Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Baareissa on kieltämättä mielenkiintoista väkeä portsareina.
Eräänä kauniina iltana yksin naisista koostuva 6hlö porukkamme oli viettämässä iltaa/yötä Onnelan ravintelissa. Hyvin pukeutuneita, suht selviä ja parhaassa panoiässä, kuten portsari meille myöhemmin lausui.
Kävipä sitten niin, että eräs panosta kiinnostunut herra saapui pöytäämme tyrkylle, eikä millään ottanut mieleensä että meitä ei nyt inspiroi herran tarjoukset, ei hänen kantamansa alkoholi, eikä mulkku jota ryhtyi kaivelemaan esille vahvistaakseen mitä halusi antaa ja saada.
Lopulta mulla meni hermot, kun ukko hivutti kättään mun hameesta sisään ja kaadoin tuopin sisällön tämän miehen päälle ja kommentoin häntä hieman kovemmalla äänellä.
Ja kas, paikalle saapui jv, joka ryhtyy kantamaan minua pihalle väkivaltaisen käytöksen vuoksi.
Tietysti minä itseäni puolustamaan verbaalisesti (ja jopa melko rauhallisesti), että tuo ukko änki itseään meidän pöytään ja kävi käsiksi. Mitäänhän en tuolle työnsä osaavalle järkkärille olisi muuta mahtanutkaan ja sylikin oli niin lämmin, ettei edes lyödä tehnyt mieli vaikka kyyti olisi voinut olla pehmeämpikin.
Mutta Jv kutsui itselleen kantoapua ja tämä tulokas nappasi mua hiuksista kiinni. Tässä vaiheessa ystävä porukkani hermostui ja tivasi, että mistä helvetistä on kyse, miksi kukaan ei vie tuota mulkkuaan esittelevää ukko ulos?
Ja tässä vaiheessa tuli esille se, että kyllähän naisten pitäisi ymmärtää, miksi miehet baariin tulevat ja käsittää myöskin antaa, parhaassa antoiässä kun ollaan.
Noh, minä siinä syleilyssä pitkät hiukset toisen poken hellässä otteessa sain tarpeekseni ja survaisin korkoni minua pitelevän Jv.n jalkapöytään. Huom, mitenkään muuten en ollut tähän menessä kumpaakaan koskenut.
Ja turpiinhan sieltä tuli. Matka muuttui huomattavasti raahaavammaksi ja nopeammaksi ja lensin kadulle polvilleni, kuin lentoa opetteleva tipunen.
Hauskaa tässä oli se, että´viereeni laskeutuivat tulivat myöskin 2 ystävääni, jotka olivat minua puolustelleet. Pyhympääni sorkkinut herra sen sijaan sai jäädä sisälle samoin kun loppuseurueemme, joka oli palalailemassa kuka vessasta kuka tiskiltä.
Minä siinä asfaltilla polvet auki, tukko rakkaita hiuksia harvempana ja rystysten jälki huulessani en ollut enää niinkään ystävällinen vaan räjähdin jo kunnolla. Taisinpa jopa kiivetä portsarin syliin täsä vaiheessa, enkä niinkään pusut mielessäni.
Ja sain tehdä uudelleen tuttavuutta asfalttiin.
Tälläkertaa onnekseni paikalle sattumalta saapuivat myös poliisit, jotka rauhoittivat tilanteen portsarin kannalta. Poke vetosi siihen, että olimme liian kännissä kunnon keskusteluun ja käyttäydyimme väkivaltaisesti.
Puhallustulos 0.7 ja 0.3:kippis1: ja pituutta meillä tytöillä n.170cm painoa sopivasta näyttääksemme kivoilta niin, etteivät pojat varmaan muuten olisi meille pärjännyt, kuten poliisitkin kuivasti totesivat.
Saa nähdä saa nähdä mitä tulevaisuus tuo.
Toimit väärin kun aloit kaatelemaan oluita ympäriinsä. Olisit ilmoittanut portsarille ja pyytänyt häntä ratkaisemaan asian.
Jos olisit yhtään lukenut tätä threadia tietäisit, että poket ovat aina oikeassa ja saavat käyttää millaisia "voimakeinoja" tahansa, koska he eivät pärjää verbaalisesti taikka fyysisesti kännisille miehille saatikka sitten kännisille naisille. Heistä on pakko hakata ilmat pihalle ja lopuksi paiskoa asfalttiin, heille ei muuten pärjää. Eihän siellä ole kuin varmaan toista kymmentä pumpattua kaappia.
Jos olisit yhtään lukenut tätä threadia tietäisit, että poket ovat aina oikeassa ja saavat käyttää millaisia "voimakeinoja" tahansa, koska he eivät pärjää verbaalisesti taikka fyysisesti kännisille miehille saatikka sitten kännisille naisille. Heistä on pakko hakata ilmat pihalle ja lopuksi paiskoa asfalttiin, heille ei muuten pärjää. Eihän siellä ole kuin varmaan toista kymmentä pumpattua kaappia.
Just. Ja tämän jälkeen ruikutetaan paskasta palvelusta :lol2: Kyllä se tuopin kaato tämän ensimmäisen sankarin päälle (oli se sitten oikein tai väärin) oli jo merkki siitä että teidän koplasta kyllä koituu harmia ennemmin tai myöhemmin...selvänä tai kännissä.-kaadoin tuopin sisällön tämän miehen päälle ja
-kommentoin häntä hieman kovemmalla äänellä.
-survaisin korkoni minua pitelevän Jv.n jalkapöytään.
-Taisinpa jopa kiivetä portsarin syliin täsä vaiheessa, enkä niinkään pusut mielessäni.
Just. Ja tämän jälkeen ruikutetaan paskasta palvelusta :lol2: Kyllä se tuopin kaato tämän ensimmäisen sankarin päälle (oli se sitten oikein tai väärin) oli jo merkki siitä että teidän koplasta kyllä koituu harmia ennemmin tai myöhemmin...selvänä tai kännissä.
e:annetaanpa sittenkin olla.Voi olla ettei Muskotti ole kertonut täyttä totuutta tänne
Oletko nyt aivan tosissasi? Jos mies ahdistelee naista fyysisesti niin kumpi siinä on pahempi asia? On tietysti väärin että ei ole heti pyytänyt pokea siihen mutta täydellisessä maailmassa ei tarvisikaan. Voi olla ettei Muskotti ole kertonut täyttä totuutta tänne mutta mietippäs onko tuossa ylireagoitu ja rajusti?
Just. Ja tämän jälkeen ruikutetaan paskasta palvelusta :lol2: Kyllä se tuopin kaato tämän ensimmäisen sankarin päälle (oli se sitten oikein tai väärin) oli jo merkki siitä että teidän koplasta kyllä koituu harmia ennemmin tai myöhemmin...selvänä tai kännissä.
Hmmm. Minä olin se, joka puhalsi 0.3;) .
Mies oli se, joka oli mulkku esillä pöydässämme. Eikö tämä jo riitä selittämään melko hyvin mitä on tapahtumassa?.
Ja mä kyllä osaan puhua ihan kiltisti ja normaalisti myös järjestyksenvalvojille, ja ymmärrän kyllä, että tottakai minut kyseisestä käytöksestä poistettaisiin paikalta mikäli tilanne olisi ollut erillainen. Mutta:
Puhumisen takia ei mielestäni pitäisi apuvoimia käyttää varsinkaan niin, että seuraava käy hiuksiin kiinni. Jv.n asia ei ole selittää että minun kuuluu antaa.
Jv.t olisi kyllä saanut mut ulos hieman hellemminkin, kun kadulle Heittämällä Ja miksi ulos heitettiin mysö ne kaverit jotka eivät pokeen koskeneetkaan? Ja miksi helvetissä minua lyötiin?!
Tosiaan, tarina voipi kuulostaa siloitetulta ja mielenkiintoiselta, mutta: kyseisen poken kohdalla tarina ei ole ensimmäinen... Joten pitäisi jossakin jo kellot lyödä työnantajankin päässä, kun kyseinen hlö tappelee ihan jokaikinen ilta jonkun kanssa.
Ja vielä: Mulla ei todellakaan ole mitään järkkäreitä pokeja tms vastaan. Jokaisessa puussa joku hedelmä kypsyy mädäksi, eikä se tarkoita että koko puu pitäisi kaataa.
Olen useammin saanut myös hyvää ja asiallista palvelua kyseisen ammattikunnan edustajilta.
Hauskaa, että minusta tehtiin heti syyllinen. Mutta, olen huomannut että se kuuluu ketjun henkeen:D
Kuulosti koko tarina vähän paskapuheelt, ettei taas olisi vähän omia tekoja siloiteltu ja poken tekoja liioiteltu.
En kyllä ihmettelisi jos juuri Onnelassa ja muissa Sedun yökerhoissa saisi vähän paskempaakin palvelua, ei itelläkään kauhean ruusuinen kuva niiden pokeista, aika ammattitaidotonta sakkia omaan silmään olleet.
Mutta ehdottomasti helvettiin tuoppeja toisten päähän kaateleva känninen akka, siitä nyt ei kahta kysymystä ole, poistaa toki voi monella tapaa.