Ei jeesus sentään... :jahas:
Mitä tarkoitat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei jeesus sentään... :jahas:
Tästä tulee nyt pirusti kuittia, mutta jos joku(varsinkin naispuolinen) asiakas korolla iskee jalkapöytään, niin ei kai sitä nyt tarvitse sen takia pihalle HEITTÄÄ? Ja ei mielestäni tuopin kaataminen ahdistelijan päälle ole mitenkään tuomittava teko.
Mitä tarkoitat?
Olet oikeassa, kuittia tulee paljon koska olet idiootti kun edes sanot moista :haart: Ei tietenkään se että koittaa murtaa jalkapöydän ole syy heittää ulos, siitä pitää vaan vasta varoittaa. Ihme analfabeettijätkiä täällä ketkä omaa näköjään ihan vitusti tosielämän kokemusta väkivallasta ja baarimöykkäämisestä. Luuletko että ne naiset on sen vaarattomampia vastuksia kuin miehet? Eivät todellakaan ole, tekevät vammoja vitusti helpommin kuin miehet, käyvät muniin, repivät kynsivät ja purevat siinä missä mies lyö, ja kännisen lyönti on tosi helppo blokata, puraisua ei.
Sellaista liiallista asiallisuutta jonkin asian suhteen. Tavallaan ärsytetään toista rivien välistä ja noustaan ärsytettävän yläpuolelle sillä, ettei menetetä hermoja asian suhteen. "Voitetaan" toinen osapuoli sillä, ettei hermostuta laisinkaan, vaikka tässä tapauksessa toisella osapuolella ei syytä hermstumiseen olisikaan( eli sinulla). Aivan kuin ei ymmärtäisi sarkasmia, eli " Olisinpa mä oikeasti tajunnut käyttäytyä kunnolla. Ens kerralla mä kyllä muistan, mä lupaan." ja vastaus "Mutta hyvä, että jatkossa aiot aina käyttäytyä kunnolla." Vaikea selittää, mutta tiedät varmasti mistä on kysymys. MUTTA, jos tulkitsin asian OIKEASTI väärin(mitä epäilen suuresti), olen vilpittömästi pahoillani.
No voi herrajumala. Kukas se idiootti olikaan. Kysyin, tai oikeastaan totesin, että ei kai sitä nyt tarvitse sen takia pihalle HEITTÄÄ. Heittää, tarkoitin heittää sanan varsinaisessa merkityksessä. En sanonut, ettei ole oikein viedä näin käyttäytyvää asiakasta ulos, mikä olisikin varmasti ollut oikea ratkaisu. Ja en luule, että naiset ovat vaarattomampia vastuksia kuin miehet
Tiedän mitä tarkoitit ja tarkoitin vastinettani juuri siihen. Siinä vaiheessa kun joku noin kovin sinua, työtäsi tekevää ihmistä, pahoinpitelee, otetaan sellanen vaihde päälle että mennään eikä meinata. Tota korolla jalkaan tallaamsita vertaisin aika pitkälti siihen kun mies löisi sua jakkaralla jalkaan. Siitä HEITETÄÄN ulos. Toki jos sattuu että matkalla alkaa täydellinen vastarinna puute ja anteeksipyytely, voi sen verran himmata että ei ihan kaaressa ulostuta.
No joo, ei tässä nyt mitään voittoa haeta. Mutta boldattua kohtaa kannattaa pohdiskella sinun itsesi. Tai sitten minä en ymmärtänyt viestistäsi mitään. Tätä ei ehkä kannata jatkaa.
Odotetaan seuraavaa keissiä, ja aletaan jakamaan tuomioita.
No ok, ehkä on vaikea tietää, mitä tilanteessa oikeasti tapahtui. Pokena en toki työskentele, mutta tuolista on tullut päähänkin, eikä siinäkään vaihessa ole voinut HEITTÄÄ asiakasta mihinkään. Pakko se vaan on ollut yrittää taltuttaa asiakas mahdollisimman pienellä väkivallalla. Mutta, Poken hommat ovat varmasti luku erikseen, enkä rupea siitä sen enempää nyt keskustelemaan, koska ei tosiaan tietoa alasta. No sanottakoon nyt, että tuo koko tapaus vain pisti ihmettelemään...
No johan on mennyt vauhdilla eteenpäin. Missä kaupungissa tämä muuten tapahtui, paljastatko? Mitä ko. henkilö maksoi?Asia on mennyt eteenpäin, enkai mä muuten tietäisi mitä jv sanoo.
Tosin tästä on jo aikaa, ei sattunut eilen, joten vastinekin on jo tullut. Tiedoksi kaikille mun syyttäjille: kyseinen hlö maksoi korvauksensa ja menetti korttinsa.
Olen pahoillani, että olen tapahtumapaikaksi kirjoittanut Onnelan.... Kyseisen tapahtuman paikkana ei ollut Onnela.
Tapahtuma kuitenkin on tosi. Ikävä kyllä.
Olen pahoillani, että olen tapahtumapaikaksi kirjoittanut Onnelan.... Kyseisen tapahtuman paikkana ei ollut Onnela.
Tapahtuma kuitenkin on tosi. Ikävä kyllä.
Jahas. Muskotin kantakuppila ei sittenkään ollut Onnela? Aiemminhan sen piti olla paikka jossa käy joka vkoloppu
Perskele kun alkaa nykyään vähän joka välissä kummittelemaan nuo henkivartijathreadin fiilarit... ei liene selvyyttä siinäkään tullut, että mikä trollipeikko oli kyseessä.
Nytkin alkaa taas kutittelemaan siihen malliin, että.. tai sitten kyseisessä "muistihäiriössä" on kyse siitä, että yritetään peitellä epätoivoisesti jälkiä, kun eihän tuollaisista jutuista periaatteessa voi mennä nettiin repostelemaan, menee äkkiä kunnianloukkauksen puolelle.
Ja edelleen ihmettelen, että mitenkäs tuo case noin äkkiä saatiin sovittua?