On ne.Ei ne ole laivapoliiseja.
Ja katso, tuli päivä jolloin Sumu oli väärässä :hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On ne.Ei ne ole laivapoliiseja.
Mikä on oikea termi?
On ne.
Ja katso, tuli päivä jolloin Sumu oli väärässä :hyvä:
Hyi vittu, puumanainen kävi kimppuun kun olin pubissa ovella. Hänelle ei oltu kuulemma koskaan ennen avattu ovea kun menee röökille (?), ja sit se alkoi kutsua kullannupuks, kultamuruks jne. laittoi jukeboxista mulle jonkun biisin ja lähtiessä halus halata ja sit pussaskin kaulaan ja poskelle mukavat huulipunat, Oisin mä sitä kännissä pannut, mutta tuli ahdistava olo kun pitäis seistä edustavana ja joku humalainen puumanainen yrittää syödä kaulaa kun mä oon selvinpäin, ikää rouvalla kuitenkin suurinpiirtein saman verran kun mun äidillä.
Hyi vittu, puumanainen kävi kimppuun kun olin pubissa ovella. Hänelle ei oltu kuulemma koskaan ennen avattu ovea kun menee röökille (?), ja sit se alkoi kutsua kullannupuks, kultamuruks jne. laittoi jukeboxista mulle jonkun biisin ja lähtiessä halus halata ja sit pussaskin kaulaan ja poskelle mukavat huulipunat, Oisin mä sitä kännissä pannut, mutta tuli ahdistava olo kun pitäis seistä edustavana ja joku humalainen puumanainen yrittää syödä kaulaa kun mä oon selvinpäin, ikää rouvalla kuitenkin suurinpiirtein saman verran kun mun äidillä.
Ei tuosta onneks tuon enempää ongelmia koitunut eikä tarvinnut mitään selitellä kun koitin olla reagoimatta tän naisen sähläilyihin mitenkään ja vältin katsekontaktia :DKannattaa tottua siihen. Sitä tapahtuu ja paljon. Mä käytin aina samaa linjaa tossa eli valehtelin olevani kihloissa ja toisinaan tarinaan tuli myös lapsi/lapset. Toisiin tuokaan ei auttanut. Keski-ikäiselle naiselle ei voi sanoa ei. Sellanen pääsääntö tohon hommaan. Se ei vastauksena kelpaa sillä jokainen heistä on humalassa maailman seksikkäin ja haluttavin.
Sirmax vois varmaan avartaa vähän näiden herrojen ajatusmaailmaa. Ovat olevinaan niin tosimiehiä ja kovia jätkiä ja sitten käyvät porukalla naisen kimppuun. Miten näin?Liivijengiläiset pahoinpitelivät naispuolista ravintoloitsijaa - Ilta-Sanomat
Ei varmaan kovin mukavaa olla ovella ku liivimiehet rupee riehumaan...
Liivijengiläiset pahoinpitelivät naispuolista ravintoloitsijaa - Ilta-Sanomat
Ei varmaan kovin mukavaa olla ovella ku liivimiehet rupee riehumaan...
Haluan vaan sumun olevan väärässäTuossa jo todettiin sun olevan väärässä tässä, mut haluutko vielä perustella miksi ajattelet niiden olevan laivapoliiseja ja täten Sumun olevan väärässä?
Onko kukaan koskaan käynyt teidän päälle tai yrittäny vetää turpaan tai muuten uhkaillut? Kuinka usein keskimäärin kuulette suunsoittoa tms?
Onko kukaan koskaan käynyt teidän päälle tai yrittäny vetää turpaan tai muuten uhkaillut? Kuinka usein keskimäärin kuulette suunsoittoa tms?