Kysymyksiä pokeille

Voin mä kysyä jos tarpeeksi tippaat. Yleensä 20e ja ylöspäin olen viittinyt kysyä. Siis miehiltä. Mimmeiltä olen kysellyt joskus halvemmallakin...
:D

Tippihän annetaan vasta mestoilta lähtiessä, joten miten se papereiden kysymiseen vaikuttaa?
Raha jonka annat alkuillasta ei ole tippi vaan lahjus:D .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysyttekö poket papereita jos saatte tippiä?

Olen sen verran analfabeetti, että ymmärrän kysymyksen toisin kuin se on kirjattu.

Kyllä aika hyvä tippi pitää olla ettei papereita kysy. Jotain luokkaa 2-4 x vuositulot tms, koska papereiden kysymättä jättämisestä voi saada kenkää...

Olen sen verran analfabeetti, että ymmärrän kysymyksen toisin kuin se on kirjattu.

Kyllä aika hyvä tippi pitää olla ettei papereita kysy. Jotain luokkaa 2-4 x vuositulot tms, koska papereiden kysymättä jättämisestä voi saada kenkää...
Samaa mieltä. En kyllä tuntematon nuorta ihmistä ihan pienellä rahalla ota sisään, jos paperit puuttuu.

Onkos täällä pokeilla silmälaseja käytössä? eli siis pidättekö töissä, vai jätättekö lasit kotiin ja siristelette töissä silmiä?
Nuo lasithan voi esim. painitilanteessa olla melko epämukavat.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mihin te poket kiinnitätte huomiota, kun mietitte onko asiakas alaikäinen? Kaveripiiristä meinaan löytyy kavereita, jotka näyttävät helposti 30v parran kanssa. Vaikuttaako esim. seurueen koko mitenkään?

Ja ei, en halua vinkkejä miten päästä k-26 juottoloihin.

Onkos täällä pokeilla silmälaseja käytössä? eli siis pidättekö töissä, vai jätättekö lasit kotiin ja siristelette töissä silmiä?
Piilareilla mennään täälläkin. Kertakäyttölinssit rulettaa...

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mihin te poket kiinnitätte huomiota, kun mietitte onko asiakas alaikäinen? Kaveripiiristä meinaan löytyy kavereita, jotka näyttävät helposti 30v parran kanssa. Vaikuttaako esim. seurueen koko mitenkään?

Ja ei, en halua vinkkejä miten päästä k-26 juottoloihin.

Habitus ja käyttäytyminen, ei sitä mitään erityistunnisteita ole. Ja suosituissa paikoissa katsottiin kaikkien paperit, joten se oli helppoa.

Oli mulla rillit käytössä yleensä, eipä niistä haittaa ollut. Silloin kun olin isommassa paikassa (enemmän pokeja) niin olin yleensä ovella, eikä tarvinnut ravata sisäpaineihin --> rillit oli sitäkin enemmän ok.

Henkkareihin.
Kulmakarvoista voi katella, ne kertoo joskus, siis verrata kuvaa henkkarilla pyrkivään.

Nyt puhuin paikoista, joissa ei välttämättä kysytä jokaiselta papereita. Katseletteko jo jonosta tietyillä suodattimilla, että "toi...ja toi...ehkä toiki.."?

noniinno, kyllä sitä vaan tulee kysyttyä jos vähänkin epäilyttää, eikai siihen sen kummempia kikkoja oo nähä kuka on alaikäinen, kyllähän ikä näkyy aika hyvin naamasta, vanhimmat keltä on kysyny papereita on ollu 30v, niille täytyy aina sit sanoa: oot hyvin säilyny. Haastavampaa onkin sitten paikoissa joissa ikäraja on jotain muuta kuin 18, jos ikäraja on 18, näkee kyllä aika hyvin keneltä tarvii kysyä, 18 vuotiaat on kyllä yleensä niin tissiposkia:D

No ainakin yli kolmekymmpiset naiset on vaan innoissaan, jos joku vaivautuu kysymäään papereita..Multa ainakin kysellään tasaiseen tahtiin ja se todella piristää iltaa...:)

Itse joskus papereita kysyessä laitoin merkille, että mitä nuoremmalta onnistuu kysymään, sitä enemmän sitä ollaan nokka pystyssä loukkaantuneena...
"Siis mitä kysytkö multa? Olen jo ainakin 19-v..."

Joo, parasta on ehkä se ylimielinen tuhahdus ja hymy ku alkaa kaivaan papereita, ja sit siitä kattoo et jätkä on täyttäny 18 tyyliin 3 kk sitten.
Silloin on mukava sanoa et meille on 20 v :) kattoa ku jätkä valahtaa kalpeaks ja sit päästää sisään.... hehehe.

Nii ja joo, sit ku on ollu puhetta tuosta et ovella ja kiertävät jätkät on vahvempia ja painii, monesti näin. Mut esim. meillä homma toimii niin et yks kiertää, yks ovel ja yks narikas. Kun tulee tilanneilmotus, nii narikasta jätkä sykähtää paikanpäälle, yleensä ensimmäisenä ja sit kiertävä tulee kaveriks.

Pointtina tohon kuka on missäkin, narikassa, ovella vai kiertää.
Itse 15v. ovihommia tehneenä voin sanoa, että paljon riippuu paikasta missä on töissä.
Kovassa menopaikassa jossa riittää porukkaa jonoiksi asti, kuten meikän paikassa on työnjako seuraava. Ovella on se jonka pälli kestää stressiä, huutelua, suoraa vittuilua, painia jne. Narikassa useasti supliikki mies/miehet sekä nopeat ja hyvämuistiset, löytää takit ilman lappuakin(sopivaa korvausta vastaan... hehe). Kiertävänä useasti vähän vihreämmät ts. viimeksi tulleet. Narikasta kyllä mennään useasti vääntöihin mukaan sekä ovelle että salin puolelle jos tarve vaatii.

Joo, parasta on ehkä se ylimielinen tuhahdus ja hymy ku alkaa kaivaan papereita, ja sit siitä kattoo et jätkä on täyttäny 18 tyyliin 3 kk sitten.
Silloin on mukava sanoa et meille on 20 v :) kattoa ku jätkä valahtaa kalpeaks ja sit päästää sisään.... hehehe.

Jooh, toi on aika helmi. Huvittaa monesti kun just ton ikäiset luulee, ettei papereita enää kysytä "ikuna".. :D

Näinpä.. Ja nyt varsinki ku on joutunu kyseleen papereita aika ahkerasti, johtuen tosta uudesta tupakkalaista.

Asiakkaat kuitenki avautunu nyt sit et on päästetty alaikäisiä ( jotka todellisuudessa ovat tulleet uusien tupakointitilojen hätäuloskäynnistä), nii ollaan jätkien kans otettu kylmän viileesti alle 25 -> paperit kaikilta -linja.

Eihän tämä niitä alaikäisiä,jotka itsensä onnistuu sisään keinottelemaan, vähennä baarista, mutta ainakin asiakaskunta tajuaa ettei ole pokejen työtavoista kiinni :) Heruu ymmärrystä= heruu tippiä= poke on iloinen.

Mä ainakin kaivan yleensä "klubeille" mennessä jonossa paperit valmiiksi esiin, kuitenkin ne tullaan kysymään, säästyy aikaa... Kaupassa ja pubeissa kysyminen on niin harvinaista, että yllätyn yleensä kysymisestä, mutta kyllä ne paperit sieltä löytyvät parissa sekunnissa. Mielestäni tuo Helsingin (varsinkin K18) klubien "paperit kaikilta" linja on oikein hyvä, eipähän tule epäselvyyksiä... Tietyssä seurassa tietysti saattaa päästä kysymättäkin.

Olisko jollaki tietoa että, koska Rovaniemellä mahdollisesti järjestettäs Järjestyksenvalvojan peruskoulutus? En pikasella googletuksella löytäny informaatiota asiasta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom