Kysymyksiä pokeille

Ai, no mä oon hiljaa sitte :) Enkä kyllä hehkuttamisesta oikeen tiedä, kun ei tä homma ihan niin hienoa kuitenkaan ole, päinvastoin poken hommat sai avaamaan silmät siinä mielessä että haaveet poliisinurasta jäi ja tilalle tuli muuta kuin humalaisten kanssa toimimista.
.

No nyt on kyllä pakko sanoa, että siihen poliisin ammattiin kuuluu paljon muutakin kuin känniääliöt. Mutta jatkakaa,poke-hommista ei ole niinkään kokemusta:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, kiinteet ja tallentavat kamerat pyyhitään ihan itte puhtaaks ja niitäkään ei ole putkalla kun joka kulmassa ja huoneessa... violence is a bliss..

Hohhoh, joo on sitä kuullut ihan samassa työssä sinun kanssasi olevilta mitä onkaan käynyt kun narkki tms on mennyt lyömään. Sitä löytyy ovia mitä voi kääntää sopivasti kameran eteen sun muuta.

18 vuotias kolli ei pysty kuukauden työkokemuksella kertoon, mihin elämän suunta on menny.

Miksi ei pysty. Jotkut 18-v kollit voi olla fiksumpia, kuin sinä 50-v. melko törkeää yleistystä täällä, kun monet vanhat ns. konkarit mustasukkaisesti varjelevat omaa reviiriään. SÄÄLITTÄVÄÄ!!!

PS. Itse olen n. 50-v

Hohhoh, joo on sitä kuullut ihan samassa työssä sinun kanssasi olevilta mitä onkaan käynyt kun narkki tms on mennyt lyömään. Sitä löytyy ovia mitä voi kääntää sopivasti kameran eteen sun muuta.
Nämä ovat taas näitä juttuja. Moni sanoo noin, jotta kaikille "hyviksille" tulis hyvä mieli siitä kun narkille tulee pataan ja maailma on taas parempi paikka. Mä olen niin ikään antanut siviilikavereilleni sadistisemman kuvan itsestäni mitä todellisuudessa olen. Usein ihan vitsinä, mitä moni ei tajua. Ihan vitun sama mulle. Nuo kurmuttamiset tulevat spontaanina reaktiona vastarinnan murtamiseksi. Väitän, että harva kuitenkaan odottaa sopivaa hetkeä antaa takaisin jollekin rupulle. Säälittävää, jos joku oikeasti toimii noin.

...tilanteet on aina erilaisia, mutta ihmissaasta on aina ihmissaastaa ja ansaitsee saastan kohtelun. Se on siltikin asiakaspalvelutilanne, nimittäin kaikkia normaaleja asiakkaita kohtaan.

Niin kumpi oli saastaa, poke vai asiakas?

Nämä ovat taas näitä juttuja. Moni sanoo noin, jotta kaikille "hyviksille" tulis hyvä mieli siitä kun narkille tulee pataan ja maailma on taas parempi paikka. Mä olen niin ikään antanut siviilikavereilleni sadistisemman kuvan itsestäni mitä todellisuudessa olen. Usein ihan vitsinä, mitä moni ei tajua. Ihan vitun sama mulle. Nuo kurmuttamiset tulevat spontaanina reaktiona vastarinnan murtamiseksi. Väitän, että harva kuitenkaan odottaa sopivaa hetkeä antaa takaisin jollekin rupulle. Säälittävää, jos joku oikeasti toimii noin.

Me voidaan sopia ihan hyvin mun puolesta että poket ne vaan antaa runtua ja poliisit toimii lain kirjaimen mukaan. Ei ole pois multa.

Sanoinkin väittäväni, että harva poliisi jaksaa kostaa joka kerta kun joku rupu alkaa riehua.

En tiedä mitä tarkoitat rupuilla, mutta ne ihmiset joita itse miellän rupuiksi, eivät kyllä missään baareissa käy. Niitä kohtaa enimmäkseen kesäisin raitiovaunupysäkeiltä lasol pullojen kanssa.

Tervetuloa ovelle jakomäkeen, siellä näkee kaikenlaista mutta asiakkaita ne oudoimmatkin tapaukset on...
Kyllä sitä miettii että koska ite joutuu anteenilomalle, kun on sen verran persoonallista pokaa....

Helsinkiläisessä Kuudes linja -yökerhossa työskennellyt järjestyksenvalvoja on saanut kahden kuukauden ehdollisen vankeustuomion asiakkaan pahoinpitelystä.

Helsingin käräjäoikeuden tuoreen tuomion mukaan järjestyksenvalvoja oli lyönyt ravintolan pihalla miestä kahdesti päähän tammikuussa 2013.

Mies menetti lyöntien vuoksi tajuntansa ja jäi maahan makaamaan. Hänen nenäluunsa murtui.

Päihtynyt asiakas oli kutsunut ennen pahoinpitelyä järjestyksenvalvojaa useasti "neekeriksi" ravintolan sisällä ja sen pihalla. Mies sai oikeudessa 15 päiväsakon tuomion kunnianloukkauksesta.

Ehdollisen vankeustuomion saanut mies ei ole työskennellyt enää Kuudennessa linjassa, ravintolasta kerrotaan. Ravintola ostaa järjestyksenvalvojapalvelut ulkopuoliselta yritykseltä.

Suositun yökerhon ovimies sai ehdollista vankeutta väkivallasta | Uutiset | Pääkaupunkiseutu | Metro.fi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom