Kysymyksiä pokeille

Jv.t olisi kyllä saanut mut ulos hieman hellemminkin, kun kadulle Heittämällä Ja miksi ulos heitettiin mysö ne kaverit jotka eivät pokeen koskeneetkaan? Ja miksi helvetissä minua lyötiin?!
survaisin korkoni minua pitelevän Jv.n jalkapöytään. Huom, mitenkään muuten en ollut tähän menessä kumpaakaan koskenut.
Ja turpiinhan sieltä tuli.

Minä siinä asfaltilla polvet auki, tukko rakkaita hiuksia harvempana ja rystysten jälki huulessani en ollut enää niinkään ystävällinen vaan räjähdin jo kunnolla. Taisinpa jopa kiivetä portsarin syliin täsä vaiheessa, enkä niinkään pusut mielessäni.
Ja sain tehdä uudelleen tuttavuutta asfalttiin.
Tuossahan niitä vastauksia vilisee omassa tekstissäsi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyypä sanoa, että kyllä tässä ketjussa jeesustelu ja portsareiden puolustelu karkaa jo ihan älyttömyyksiin. Alan itsekin pikkuhiljaa kallistua näkemään asian niin, että portsari on näköjään aina oikeassa (threadissa kirjoittelevien mielestä ainakin), teki se mitä tahansa.

Voin hyvin kuvitella Muskotin tapauksen ja ymmärrän naisen hiiltymisen tapauksessa. En vaan ymmärrä portsareiden toimintaa jos se on ollut läheskään edellä kuvatun kaltaista.

:david:

edit: Tiedän kyllä, että ihmisillä on tapana kertoa tapahtumista itselleen edullinen versio, mutta silti.. hohhoijaa.

Hmmm. Minä olin se, joka puhalsi 0.3;) . Mies oli se, joka oli mulkku esillä pöydässämme. Eikö tämä jo riitä selittämään melko hyvin mitä on tapahtumassa?. :rock:

Poke ehkä ei nähnyt mitään muuta kuin sinut heittämässä kaljaa miehen päälle.

Muskotti sanoi:
Ja mä kyllä osaan puhua ihan kiltisti ja normaalisti myös järjestyksenvalvojille, ja ymmärrän kyllä, että tottakai minut kyseisestä käytöksestä poistettaisiin paikalta mikäli tilanne olisi ollut erillainen. Mutta:
Puhumisen takia ei mielestäni pitäisi apuvoimia käyttää varsinkaan niin, että seuraava käy hiuksiin kiinni. Jv.n asia ei ole selittää että minun kuuluu antaa.

Hiuksiin kiinni käyminen kuulostaa hyvin omituiselta. Kuten myös ohjeet pillun jakamisesta.

Muskotti sanoi:
Jv.t olisi kyllä saanut mut ulos hieman hellemminkin, kun kadulle Heittämällä Ja miksi ulos heitettiin mysö ne kaverit jotka eivät pokeen koskeneetkaan? Ja miksi helvetissä minua lyötiin?!
No hyvä, jos olisi. Harmi etteivät ymmärtäneet, että olisit lähtenyt ihan suosiolla. En ymmärrä, että miksi kaverisi heitettiin ulos. Siis jos he eivät oikeasti mitään tehneet. On hyvin kummaliista, jos sinua todella lyötiin naamaan.

Muskotti sanoi:
Tosiaan, tarina voipi kuulostaa siloitetulta ja mielenkiintoiselta, mutta: kyseisen poken kohdalla tarina ei ole ensimmäinen... Joten pitäisi jossakin jo kellot lyödä työnantajankin päässä, kun kyseinen hlö tappelee ihan jokaikinen ilta jonkun kanssa.

Kyllä, siloitetulta se kovin paljon kuulostaa. Mistä ihmeestä tiedät, että "kyseinen hlö tappelee ihan jokaikinen ilta jonkun kanssa"?

Muskotti sanoi:
Ja vielä: Mulla ei todellakaan ole mitään järkkäreitä pokeja tms vastaan. Jokaisessa puussa joku hedelmä kypsyy mädäksi, eikä se tarkoita että koko puu pitäisi kaataa.
Olen useammin saanut myös hyvää ja asiallista palvelua kyseisen ammattikunnan edustajilta.

Hienoa, että olet saanut myös hyvää palvelua. Ja ilmeisesti nämä negatiivisetkin kokemukset ovat vähäisiä...?

Muskotti sanoi:
Hauskaa, että minusta tehtiin heti syyllinen. Mutta, olen huomannut että se kuuluu ketjun henkeen:D

Ei siinä ole mitään hauskaa. Tämä on vakava asia.

Ehkä kuulostaa vain liian uskomattomalta ajatella noin paskaa käytöstä, netissä on tapana aina epäillä.

Jos tuo omasi oli oikeasti puolueeton kuvaus tapahtuneesta niin sitten on oikeusjutun paikka IMO. Eli ilman sinun vastarintaasi on käyty käsiksi, revitty tukasta ja sitten kun olet vastarintaa tehnyt nin lyöty ja HEITETTY kadulle.

Ehkä kuulostaa vain liian uskomattomalta ajatella noin paskaa käytöstä, netissä on tapana aina epäillä.

Jos tuo omasi oli oikeasti puolueeton kuvaus tapahtuneesta niin sitten on oikeusjutun paikka IMO. Eli ilman sinun vastarintaasi on käyty käsiksi, revitty tukasta ja sitten kun olet vastarintaa tehnyt nin lyöty ja HEITETTY kadulle.

Tilanne, jossa nainen kaataa juoman miehen päälle, jonka seurauksena jv kohdistaa voimankäyttöä naiseen eikä keskustele ennen voimankäyttöä on mielenkiintoinen.

Muskotti sanoi:
Ja kas, paikalle saapui jv, joka ryhtyy kantamaan minua pihalle väkivaltaisen käytöksen vuoksi.

Jv pitäisi juoman kaatamista miehen päälle kaatamista niin väkivaltaisena tekona, että tämän seurauksena käyttäisi voimaa, on epälooginen.

Jos tätä voisi ajatella niin, että kaikki tuossa kirjoitetut asiat tapahtuivat mutta itse voimankäyttötilanteessa kävi niin, että Muskotti käytti vastarintaa, häiritsi asiakkaita, kun jv kehoitti jatkamaan iltaa jossain muussa ravintolassa, koska Muskotin agressiivinen/"meni hermot" -käytös häiritsi jo muita asiakkaita, mitä vaatii desibelejä kiitettävästi. Tuo korkokengillä jaloille polkaisu oli naisen kosto(mikä on välillä äärimmäisen epälooginen), koska hänet vietiin ulos(syyttömänä, koska häntä kähmitiin, hänellä oli oikeus kostaa miehelle ja oikeus pyytää jv:tä viemään mies ulos. Kovaäänisesti tietenkin.)

Kysymys on Muskotin/jv:n vuorovaikutuksesta käsittääkseni, joskin puolusteltavina asioina voidaan pitää, että oli mies, joka kähmi ja oli känniääliö ennen tätä tilannetta ja se johti "hermojen menetykseen".

Edit2:
Kun ihminen menettää hermonsa baarissa toiseen ihmiseen ja kaataa tuopin sen ihmisen niskaan:
Rauhoittuuko hermonsa menettänyt ihminen, kun jv kehoittaa poistumaan ja jatkamaan iltaa toisaalla?

En mä ainakaan ihmettele jos Muskotin tarina on totta. Kyllä noihin pokeihin mahtuu sellasia aivottomia kusipäitä sekaan ettei mitään jakoa. Mutta itel ollu kyl aika hyviä kokemuksia portsareista. Mut esim yhel nimeltä mainitsematomas ravintolas sain kaverin kanssa pokelta aika paskaa palvelua! No asia alko näin et mentii baariin ja annettiin takit pokelle, joka viskas ne maahan. No kaveri sano et ei ole kiva kun valkonentakki pyörii likasel lattial. No seuraavaks poke käy kaveriin kiinni et turpaasko haluat. Olin vaan :eek: No onneks oli kaveril nyrkkeily taustaa ja pokel kyljet ja otta kipee. Oli eka kerta siin raflas ja vika.

Jv.n versio oli tämä lyhyesti:

- näki mun heittävän kaljaa herran päälle ja eleistä huomasi ärtyneisyyteni.
- oletti mun olevan humalassa, sillä pöytä oli täynnä alkoholia (tottakai, mutta kuten sanottu mies kantoi sitä pöytään tarjottimella, tosin tätähän jv ei tiennyt)
- ei huomioinut muuta, kuin minun aiemman käytökseni ja päätti tilanteen (siis kaljan heiton ja hermostumisen) vaativan kovempia otteita. Tästä syystä hän ei myöskään kehoittanut mua poistumaan, vaan päätti toimia tilanteen mukaisesti. Puhuminen humalaisen kanssa olisi muutenkin kuulema ollut turhaa. - Minusta ei ollut ollut haittaa aiemmin sinä iltana, eikä myöskään seurueestamme.
- Kutsui kaverin avuksi, sillä meitä oli niin monta ja pelkäsi muiden naisten hermostuvan ja mahdollisesti käyvän päälle. Tosin myönsi, ettei tälläisesti oikeastaan ollut viitteitä, eikä kukaan meistä käyttäytynyt väkivaltaisesti.
- heitto pillun jakamisesta oli tarkoitettu vitsiksi ja minun olisi pitänyt käsittää se, eikä käydä väkivaltaiseksi.
- kun kävin väkivaltaiseksi (survaisin koron hänen jalkaansa) hän toimi ja löi minua, jotta saisi minut talttumaan.
- he heittivät minut ulos, sillä "vauhti ei vaan enää talttunut, kun oli kerran alkanut.
-kaveri heitettiin ulos "seuraksi ja tulevan välttämiseksi."
- Ei kommentointia siihen, että en ollutkaan humalassa vaan jopa ajokuntoinen.

Mistäkö tiedän, että käytös on hänellä usein tuollaista? puheet kulkee ja itselläkin on silmät mukana joka kerta kun menen baariin. Tuo sattui olemaan kantapaikkamme. Ja ennen, kuin joku kitsee, että olen varmaan käyttäytynyt aiemmin huonosti niin vastaan, että en ole. Luonteeseeni ei kuulu rettelöinti ja hyvin harvoin (2x elämässäni) olen ollut edes humalassa.

Noin muuten tarina saa kuulostaa teistä miten kivalta tarinalta tahansa, mutta: Suomessa on monta 100 baaria, tuhansia asiakkaita ja ties kuinka monta valvojaa.
olisi ihme, jollei välillä jotain tälläistä tapahtuisi, eli huonoa käytöstä myös valvojien suunnalta ilman syytä.

Itse kyseisessä hommassa olen pärjännyt hyvinpitkälti puhumalla, huumorilla ja maalaisjärjellä. Eikä raflamme ole niitä Suomen pienimpiä, tai kiltimpiä..
ja ennen, kun joku vetää tämän kuuluisan kortin eteen: tuolloin en itse ollut jv, enkä edes suunnitellut kyseistä ammattia, joten ei tullut heiluteltua mitään "hei kaveri" korttia. :nolo:

Hauskaa, että minusta tehtiin heti syyllinen. Mutta, olen huomannut että se kuuluu ketjun henkeen:D

Syytä oli mielestäni kaikissa, mulkunheiluttajassa, sinussa ja pokessa. Oletko sitä mieltä että oisit lentänyt ulos jos et ois kaatanut tuoppia?

Jv.n versio oli tämä lyhyesti:

- näki mun heittävän kaljaa herran päälle ja eleistä huomasi ärtyneisyyteni.
- oletti mun olevan humalassa, sillä pöytä oli täynnä alkoholia (tottakai, mutta kuten sanottu mies kantoi sitä pöytään tarjottimella, tosin tätähän jv ei tiennyt)
- ei huomioinut muuta, kuin minun aiemman käytökseni ja päätti tilanteen (siis kaljan heiton ja hermostumisen) vaativan kovempia otteita. Tästä syystä hän ei myöskään kehoittanut mua poistumaan, vaan päätti toimia tilanteen mukaisesti. Puhuminen humalaisen kanssa olisi muutenkin kuulema ollut turhaa. - Minusta ei ollut ollut haittaa aiemmin sinä iltana, eikä myöskään seurueestamme.
- Kutsui kaverin avuksi, sillä meitä oli niin monta ja pelkäsi muiden naisten hermostuvan ja mahdollisesti käyvän päälle. Tosin myönsi, ettei tälläisesti oikeastaan ollut viitteitä, eikä kukaan meistä käyttäytynyt väkivaltaisesti.
- heitto pillun jakamisesta oli tarkoitettu vitsiksi ja minun olisi pitänyt käsittää se, eikä käydä väkivaltaiseksi.
- kun kävin väkivaltaiseksi (survaisin koron hänen jalkaansa) hän toimi ja löi minua, jotta saisi minut talttumaan.
- he heittivät minut ulos, sillä "vauhti ei vaan enää talttunut, kun oli kerran alkanut.
-kaveri heitettiin ulos "seuraksi ja tulevan välttämiseksi."
- Ei kommentointia siihen, että en ollutkaan humalassa vaan jopa ajokuntoinen.

Mistäkö tiedän, että käytös on hänellä usein tuollaista? puheet kulkee ja itselläkin on silmät mukana joka kerta kun menen baariin. Tuo sattui olemaan kantapaikkamme. Ja ennen, kuin joku kitsee, että olen varmaan käyttäytynyt aiemmin huonosti niin vastaan, että en ole. Luonteeseeni ei kuulu rettelöinti ja hyvin harvoin (2x elämässäni) olen ollut edes humalassa.

Itse kyseisessä hommassa olen pärjännyt hyvinpitkälti puhumalla, huumorilla ja maalaisjärjellä. Eikä raflamme ole niitä Suomen pienimpiä, tai kiltimpiä..

Haittasiko ärtyneisyytesi: esim. äänenkäyttösi muiden henkilöiden illanviettoa esim. viereisissä pöydissä?
Kukaan ei käyttäynyt väkivaltaisesti mutta käyttäytyikö sinun lisäksesi joku/jotkut muut häiritsevät?

Kysymys pieni teille kaikille miehille: Miten te toimitte siinä vaiheessa, kun joku vieras äijä tunkee limaisia käsiään mulkku esillä pikkuhousuihinne?
Kipitätte hakemaan portsaria, vai vedätte turpiin?

Mä sentään kaadoin vain tuopin sen päähän ja kiljaisin" vittu näpit irti musta" tms, mikä musta on melko helvetin viaton teko tuossa vaiheessa.

Jos joku teistä voi ihan oikeasti selittää käsisydämellä että olisi toiminut jotenkin toisin vaikkapa siinä tilanteessa kun se käsi on siellä sun naisen pikkuhousuissa niin mä kumarran teille ihan helvetin syvään. Varsinkin jos joku teistä olisi mennyt hakemaan sitä pokea. "hei tuola on yks äijä joka tunkee käsiä mun pikkuhousuihin ja sillä on mulkku esillä. Voisitko sä tulla?" Luultavasti tuo poke olisi käskenyt vaan antaa sille, koska hermostumiseenihan ei ollut mitään syytä.

Ja kuka teistä hei hermostu siinä vaiheessa, kun sinua lähdetään kantamaan pihalle ja se äijä on siinä tunkemassa mulkkuaan kiireesti housuihin ja jää sisälle?
Kuinka moni teistä on ilahtanut, kun toinen poke on hiuksisa kiinni ja toinen kertoo sun olevan sitä varten olemassa, että tajuat antaa?
Vai olisiko joku muukin ehkä iskenyt sen koron sinne jalkaan?
Ja kun sinne kadulle on lennetty sen jälkeen kun turpiin on tullut niin kuinka moni tesitä lähtee tyynesti taksille?

Ja hei vaikka mä olisin huutanut kurkkusuorana, niin luuletteko ettei ne viereisen pöydän tyypit tajunneet mistä on kyse, kun äijä seisoo pöydän ääressä mulkku pihalla? Ehkä niillä oli aikaa katsoa ympärilleen, muilla asiakkailla meinaan. Ainakin sen verran he olisivat varmaan antaneet mulle anteeksi, että olisin saanut jatkaa ystävineni iltaa huomautuksen jälkeen ilman tuota äijää.

Helvetti, kyllä te olette enkeleitä kaikki. Olisinpa mä oikeasti tajunnut käyttäytyä kunnolla. Ens kerralla mä kyllä muistan, mä lupaan.

Kysymys pieni teille kaikille miehille: Miten te toimitte siinä vaiheessa, kun joku vieras äijä tunkee limaisia käsiään mulkku esillä pikkuhousuihinne?

Korjataan muotoon vieras nainen, ei vieras äijä(että saadaan tasa-arvoa).

Mä sentään kaadoin vain tuopin sen päähän ja kiljaisin" vittu näpit irti musta" tms, mikä musta on melko helvetin viaton teko tuossa vaiheessa.

Jos joku teistä voi ihan oikeasti selittää käsisydämellä että olisi toiminut jotenkin toisin vaikkapa siinä tilanteessa kun se käsi on siellä sun naisen pikkuhousuissa niin mä kumarran teille ihan helvetin syvään. Varsinkin jos joku teistä olisi mennyt hakemaan sitä pokea. "hei tuola on yks äijä joka tunkee käsiä mun pikkuhousuihin ja sillä on mulkku esillä. Voisitko sä tulla?" Luultavasti tuo poke olisi käskenyt vaan antaa sille, koska hermostumiseenihan ei ollut mitään syytä.

Ja kuka teistä hei hermostu siinä vaiheessa, kun sinua lähdetään kantamaan pihalle ja se äijä on siinä tunkemassa mulkkuaan kiireesti housuihin ja jää sisälle?
Kuinka moni teistä on ilahtanut, kun toinen poke on hiuksisa kiinni ja toinen kertoo sun olevan sitä varten olemassa, että tajuat antaa?
Vai olisiko joku muukin ehkä iskenyt sen koron sinne jalkaan?
Ja kun sinne kadulle on lennetty sen jälkeen kun turpiin on tullut niin kuinka moni tesitä lähtee tyynesti taksille?

Helvetti, kyllä te olette enkeleitä kaikki. Olisinpa mä oikeasti tajunnut käyttäytyä kunnolla. Ens kerralla mä kyllä muistan, mä lupaan.

Marttyyriksi heittäytyminen on kivaa/luonteelle sopivaakin joillekin.
Ajattelin, että käännät tämän asian niin, kun korostit ensimmäisessä viestissä omaa heikkouttasi/viattomuuttasi tilanteessa, että näet myös "yksityiskohtien kyseenalaistamisen" vakavana asiana.

Kertomasi ei täytä puolueettoman kuvauksen kohtia, koska sanavalinnat/asetelma:
Hyvä, viaton nainen kohtaan baarissa hirviö jv:n, joka käyttää voimaa ilman mitään vastarintaa.

Ensisijaisesti kukaan(tuskin) ei kiistä näitä:
Känniääliö tunki seuraan eikä poistunut.
Känniääliö pääsi Muskotin viereen ja alkoi tunkemaan kättä hameen alle/kaivoi mulkkuaan esiin.
Jv käytti ilmeisen liikaa voimaa, joskin vastarinnan jälkeen selkeästi täyttää pahoinpitelyn merkit, jos oletetaan tapahtumaketjun olevan ed. mainittu.

Edelleen jää epäselväksi miksi tähän väliin ei tullut kukaan, jos täysin syyttömänä sinut heitettiin ulos?
Kaikkein primitiivisin reaktio kaiketi baareissa on, kun mies/jv käy naiseen kiinni ja nainen tekee vastarintaa fyysisesti tahi huutaa/kirkuu niin joku mies tulee puoliväkisinkin väliin?

Ehkä Onnelassa, missä käyt ei sitten käy miehiä mutta puolueetonta tästä en saa mitenkään.

Kyllä sitä varmaan tulis latastua turpaan jos joku homppeli alkaisi munia kourimaan. Mutta tiedän kyllä että sen jälkeen tulisi aika äkänen lähtö baarista enkä viittis asiasta itkeä. Eihän se poke nyt aggressiivista asiakasta baariinkaan jätä. Pokea vastaan tappeleminen myös on aika turhaa koska jossain onnelan tapaisessa paikassa jää vääjämättä kakkoseksi koska niitä pokeja on lopulta niin monta että lähtee isompikin kaveri pihalle. Tai poliisin mukana jos tarpeeksi riehuu.

Otan kädestä kiinni ja ilmoitan, että homostelijan on nyt aika poistua paikalta. Ainakaan en lyömään rupea, jos joku minua koskettelee. Tietysti, jos mahdollista, pokelle olisi voinut jo aiemmin käydä asiasta ilmoittamassa. Siis jos kaveri oli ahdisteluaan ja juomien tarjoiluaan jo kauan harrastanut. Toisaalta täyden baarin/yökerhon takanurkasta tuollaiseen ei välttämättä viitsi ryhtyä. Helposti ajattelee, että "vittujossekoskeekinmuhunniinvedänhetilättyyntaikaadankaljatpäälle!!!"

Edellinen on kirjoitettu ilman vittuilua.

Jos naiseni housuihin joku olisi hanskaansa tunkenut, niin olisin jo astetta kärttyisämmin reagoinut. Pokea en olisi hakenut. Mutta turpaan en edelleenkään kovin helpolla rupea lyömään. Toki kovin moni niin tekee, mutta kovin monella on myös tuomio pahoinpitelystä tai muusta vastaavasta lapsellisesta kiukuttelusta.

En minä ole enkeli, olen ihan normaali. Mutta hyvä, että jatkossa aiot aina käyttäytyä kunnolla.

En poken hommista mitään tiedä paitsi asiakkaan näkökulmasta. Muskotti, oletko vienyt asiaa eteenpäin? Jos kertomasi pitää paikkansa tuossa muodossa(nettivaraus), niin asia tulisi viedä vähintään ravintolanjohdon tietoon. Tuon tasoista aisiakkaan halventamista on vaan vaikea uskoa, mutta itse tiedät parhaiten.

Jos sinulla on mahdollisuus saada virkavallan lausunto asiasta, niin ei muuta kuin toimiin. Tosin se lausunto voi olla luokkaa "klo 01.00 humaltuneella naisryhmällä oli riitaa Onnelan järjestyksenvalvojien kanssa. Asianomistajalla veressä 0,3 promillea." Koska he eivät välttämättä tiedä tapauksesta sen enempää. Oliko näkyviä vammoja? Paikkautitko vammojasi jossain? Sen luulisi auttavan jotain... Tuo viimeinen portsarin syliin kiipeämisesi taitaa heikentää asemaasi aika paljon. Valitettavasti. Jos itse kiipeäisin portsarin syliin kärhämän jälkeen, saisin todennäköisesti raudat ranteisiini ja kyydin maijalla putkaan...

Edit Tarkemmin ajatellen voit viedä asian ihan oikeuteen halutessasi.

Viimeksi muokattu:
Kyllä sitä varmaan tulis latastua turpaan jos joku homppeli alkaisi munia kourimaan. Mutta tiedän kyllä että sen jälkeen tulisi aika äkänen lähtö baarista enkä viittis asiasta itkeä. Eihän se poke nyt aggressiivista asiakasta baariinkaan jätä. Pokea vastaan tappeleminen myös on aika turhaa koska jossain onnelan tapaisessa paikassa jää vääjämättä kakkoseksi koska niitä pokeja on lopulta niin monta että lähtee isompikin kaveri pihalle. Tai poliisin mukana jos tarpeeksi riehuu.

Jos tätä jostain pitäisi lähteä purkamaan niin tuosta jv:n kertomuksesta.

Kaikki ennen sitä on hyvää taustatietoa mutta itse Muskotin ja jv:n kohtaamiseen ja siitä seuranneeseen voimankäyttöön/mahdollinen pahoinpitelyyn siitä on vähän hyötyä, ainakaan jv:n kannalta.

Mistä tässä nyt ollaan vihaisia, känniääliön käytöksestä, jv:n käytöksestä vai siitä, että Muskotti on itselleen vihainen, koska ei lähtenyt menemään ennen tilannetta, jossa känniääliö veti mulkun esiin ja tunki käden hameen alle?

Onko thread: "Syytetään pokeja(saunan taakse!!)" vai "Kysymyksiä pokeille"?
Molempia puolia tuntuisi löytyvän, kummassakin osapuolessa tuntuisi olevan yleensä edes jotain syytä.
Harvoin näkee asioita tapahtuvan, ilman mitään syytä?

...

Kuten tässä threadissa on jo huomattu, sinun olisi pitänyt vain tyynesti hymähtää, nousta ylös ja hakea paikalle portsari. Tuo väkisin housuihin tunkeminen on ilmeisesti tekona sitä luokkaa, että palstamme herrat jeesukset pystyvät asiasta viisastelemaan ja löytämään syyn sinusta. Kukaan threadin jeesustelijoista ei toki olisi itse tehnyt mitään vastatoimia kuten kaatanut tuoppia, lyömisestä puhumattakaan. Ja ilmeisesti tuopin kaataminen ja huutaminen kyrvänheiluttelijalle on sellainen teko, että siitä sietääkin ilman suurempia puheita tulla raahatuksi ulos ravintolasta (tietenkin tukasta kiinnipitäen) ja pahoinpidellen. Samalla toki voi ja kannattaa keventää tunnelmaa laukomalla "vitsejä" pillun jakamisesta ja naisen tarkoituksesta. Portsarit kun ovat herran enkeleitä, joka ikinen.

JEaaaaah, rrrrrrrrrrrrright.

Hienoa että lupaat parantaa tapasi, olethan toki täysin syyllinen tähän episodiin ja ansaitsit tulla kohdelluksi niin kuin tuossa ilmi kävi. Hei siis tosi hienoa, olen onnellinen puolestasi.

Eiku vittu, oikeesti. En kovin suurella ymmärryksellä ole tätä ennen jaksanut suhtautua portsareiden toimintaa kritisoiviin henkilöihin (koska vika kovin usein on asiakkaassa), mutta tässä vaiheessa kuppi meni nurin. Onko se nyt oikeasti niin helvetin vaikeaa tajuta, että portsaritkin tekevät joskus ihan aikuisten oikeasti asioita päin vittua ja arvioivat tilanteen totaalisesti väärin? Onko se nyt ihan oikeasti niin vaikeaa tajuta että eräät tuon ammattikunnan edustajista omaavat 4 numeroa liian pienen pipon, 3 metriä liian lyhyen pinnan ja utopistiset kuvitelmat "tarpeellisista" ja puolustettavista voimakeinoista?

Kommentoimatta sen kummemmin Muskotin tapaukseen, niin milloin portsari on poistanut ravintolasta henkilön, joka kaikkien osapuolten mielestä on syyllinen?

Kuten tässä threadissa on jo huomattu, sinun olisi pitänyt vain tyynesti hymähtää, nousta ylös ja hakea paikalle portsari. Tuo väkisin housuihin tunkeminen on ilmeisesti tekona sitä luokkaa, että palstamme herrat jeesukset pystyvät asiasta viisastelemaan ja löytämään syyn sinusta. Kukaan threadin jeesustelijoista ei toki olisi itse tehnyt mitään vastatoimia kuten kaatanut tuoppia, lyömisestä puhumattakaan. Ja ilmeisesti tuopin kaataminen ja huutaminen kyrvänheiluttelijalle on sellainen teko, että siitä sietääkin ilman suurempia puheita tulla raahatuksi ulos ravintolasta (tietenkin tukasta kiinnipitäen) ja pahoinpidellen. Samalla toki voi ja kannattaa keventää tunnelmaa laukomalla "vitsejä" pillun jakamisesta ja naisen tarkoituksesta. Portsarit kun ovat herran enkeleitä, joka ikinen.

JEaaaaah, rrrrrrrrrrrrright.

Hienoa että lupaat parantaa tapasi, olethan toki täysin syyllinen tähän episodiin ja ansaitsit tulla kohdelluksi niin kuin tuossa ilmi kävi. Hei siis tosi hienoa, olen onnellinen puolestasi.

Eiku vittu, oikeesti. En kovin suurella ymmärryksellä ole tätä ennen jaksanut suhtautua portsareiden toimintaa kritisoiviin henkilöihin (koska vika kovin usein on asiakkaassa), mutta tässä vaiheessa kuppi meni nurin. Onko se nyt oikeasti niin helvetin vaikeaa tajuta, että portsaritkin tekevät joskus ihan aikuisten oikeasti asioita päin vittua ja arvioivat tilanteen totaalisesti väärin? Onko se nyt ihan oikeasti niin vaikeaa tajuta että eräät tuon ammattikunnan edustajista omaavat 4 numeroa liian pienen pipon, 3 metriä liian lyhyen pinnan ja utopistiset kuvitelmat "tarpeellisista" ja puolustettavista voimakeinoista?

Hyvää tekstiä! Kyllä aika monella olisi aivan varmasti erilainen käsitys asiasta, jos tämä Muskotin kuvailema tarina olisi sattunut esim. omalle tyttöystävälle. Poken käytös ei ehkä olisikaan niin oikeutettua. Tästä tulee nyt pirusti kuittia, mutta jos joku(varsinkin naispuolinen) asiakas korolla iskee jalkapöytään, niin ei kai sitä nyt tarvitse sen takia pihalle HEITTÄÄ? Ja ei mielestäni tuopin kaataminen ahdistelijan päälle ole mitenkään tuomittava teko. Ihmeellistä touhua kyllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom