Kysymyksiä pokeille

No laskin sen mukaan että lisät maksetaan koska ne pitää maksaa. Mulla on suullinen sopimus mutta palkkakuitit löytyy, pitäisikö yrittää saada ne puuttuvat eurot ottamalla yhteyttä niihin jotka käsittelevät näitä?ei kuitenkaan kiinnosta enkä tehdä hommia kyseiselle firmalle

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tampereella kun tein omalla toimarilla alihankintaa ovella niin laskutin 27+alv.
Ja VKV-keskusteluun.. käytän rautoja vain yhdessä paikassa. Ovimiehenä koen epäonnistuneeni jos sisällä alkaa mylly tai jonkun joutuu raudoittamaan. 2 kertaa olen rautoja tarvinnut. Salimiehet tarvii niitä useammin.

Jos osaa asiansa saa sen palkan neuvoteltua, monta nuorta portsaria vaan kustaan linssiin kun tarve päästä ovelle on niin kova että suostuu mihin vaan.

Nykyään on paljon firmoja jotka ei tiedä ketä ne palkkaa. Tiedän että siellä missä ite oon ollut niin on välillä oikeita pellehermanneja töissä, ehkä ne pitää sitä kovana juttuna että pääse tekee ovihommia. Laskin päässäni että osalle jää 10€ käteen kuin työmatka on 70-100km. Kyllä mä voisin 11€ tuntipalkalla tehdä töitä jossain kivassa pubissa 20.00-02.00 esim. Mutta kuin duunivuoro alkaa 2400 ja loppuu 05.00 ja kaikki kusipäät tulee hakee safkaa ja kotona on vasta aamu kuudelta niin kyllä ne lisät olisivat tervetulleita

Kylläpä on hulluksi mennyt touhu jos tollasilla palkoilla pitäisi elää. Itse olen tehnyt portsarin hommia säännöllisen epäsäännöllisesti nyt viimeiseen vuoteen vain pari vkl. Ennen tein enemmänkin ja kyllä itse sain min. 100-150 käteen illasta palkkaa+tipit ja sekin oli mielestäni huono liksa kun ottaa huomioon homman luonteen ja yötyön vaatiman rasituksen. Ei vaan pysty ymmärtämään miten joku viitsii 20-30 € takia mennä ovelle pönöttämään. Kuka menisi päivätöihin tuollaisella palkalla? Kyllähän nämä portsarifirmat on polkeneet työntekijöiden palkat alas. Ennen oli kaikki paremmin.

Kyllähän nämä portsarifirmat on polkeneet työntekijöiden palkat alas. Ennen oli kaikki paremmin.
Varmaan ravintoloillakin osansa tässä asiassa, mutta näitä erilaisia veijarifirmojakin taitaa olla melko runsaasti, jotka tekee jollain ihan älyttömällä laskutuksella. Yleensähän sen kyllä sitten näkeekin ovelta, että minkälaista kaveria siinä seisoo.

Vartijanduunin lisätuloja on tarkoitus hankkia järkkärihommilla. Ei noilla palkoilla muuten pärjää. Korvaus on todella huono mutta kuulemma ihan " nykykäytännön" mukainen. Eihän 15 Euron laskutuksesta paljoakaan viivan alle jää mutta lisätuloa kuitenkin ja omalla toiminimellä voi jonkin verran itse valita paikkoja joihin seisoskelemaan menee. No firmaa ei vielä ole edes rekisteröity eikä tietysti töitäkään vielä ole mutta lähitulevaisuudessa kuitenkin jotain ajattelin duunailla. Kun ei lottovoittakaan vielä ole tullut. ☺

Ainakin mun kokemusten perusteella toiminimi ei tuo jv hommiin oikeestaan mitään etuja. Samoja kohteita toimarit tekee kun tuntipalkalliset, ainoa ero on pari euroa parempi tuntipalkka ja se että joutuu itse hoitamaan paperihommansa. Kokemus ja oma näyttö on niitä joilla pääsee vaikuttamaan omiin kohteisiinsa, ei työsuhteen laatu. Suosittelen kuitenkin kysymään useemmasta firmasta duuneja ja vertailla millaisia vastauksia tulee. Ainakin täällä turun seudulla on firmoja laidasta laitaan, isoimmat firmat taitaa maksaa ihan pikeeta liksaa lisillä ja kohteetkin on sen mukaisia, pienemmät firmat lupaa sellaista 11e/h ja toiminimelle 15e/h ja kohteet on räkälöitä, pubeja ja pieniä yökerhoja. Parhaat massit saa, jos pääsee suoraan baarin listoille, niitäkin ovia vielä on missä on vakiäijät ilman mitään välikäsifirmoja. Kuuleman mukaan tuntitaksa on tällöin vähintään numerolla 2 alkava.

On se kyllä nuoki liksat sitte menny kuralle!! Eihän se mitään rakettitiedettä ole, mutta kuka helvetti sinne menee noilla palkoilla :o Alkaa ihan oikeasti olemaan jo kutsumusammatteihin lukeutuvaa touhua.

Kyllähän sitä aikanaan sai lähes ilmaiseksi pönöttää, ennenkun alkoi saamaan sitten parempi liksaisia paikkoja, mutta niinhän ne ajat muuttuu.

Uutisointi on ainakin merkillistä.

Käräjäoikeudessa 26-vuotias kiisti molemmat rikokset. Hän myönsi vuoksi joutuneensa "painamaan naisen hallitusti maahan", mutta vammoja hän ei naiselle aiheuttanut.
Oikeus näiden kahden todistajan kertomusta luottavina ja totesi vahtimestarin syylliseksi. Hän ei kuitenkaan ole syyllistynyt pahoinpitelyyn vaan aiheuttanut naiselle huolimattomuudellaan vamman, joka ei ole vähäinen.

Jos tilanne on mennyt niin kuin tuo sekava uutinen kertoo että uhria oli vedetty hiuksista ja portsari päätti tämän viedä maihin, ja vielä aiheutti nuo vammat niin oikeinhan tuo on mennyt. Uutinen tosin on niin sekava etten tiedä minkä aineiden vaikutuksen alaisena tuo toimittaja on tuon kirjoitellut.

Pohjois-Karjalassa ovihommat aloitin 10e/h. 2kk jälkeen ensimmäinen palkankorotus 11.5e/h hyvän palautteen takia Ei tällä rikastumaan pääse, mutta opiskelun kyllä rahoittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom