Kysymyksiä pokeille

Mjoo kyllä tuo on ihan odotettavaa toimintaa pokeilta :) Ite suht helpolla niitten kanssa kuitenkin päässyt.

PS: 89:than on pentuja ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Baareissa on kieltämättä mielenkiintoista väkeä portsareina.
Eräänä kauniina iltana yksin naisista koostuva 6hlö porukkamme oli viettämässä iltaa/yötä Onnelan ravintelissa. Hyvin pukeutuneita, suht selviä ja parhaassa panoiässä, kuten portsari meille myöhemmin lausui.
Kävipä sitten niin, että eräs panosta kiinnostunut herra saapui pöytäämme tyrkylle, eikä millään ottanut mieleensä että meitä ei nyt inspiroi herran tarjoukset, ei hänen kantamansa alkoholi, eikä mulkku jota ryhtyi kaivelemaan esille vahvistaakseen mitä halusi antaa ja saada.
Lopulta mulla meni hermot, kun ukko hivutti kättään mun hameesta sisään ja kaadoin tuopin sisällön tämän miehen päälle ja kommentoin häntä hieman kovemmalla äänellä.
Ja kas, paikalle saapui jv, joka ryhtyy kantamaan minua pihalle väkivaltaisen käytöksen vuoksi.
Tietysti minä itseäni puolustamaan verbaalisesti (ja jopa melko rauhallisesti), että tuo ukko änki itseään meidän pöytään ja kävi käsiksi. Mitäänhän en tuolle työnsä osaavalle järkkärille olisi muuta mahtanutkaan ja sylikin oli niin lämmin, ettei edes lyödä tehnyt mieli vaikka kyyti olisi voinut olla pehmeämpikin.
Mutta Jv kutsui itselleen kantoapua ja tämä tulokas nappasi mua hiuksista kiinni. Tässä vaiheessa ystävä porukkani hermostui ja tivasi, että mistä helvetistä on kyse, miksi kukaan ei vie tuota mulkkuaan esittelevää ukko ulos?
Ja tässä vaiheessa tuli esille se, että kyllähän naisten pitäisi ymmärtää, miksi miehet baariin tulevat ja käsittää myöskin antaa, parhaassa antoiässä kun ollaan.
Noh, minä siinä syleilyssä pitkät hiukset toisen poken hellässä otteessa sain tarpeekseni ja survaisin korkoni minua pitelevän Jv.n jalkapöytään. Huom, mitenkään muuten en ollut tähän menessä kumpaakaan koskenut.
Ja turpiinhan sieltä tuli. Matka muuttui huomattavasti raahaavammaksi ja nopeammaksi ja lensin kadulle polvilleni, kuin lentoa opetteleva tipunen.
Hauskaa tässä oli se, että´viereeni laskeutuivat tulivat myöskin 2 ystävääni, jotka olivat minua puolustelleet. Pyhympääni sorkkinut herra sen sijaan sai jäädä sisälle samoin kun loppuseurueemme, joka oli palalailemassa kuka vessasta kuka tiskiltä.
Minä siinä asfaltilla polvet auki, tukko rakkaita hiuksia harvempana ja rystysten jälki huulessani en ollut enää niinkään ystävällinen vaan räjähdin jo kunnolla. Taisinpa jopa kiivetä portsarin syliin täsä vaiheessa, enkä niinkään pusut mielessäni.
Ja sain tehdä uudelleen tuttavuutta asfalttiin.
Tälläkertaa onnekseni paikalle sattumalta saapuivat myös poliisit, jotka rauhoittivat tilanteen portsarin kannalta. Poke vetosi siihen, että olimme liian kännissä kunnon keskusteluun ja käyttäydyimme väkivaltaisesti.
Puhallustulos 0.7 ja 0.3:kippis1: ja pituutta meillä tytöillä n.170cm painoa sopivasta näyttääksemme kivoilta niin, etteivät pojat varmaan muuten olisi meille pärjännyt, kuten poliisitkin kuivasti totesivat.

Saa nähdä saa nähdä mitä tulevaisuus tuo.

Kunnon asiakaspalvelua Onnelassa :jahas: Voimakeinojen käyttökin näköjään poikkeaa siitä normaalista neuvo->kehoita->käskytä->käytä voimakeinoja.... toimintaperiaatteesta, jolla valtaosa tilanteista saadaan hoidettua niin ettei asiakkaaseen tarvitse fyysisesti edes koskea.

Hyvä homma pääsitte puhaltamaan pilliin,johan noilla promilleilla on täysin kommunikointikyvytön :D

Baareissa on kieltämättä mielenkiintoista väkeä portsareina.
Eräänä kauniina iltana yksin naisista koostuva 6hlö porukkamme oli viettämässä iltaa/yötä Onnelan ravintelissa. Hyvin pukeutuneita, suht selviä ja parhaassa panoiässä, kuten portsari meille myöhemmin lausui.
Kävipä sitten niin, että eräs panosta kiinnostunut herra saapui pöytäämme tyrkylle, eikä millään ottanut mieleensä että meitä ei nyt inspiroi herran tarjoukset, ei hänen kantamansa alkoholi, eikä mulkku jota ryhtyi kaivelemaan esille vahvistaakseen mitä halusi antaa ja saada.
Lopulta mulla meni hermot, kun ukko hivutti kättään mun hameesta sisään ja kaadoin tuopin sisällön tämän miehen päälle ja kommentoin häntä hieman kovemmalla äänellä.

Ja kas, paikalle saapui jv, joka ryhtyy kantamaan minua pihalle väkivaltaisen käytöksen vuoksi.

Tietysti minä itseäni puolustamaan verbaalisesti (ja jopa melko rauhallisesti), että tuo ukko änki itseään meidän pöytään ja kävi käsiksi. Mitäänhän en tuolle työnsä osaavalle järkkärille olisi muuta mahtanutkaan ja sylikin oli niin lämmin, ettei edes lyödä tehnyt mieli vaikka kyyti olisi voinut olla pehmeämpikin.
Mutta Jv kutsui itselleen kantoapua ja tämä tulokas nappasi mua hiuksista kiinni. Tässä vaiheessa ystävä porukkani hermostui ja tivasi, että mistä helvetistä on kyse, miksi kukaan ei vie tuota mulkkuaan esittelevää ukko ulos?
Ja tässä vaiheessa tuli esille se, että kyllähän naisten pitäisi ymmärtää, miksi miehet baariin tulevat ja käsittää myöskin antaa, parhaassa antoiässä kun ollaan.
Noh, minä siinä syleilyssä pitkät hiukset toisen poken hellässä otteessa sain tarpeekseni ja survaisin korkoni minua pitelevän Jv.n jalkapöytään. Huom, mitenkään muuten en ollut tähän menessä kumpaakaan koskenut.
Ja turpiinhan sieltä tuli. Matka muuttui huomattavasti raahaavammaksi ja nopeammaksi ja lensin kadulle polvilleni, kuin lentoa opetteleva tipunen.
Hauskaa tässä oli se, että´viereeni laskeutuivat tulivat myöskin 2 ystävääni, jotka olivat minua puolustelleet. Pyhympääni sorkkinut herra sen sijaan sai jäädä sisälle samoin kun loppuseurueemme, joka oli palalailemassa kuka vessasta kuka tiskiltä.
Minä siinä asfaltilla polvet auki, tukko rakkaita hiuksia harvempana ja rystysten jälki huulessani en ollut enää niinkään ystävällinen vaan räjähdin jo kunnolla. Taisinpa jopa kiivetä portsarin syliin täsä vaiheessa, enkä niinkään pusut mielessäni.
Ja sain tehdä uudelleen tuttavuutta asfalttiin.
Tälläkertaa onnekseni paikalle sattumalta saapuivat myös poliisit, jotka rauhoittivat tilanteen portsarin kannalta. Poke vetosi siihen, että olimme liian kännissä kunnon keskusteluun ja käyttäydyimme väkivaltaisesti.
Puhallustulos 0.7 ja 0.3:kippis1: ja pituutta meillä tytöillä n.170cm painoa sopivasta näyttääksemme kivoilta niin, etteivät pojat varmaan muuten olisi meille pärjännyt, kuten poliisitkin kuivasti totesivat.

Saa nähdä saa nähdä mitä tulevaisuus tuo.

Puuttuuko tästä tarinasta jotain ennen kuin jv tuli väliin?
Mitä tapahtui ennen "hermojen menemistä" tai sen jälkeen?

Mielenkiintoiselta kuullostaisi, eikä yhtään loogiselta, jos omaan tekoosi suhteuteutetaan jv:n käytös, jos mitään muuta ei olisi tapahtunut tuossa tilanteessa tai sitä ennen.

Edit: Et eritellyt mutta ilmeisesti oma tuloksesi oli 0.7 puhalluskokeesta?

Toimit väärin kun aloit kaatelemaan oluita ympäriinsä. Olisit ilmoittanut portsarille ja pyytänyt häntä ratkaisemaan asian.

Toimit väärin kun aloit kaatelemaan oluita ympäriinsä. Olisit ilmoittanut portsarille ja pyytänyt häntä ratkaisemaan asian.

Tässä asiassa on muitakin näkökulmia kuin Muskotin sana.
Tilannetta, minkä jv näki, siitä täytyisi kysyä itse jv:ltä.

Jos naiselta menee hermot baarissa, kaataa juoman äijän päälle ja huutaa kovaäänisesti niin pitäisikö jv:n mennä kiittämään tätä naista?

Kaiken lisäksi pitäisi tietää vielä haittasiko tämä "hermojen menetys" yleensä baarin turvallisuutta?
Naisen huutaminen/kirkuminen aiheuttaa ihmetystä kokonaisvaltaisesti ja isompia myllyjä saadaan sitä kautta, puoliksi tahallaan.

Jos olisit yhtään lukenut tätä threadia tietäisit, että poket ovat aina oikeassa ja saavat käyttää millaisia "voimakeinoja" tahansa, koska he eivät pärjää verbaalisesti taikka fyysisesti kännisille miehille saatikka sitten kännisille naisille. Heistä on pakko hakata ilmat pihalle ja lopuksi paiskoa asfalttiin, heille ei muuten pärjää. Eihän siellä ole kuin varmaan toista kymmentä pumpattua kaappia.

No eipäs nyt sentään. Eiköhän tuossa jonkin verran pitäisi painaa sekin mitä sieltä muut sanovat. Tietenkin jos JV on joutunut repimään neidon miehen kimpusta niin silloin eri asia. Mutta muuten on kyllä toimittu helvetin tökerösti ja ammattitaidottomasti.

Vinkkinä kuitenkin jatkoa varten ihan kaikille jotka eivät tiedä: Jos törmäät ravintolassa ongelmiin muiden kanssa niin ilmoita asiasta ajoissa JV:lle. Tällöin hän on ajantasalla ja tietää ketä on häiriöksi. Itse olen usein ollut tilanteessa jossa naispuolinen (on ollut kyllä miestenkin välisiä riitoja) henkilö on tullut sanomaan, että häntä ahdistelee tai häiritsee joku tyyppi. Olen käynyt ilmoittamassa henkilölle asian ja sanonut että jos haluaa olla ravintolassa sisällä niin pysyy pois toisen luota. Jos olen nähnyt uudestaan että ei ole uskonut puhetta niin olen siinä kohtaa ystävällisen rivakasti ohjannut (ensin kylläkin kehoittanut) toiseen suuntaan ja todennäköisesti uloskin.

Jos poket oikeasti ovat puhelleet tuollaisia panoista ja muista niin voi saatana millaista idioottia on sinne päässyt. Asiakas on asiakas ja hän ansaitsee palvelua. Joskus se palvelu sisältää kantamisen ulos mutta näin ei toimita! Voihan tuo olla joku poken tuttu tuo kähmijä ja sen vuoksi eivät heittäneet häntä pihalle. Väärin sekin. Itse olen poistanut samalla säännöllä tututkin jos kerran eivät osaa käyttäytyä edes siellä missä on tuttu poke. Mukavaa tulla aiheuttamaan kaverille ongelmia töihin... [ISO daavid]

Jos olisit yhtään lukenut tätä threadia tietäisit, että poket ovat aina oikeassa ja saavat käyttää millaisia "voimakeinoja" tahansa, koska he eivät pärjää verbaalisesti taikka fyysisesti kännisille miehille saatikka sitten kännisille naisille. Heistä on pakko hakata ilmat pihalle ja lopuksi paiskoa asfalttiin, heille ei muuten pärjää. Eihän siellä ole kuin varmaan toista kymmentä pumpattua kaappia.

Hyvin sä vedät! Ainiin... Kaikki bodaajat on aivottomia roinaajia. Siis kaikki. Ja jokainen taksikuski on renki ja täten siis täysin arvoton. Jokainen foorumeille kirjoittaja on nörtti joka pelkää aurinkoa. :david:

Jotain rajaa tietysti voi käyttää noissa yleistyksissä. Asiasta saa sanoa mutta itkemiset saa jättää muualle. Ja ainakin tuo Muskotin tapaus on aiheellinen.

Hahah! :D

Ala ihmeessä portsariksi.

-kaadoin tuopin sisällön tämän miehen päälle ja
-kommentoin häntä hieman kovemmalla äänellä.
-survaisin korkoni minua pitelevän Jv.n jalkapöytään.
-Taisinpa jopa kiivetä portsarin syliin täsä vaiheessa, enkä niinkään pusut mielessäni.
Just. Ja tämän jälkeen ruikutetaan paskasta palvelusta :lol2: Kyllä se tuopin kaato tämän ensimmäisen sankarin päälle (oli se sitten oikein tai väärin) oli jo merkki siitä että teidän koplasta kyllä koituu harmia ennemmin tai myöhemmin...selvänä tai kännissä.

Just. Ja tämän jälkeen ruikutetaan paskasta palvelusta :lol2: Kyllä se tuopin kaato tämän ensimmäisen sankarin päälle (oli se sitten oikein tai väärin) oli jo merkki siitä että teidän koplasta kyllä koituu harmia ennemmin tai myöhemmin...selvänä tai kännissä.

Oletko nyt aivan tosissasi? Jos mies ahdistelee naista fyysisesti niin kumpi siinä on pahempi asia? On tietysti väärin että ei ole heti pyytänyt pokea siihen mutta täydellisessä maailmassa ei tarvisikaan. Voi olla ettei Muskotti ole kertonut täyttä totuutta tänne mutta mietippäs onko tuossa ylireagoitu ja rajusti?

Oletko nyt aivan tosissasi? Jos mies ahdistelee naista fyysisesti niin kumpi siinä on pahempi asia? On tietysti väärin että ei ole heti pyytänyt pokea siihen mutta täydellisessä maailmassa ei tarvisikaan. Voi olla ettei Muskotti ole kertonut täyttä totuutta tänne mutta mietippäs onko tuossa ylireagoitu ja rajusti?

Mistäs ihmeestä se poke tietää sen äijän puuhailut? Poke näkee että nainen kaataa tuopin miehen päälle niin siinä vaiheessa on selvää että tilanteessa on ongelma ja kun poistetaan tämä tuopinkaataja baarista niin ongelma on ratkaistu. Ei se mun mielestä oo poken homma mennä kyselemään että miksi kaatelet tuoppeja muiden päälle. Tollasista äijistä mennään sanomaan pokelle eikä todellakaan aleta läpsimään tai kaatelemaan kaljoja, luulis tietävän mitä baarissa riehuminen aiheuttaa.

Sanompa vielä senkin että harvinaisen typerää käytöstä pokelta hiuksista repiminen ja paneskelujuttujen kertominen.

Niin se voi kyllä olla niinkin että jos on sopivassa nalkissa istumassa kun joku äijä alkaa uida liiveihin niin siitä ei niin vaan pääsekään irtautumaan hakemaan jv:tä vaan saattaa ihan vaan silleen ajattelematta tulla tehtyä jotain että se käsi ei ehdi väärään paikkaan. Ja jos monen naisen seurassa on yksi äijä ja käynnissä on tilanne niin ensin kyl pitäis vähän arvioida tilannetta. Tosin voi olla että tässä tapauksessa ulosviety muija on huutanut kurkku suorana poken tullessa paikalle jolloin lähes joka portsarilta menee helposti hermo.

Kuulosti koko tarina vähän paskapuheelt, ettei taas olisi vähän omia tekoja siloiteltu ja poken tekoja liioiteltu.
En kyllä ihmettelisi jos juuri Onnelassa ja muissa Sedun yökerhoissa saisi vähän paskempaakin palvelua, ei itelläkään kauhean ruusuinen kuva niiden pokeista, aika ammattitaidotonta sakkia omaan silmään olleet.

Mutta ehdottomasti helvettiin tuoppeja toisten päähän kaateleva känninen akka, siitä nyt ei kahta kysymystä ole, poistaa toki voi monella tapaa.

Mielestäni tuo juoman kaatamisen vielä jokseenkin puolusteltavissa naisen kannalta mikäli tosiaan kohteena on ollut väkisin liiveihin uiva,kähmivä känniääliö joka kehoituksista huolimatta ei ole jättänyt rauhaan. Jotkut naiset läppää avarilla kähmiöitä, toiset vastaa sitten jollain muulla tapaa. Kuinka moni täällä uskoo että naiset jotenkin nauttii tai painaa villasella sen, että vieraan humalaisen ukon karvainen käsi seikkailee hameen alla? No okei, fiksuinta olisi juuri se että käy kertomassa jv:lle jos joku häiritsee, juuri koskaan näin ei kumminkaan toimita. Kovaääninen vastaviestintä kähmijälle ei varmaankaan ole mitenkään odottamatonta naisen puolelta tuollaisessa tilanteessa,ei sillä perusteella pihalle pitäisi joutua. Oleellista tossa tilanteessa kumminkin on se,että pienellä vaivalla jv olisi voinut selvittää mitä on tapahtunut ja poistaa häirikön. Mikäli naisasiakas tilanteessa oli syyllinen, ei sitä nyt ensimmäisenä lähdetä kantamalla roudaamaan pihalle vaan ensiksi pyydetään poistumaan. Jos kumminkin voimaa joudutaan käyttämään tilanteessa ja fyysisesti koskemaan asiakkaaseen niin turha siihen kenenkään apinan tulla enää hiuksista repimään,normaalikokoinen tyttö saadaan ulos varmaan muillakin keinoin. Hiiltyyhän tuosta pitkäpinnaisinkin ihminen.

tilanne onkin sitten täysin päinvastain jos poistettava henkilö(tässä tapauksessa siis muskotti) on käyttäytynyt väkivaltaisesti tai käynyt liian kuumana vielä siitäkin huolimatta että jv on saatu paikalle tuossa alkutilanteessa.

-edit- RRKallea kumminkin kompatakseni todella usein noita tarinoissa kaunistellaan oman toiminnan osalta ja vastaavasti saadaan vastapuoli näyttämään syylliseltä. Liian tuttuja noissa hommissa "mä en ole tehnyt mitään" ja "sulla ei oo oikeuksia" -puheet... ja sitten kun ei lasketa otetta irti niin asiakas alkaa laittaa täysillä vastaan.

Hmmm. Minä olin se, joka puhalsi 0.3;) . Mies oli se, joka oli mulkku esillä pöydässämme. Eikö tämä jo riitä selittämään melko hyvin mitä on tapahtumassa?. :rock:
Ja mä kyllä osaan puhua ihan kiltisti ja normaalisti myös järjestyksenvalvojille, ja ymmärrän kyllä, että tottakai minut kyseisestä käytöksestä poistettaisiin paikalta mikäli tilanne olisi ollut erillainen. Mutta:
Puhumisen takia ei mielestäni pitäisi apuvoimia käyttää varsinkaan niin, että seuraava käy hiuksiin kiinni. Jv.n asia ei ole selittää että minun kuuluu antaa.
Jv.t olisi kyllä saanut mut ulos hieman hellemminkin, kun kadulle Heittämällä Ja miksi ulos heitettiin mysö ne kaverit jotka eivät pokeen koskeneetkaan? Ja miksi helvetissä minua lyötiin?!

Tosiaan, tarina voipi kuulostaa siloitetulta ja mielenkiintoiselta, mutta: kyseisen poken kohdalla tarina ei ole ensimmäinen... Joten pitäisi jossakin jo kellot lyödä työnantajankin päässä, kun kyseinen hlö tappelee ihan jokaikinen ilta jonkun kanssa.

Ja vielä: Mulla ei todellakaan ole mitään järkkäreitä pokeja tms vastaan. Jokaisessa puussa joku hedelmä kypsyy mädäksi, eikä se tarkoita että koko puu pitäisi kaataa.
Olen useammin saanut myös hyvää ja asiallista palvelua kyseisen ammattikunnan edustajilta.

Hauskaa, että minusta tehtiin heti syyllinen. Mutta, olen huomannut että se kuuluu ketjun henkeen:D

Ainiin: ja tarinalla on myöskin ihan virkavallan todistaja, joka kuten sanoin- oli sitä mieltä että ulosheitot olivat liiankin elokuvamaisia ottaen huomioon kokoeromme.

niin ja vielä: Mielestäni tilanteessa olisi ollut ensi sijainen tehtävä kysyä mitä pöydässä tapahtuu ja katsoa ympärilleen = nähnyt sen saatanan mulkun, eikä käydä kiinni. Ja kolmannekseen missä minä olen sanonut, että huusin kurkkusuorana ja herätin koko baarinhuomion?

Hmmm. Minä olin se, joka puhalsi 0.3;) .
Mies oli se, joka oli mulkku esillä pöydässämme. Eikö tämä jo riitä selittämään melko hyvin mitä on tapahtumassa?. :rock:
Ja mä kyllä osaan puhua ihan kiltisti ja normaalisti myös järjestyksenvalvojille, ja ymmärrän kyllä, että tottakai minut kyseisestä käytöksestä poistettaisiin paikalta mikäli tilanne olisi ollut erillainen. Mutta:
Puhumisen takia ei mielestäni pitäisi apuvoimia käyttää varsinkaan niin, että seuraava käy hiuksiin kiinni. Jv.n asia ei ole selittää että minun kuuluu antaa.
Jv.t olisi kyllä saanut mut ulos hieman hellemminkin, kun kadulle Heittämällä Ja miksi ulos heitettiin mysö ne kaverit jotka eivät pokeen koskeneetkaan? Ja miksi helvetissä minua lyötiin?!

Tosiaan, tarina voipi kuulostaa siloitetulta ja mielenkiintoiselta, mutta: kyseisen poken kohdalla tarina ei ole ensimmäinen... Joten pitäisi jossakin jo kellot lyödä työnantajankin päässä, kun kyseinen hlö tappelee ihan jokaikinen ilta jonkun kanssa.

Ja vielä: Mulla ei todellakaan ole mitään järkkäreitä pokeja tms vastaan. Jokaisessa puussa joku hedelmä kypsyy mädäksi, eikä se tarkoita että koko puu pitäisi kaataa.
Olen useammin saanut myös hyvää ja asiallista palvelua kyseisen ammattikunnan edustajilta.

Hauskaa, että minusta tehtiin heti syyllinen. Mutta, olen huomannut että se kuuluu ketjun henkeen:D

Kuulosti koko tarina vähän paskapuheelt, ettei taas olisi vähän omia tekoja siloiteltu ja poken tekoja liioiteltu.
En kyllä ihmettelisi jos juuri Onnelassa ja muissa Sedun yökerhoissa saisi vähän paskempaakin palvelua, ei itelläkään kauhean ruusuinen kuva niiden pokeista, aika ammattitaidotonta sakkia omaan silmään olleet.

Mutta ehdottomasti helvettiin tuoppeja toisten päähän kaateleva känninen akka, siitä nyt ei kahta kysymystä ole, poistaa toki voi monella tapaa.

Yleensä jätetään asioita kertoessaan ne "omaa kertomusta huonommaksi tekevät" seikat pois. Tässäkin tapauksessa kyse on enemmänkin marttyyriksi ryhtyminen kuin se, että kaikki tämä oli suurta väärin tekoa Muskottia kohtaan/Muskotin kaveriaan kohtaan. Jos Muskotti voi sanoa kirkkain silmin, että teki kaiken oikein ja täydellisesti niin ei voi kuin hattua nostaa.

Yleensäkin ihmisellä on tarvetta korostaa itselleen koitunutta vahinkoa näissä tapauksissa kuin sitä, että on saattanut käyttäytyä kännissä huonosti(mikä nyt sinäänsä on inhimillistä...). Muskotista ei ole tehty syyllistä, koska tuomioita ei ole jaeltu(eikä liiemmin oikeuttakaan tunnu suurella osalla olevan).
En näkisi silti, että tuo kertomus äärimmäisen rehellinen olisi ollut mutta eipä aivan paskapuhettakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom