvä kokemus jo käräjäoikeudesta, missä syyttäjä totesi meikäläisen syyttömäksi :) La-illan rähinä, vastapuolena meidän kimppuun hyökännyt Arska, joka sai maahanviennissä pientä osumaa. Eli itse laitoin kaverin maihin ja istuin päällä siihen asti kun poliisit tulee.

Omalla kohdalla luotto Suomen oikeusjärjestelmään on suuri, tosin onhan se vittumaista parikin vuotta vääntää asiasta, mutta niin se vaan menee.

Mukava huomata, että sellaisiakin ihmisiä vielä jotka pahan paikan tullen voivat auttaa. 10 vs 3 tilanteessa kun hengenlähtö tai vakava loukkaantuminen alkaa olemaan se todennäköisin vaihtoehto niille kolmelle. Muutenkin jos vaikka 1 vs 1 tilanne menee siihen, että toinen on maassa puolustuskyvyttömänä, niin silloin on syytä tilanne laittaa poikki, mutta sellaista tilannetta näiden somaleiden kanssa harvemmin tulee, vaan joukolla käyvät prkleet päälle.

Eli, itse asiaan! Millä, te nollaatte tilanteen kun pääsette himaan omaan sänkyyn? Onko muilla vastaavia oireita? Tai, sit vaan ei taida homma sopia tähän päähän!

Eihän se hyvältä kuulosta jos jokaisen hankalamman illan jälkeen on stressikerroin niin korkea ettei saa unta. Pitäisi vaan oppia jättämään työt työpaikalle eikä tuoda niitä kotiin. Itselläni on vastaavia oireita, jos esim. illalla puukot heiluu ja tietää ettei asia jää siihen, vaan joutuu juoksemaan todistamassa käräjillä ja seisomaan vielä samalla ovella vielä huomennakin, josta nämä sankarit halutessaan vielä sinut tavoittavat, ja sillä kerralla näitä sankareita saattaa olla puukkoineen tuplasti lisää.

Pieni lisäys tähän, että aikaa on enemmänki. Sanoisin, että 7 vuotta. Kaveri sai kyllä syyt siitä niskoillee, mut loppujen lopuks asiasta ei tullu mitään hänelle. Mut jos näit on tapahtunu useampikin Raumal, ni sit en tiedä...

Tälläisessa tapauksessa kyse on mitä todennäköisemmin hätävarjelun liioittelusta. (Hätävarjelun liioittelu = Anteeksiantoperuste). Lyhyesti: Jos
puolustautujalta ei olisi olosuhteet huomioiden voitu odottaa muunlaista käytöstä, vaikka voimakeinot sinänsä olisivatkin olleet ylimitoitettuja, voidaan tilanne katsoa hätävarjelun liioitteluksi. Jos teko katsotaan tuomittavaksi, voidaan tekijä tuomita esim. hätävarjelun liioitteluna tehdystä pahoinpitelystä.

Jättää sen batteryn kiskomisen puolen yön jälkeen, ajelee jo himaan päin silleen rauhallisesti, eikä tuhatta ja sataa. Sit kotona monesti katson jakson verran frendejä tai house MD:tä ja vähän kevyttä yöpalaa. Toimii mulle. Jos omistaa elämänkumppanin, niin sit voi harrastaa sitä maailman parasta unilääkettä.. :rolleyes:

Fishin kanssa olen täysin samaa mieltä; sille yömyssy linjalle ei kannata lähteä. Tulee helposti paha tapa, ja ainakin monet mun tutuista on sanonu, et bisse auttaa nukahtamaan, mutta unesta tulee levotonta.

Jos omistaa elämänkumppanin, niin sit voi harrastaa sitä maailman parasta unilääkettä.. :rolleyes:
Eli mennä koiran kanssa lenkille...? Ei kyllä ollut toivoa mistään aktiviteeteista kun tuli duunista röökille haisten, ja toinen oli vetänyt sikeitä siinäå vaiheessa 6 tuntia :)

Lämmin suihku muuten on hyvä rentoutuskeino. Ja töiden jälkeistä suihkua ei voi edes taloyhtiön mummot kieltää hiljaiseen aikaan vedoten jos ei sinne suihkuun jää asumaan.

Lainaan toisesta threadista kysymyksen liittyen 1.6. tupakkalain muutokseen.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1547627&postcount=288

Miten ravintolat/portsarit ovat käytännössä järjestäneet ulkona tupakoinnin? Narikassa on muutenkin ajoittain tunkua, ja jos ravintolassa on eteispalvelu/sisäänpääsymaksu niin miten yksi mies ehtii vahtia kuka menee ja kuka tulee, jos uusien asiakkaiden lisäksi tupakalla ravaa koko ajan porukkaa?

Kun terassi menee kiinni ja juomia ei saa enää viedä tupakkatauolle mukana, ei tupakkalippukaan kuulosta kovin hyvältä ajatukselta. Jokainen sisälletulija pitää kuitenkin tarkistaa, ettei alaikäiset tunge kaverin tupakkalapulla sisään jne. Ovella jatkossa jono kumpaankin suuntaan?

Ei mene jakeluun miten homman saa yhden miehen ovilla järjestymään fiksusti.

Ei saakkaan. "Kädethän" siinä loppuu. Nopeesti ajateltuna ei auta kun jaksottaa sitä. Eka jengi sisälle, sit jengi ulos, taas sisälle, röökaajat sisään, toiset ulos jne jne ja lopuksi papu kalloon kun sekoo laskuissa... En minä tiedä! Hyvä laki, mut järjetön säätöhän tosta tulee.

Edit. Juttelin lauantaina yhden vanhan kuppikunnan äijän kanssa. Kerto et esim. Ranskassa oli ravintoloiden asiakamäärät nouseet selvästi kun röökipoltto kiellettiin. Ranskalaisethan polttaa ihan joka paikassa..

Kysymys:

Kaveri oli käynyt tässä vasta jarkkärikurssin ja siellä oli sanottu että todistus on voimassa yhden vuoden, jonka aikana on kortti haettava. Kun itse olin koulutuksessa, niin asiasta ei sanottu mitään todistuksen voimassaolosta.
Eli kumpi on oikeassa. Onko se kortti haettava laitokselta vuoden kuluessa kurssin päättymisestä vai ei?

En tiedä meneekö tämä nyt ihan oikeaan threadiin, mutta ajattelisin, että "alan" ihmisiä täällä tavoitan kysymykselläni.
Eli olen menossa järjestyksenvalvojaksi erääseen jalkapallo-otteluun ja töihin tulevien ohjeissa on tämmöinen kohta: "Jalkapallon liigaotteluihin ei saa viedä mitään pulloja tai muita umpinaisia nesteastioita mukaan". Eli ei siis koske pelkästään asiakkaita vaan myös työntekijöitä.
Keksiikö joku jonkin syyn miksei työntekijät saa viedä omia pulloja? :D

Joku vois provosoitua sun pullottelusta. Sitäpaitsi, työpaikalla ei saa juopotella :whip:

Tietääkseni omia (alkoholittomia) juomia/vesiä saa tuoda, mutta niitä ei voi nauttia yleisön nähden.Tauolla voi sitten käydä hörppimässä omasta juomapullosta järkkärien pukuhuoneessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom