Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohtuuttomalta kuulostaa kun joihinkin baareihin ei kylmällä pääse sisään ilman että on takki ja silti se on jätettävä maksulliseen narikkaan, niin että ravintola sitten ei vastaisi siitä omaisuuden vahtimisesta. Myöskin koska "sääntö-suomi" ja kukaan ei ainakaan kännissä ole itse vastuussa itsestään tässä maassa vaan vika on jonkun muun niin pakkohan se on ravintolan syyksi mennä. Mistään lakipykälistä en osaa sanoa, kunhan huutelen :D
Miksei saisi käyttää ja saahan sitä käyttää keltaista liiviäkin.Saikos normi järjestyksenvalvoja (ei JLJV) käyttää sellaista tarrallista selkämerkkiä esim mustan takin kanssa, jossa lukee "Järjestyksenvalvoja - ordningsvakt"? Eikös se rinnastettu aina automaattisesti keltaiseksi liiviksi tms?
Voi olla, että tätä on täällä aikaisemminkin käsitelty, mutta ei ainakaan pikaisella haulla löytynyt osumia..
Ketään ei varmasti kiinnosta vaikka tuollaista käyttäisikin, mutta jos lakia luetaan kuin piru raamattua niin siellä sanotaan:Saikos normi järjestyksenvalvoja (ei JLJV) käyttää sellaista tarrallista selkämerkkiä esim mustan takin kanssa, jossa lukee "Järjestyksenvalvoja - ordningsvakt"? Eikös se rinnastettu aina automaattisesti keltaiseksi liiviksi tms?
Voi olla, että tätä on täällä aikaisemminkin käsitelty, mutta ei ainakaan pikaisella haulla löytynyt osumia..
Muutaman vuoden ovella hommia tehneenä mieleeni on herännyt kysymys, olenko oikeassa ammatissa jos ns. vipasiakkaat käy hermoille liian paljon? En siis tarkoita vipasiakkaista puhuttaessa sitä "oisko ok, jos mä ja mun seurue tultas nyt tästä, muistelen kyllä lähtiessä" porukkaa. Vaan semmosta liian tärkeetä, vähättelevää ja vittuilevaa paskaa. Rahapaikat kun nyt yleensä olevat kyseisten ihmisten pyhättöjä. Kysymys kuuluukin onko järkeä tehdä ovea jos tulevaisuudessa ei ole mahdollisuuksia tehdä sitä kaupungin kuuminta yökerhoa?