Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä vartenhan se viikonloppulisä maksetaan että joutuu olemaan töissä kun muut on vapaalla. Epäreiluksi näkisin enemminkin että keskiviikosta sais saman rahan kuin lauantaista
Sama homma se on niillä tiskin takana olevilla. Katsotaan vähän millanen on lärvi ja jos se on ok, niin tiskin taakse laskeen siideriä omansa ikäisille. Jos palkka ja työaikavenkoilu ei kelpaa, niin uutta vaan tilalle.Hankalahan tohon varmaan on muutosta saada kun nähdäkseni niitä junnuja riittää vuodesta toiseen siihen ovelle puoleksivuodeksi kuuntelemaan vittuilua kunnes riittää kun ei siitä saa järkevää korvausta.
Samalla logiikalla tehtaallakaan ei tarvitsisi lisiä maksaa kun ihan samahan se on teetkö töitä siinä yövuorossa vai päivävuorossa, töissä oot kuitenkin ja on kivempi ku kaikki saa tasaisesti palkkaa tekee mitä vaan, vaikea arvata onko vuorolistan tekijällä kavereita.
Niin että kokemattomat työntekijät, joku supliikki raflapäällikkö, jonka osaaminen loppuu siihen, ja joku tyhmä, jolla on liikaa rahaa Tossa on aika hyvin kuvattu ihan klassinen paketti, jolla saadaan ravintolatoiminta ryssittyä noin niinku alusta loppuun. Ja todennäköisesti vielä aika nopsaan.Jos olisin tyhmä sekä ois kiinnostusta ja alkupääoma niin voisin laittaa teineille yökerhon pystyyn. Palkataan noita alalla vasta aloittelevia töihin kauniilla lärvillä, joille liittoon soittaminenkin on tuntematon käsite. Hommaa pyörittään yksi hyvät puhelahjat omaava ravintolapäällikkö ja paletti on valmis.
Päppäpää, nyt keksit tuon lopun itse. Minä pistin vaan että itse työntekijät nuoria ja työelämässä kokemattomia. Joten ollaan tyytyväisiä kun on töitä, mutta omia puolia ei osata pitää missään suhteessa.Niin että kokemattomat työntekijät, joku supliikki raflapäällikkö, jonka osaaminen loppuu siihen, ja joku tyhmä, jolla on liikaa rahaa Tossa on aika hyvin kuvattu ihan klassinen paketti, jolla saadaan ravintolatoiminta ryssittyä noin niinku alusta loppuun. Ja todennäköisesti vielä aika nopsaan.
Itehän tuon sanoit :PJos olisin tyhmä
Onko se oikeasti niin että keskipalkka on noin 10-12 egee? Olin yhdessä kohteessa ja minulle sanottiin että tyyppi joka oli edellisemä päivänä oli tullut Lahdesta asti (70km /suunta)neljäksi tunniksi 11e tuntipalkalla eli käteen jäis semmoisesTa keikasta ehkä 20e. Ehkä vähemmän. Vaikuttaa siltä että tyykkää näistä hommista niin paljon että kymppi tunnissa riittää. Älytöntä. En tiennyt mitä odottaa ennen kuin aloitin mutta olin kyllä odottanut että 14-16e olisi ainakin pitänyt saada siitä