Havereita sattuu, mutta toisille enemmän ja vakavampia. Joka tapauksessa ei tuollaisella määrällä järjestyksenvalvojia tarvitse niskija katkaista, että mies saadaan ulos. Onnelan pokeolla tosin toimintatavat olivat mitä olivat, joten en ihmettele että "havereita" sattuu. Minun on vain hankala uskoa, että mitään ylilyöntiä ei olisi sattunut, onnelan järkkäreiden toimintatapoihin kun kuului mm. ryöstöt. Yksi taidettiin kuvata ihan poliisit sarjaankin. Toinen ryöstö taas on osunut tuttavani kohdalle kun tämä sattui ulkopuolisena taltioimaan näitä järkkäreiden toimintatapoja. Nyt ennen kuin tulee diipadaapaa että ei pidä paikkaansa ja on olemassa kaksi kertomusta. Noh, jos näin on niin miksi poke sitten korvasi aiheuttamansa vahingon, jottei tehtäisi poliisi-ilmoitusta...
Mä ihmettelen, että miten alalla toimivat voivat olla näin pihalla tiettyjen tahojen toiminnasta. Tai noh, tuskin ovat kuitenkaan vaan tuntuvat tuntevan jotain helvetin velvollisuudentunnetta samaa työtä tekeviä kohtaan. Kyllä minä halveksin niitä jotka pilaavat minun ammattikuntani maineen, ei ole mitään tarvetta puolustella rikollisia vaon sen vuoksi, että teen samaa työtä heidän kanssaan.