Kysymyksiä pokeille

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyi vittu, puumanainen kävi kimppuun kun olin pubissa ovella. Hänelle ei oltu kuulemma koskaan ennen avattu ovea kun menee röökille (?), ja sit se alkoi kutsua kullannupuks, kultamuruks jne. laittoi jukeboxista mulle jonkun biisin ja lähtiessä halus halata ja sit pussaskin kaulaan ja poskelle mukavat huulipunat, :eek: Oisin mä sitä kännissä pannut, mutta tuli ahdistava olo kun pitäis seistä edustavana ja joku humalainen puumanainen yrittää syödä kaulaa kun mä oon selvinpäin, ikää rouvalla kuitenkin suurinpiirtein saman verran kun mun äidillä.

Hyi vittu, puumanainen kävi kimppuun kun olin pubissa ovella. Hänelle ei oltu kuulemma koskaan ennen avattu ovea kun menee röökille (?), ja sit se alkoi kutsua kullannupuks, kultamuruks jne. laittoi jukeboxista mulle jonkun biisin ja lähtiessä halus halata ja sit pussaskin kaulaan ja poskelle mukavat huulipunat, :eek: Oisin mä sitä kännissä pannut, mutta tuli ahdistava olo kun pitäis seistä edustavana ja joku humalainen puumanainen yrittää syödä kaulaa kun mä oon selvinpäin, ikää rouvalla kuitenkin suurinpiirtein saman verran kun mun äidillä.

Et saanut?

Kannattaa tottua siihen. Sitä tapahtuu ja paljon. Mä käytin aina samaa linjaa tossa eli valehtelin olevani kihloissa ja toisinaan tarinaan tuli myös lapsi/lapset. Toisiin tuokaan ei auttanut. Keski-ikäiselle naiselle ei voi sanoa ei. Sellanen pääsääntö tohon hommaan. Se ei vastauksena kelpaa sillä jokainen heistä on humalassa maailman seksikkäin ja haluttavin.

Kannattaa tottua siihen. Sitä tapahtuu ja paljon. Mä käytin aina samaa linjaa tossa eli valehtelin olevani kihloissa ja toisinaan tarinaan tuli myös lapsi/lapset. Toisiin tuokaan ei auttanut. Keski-ikäiselle naiselle ei voi sanoa ei. Sellanen pääsääntö tohon hommaan. Se ei vastauksena kelpaa sillä jokainen heistä on humalassa maailman seksikkäin ja haluttavin.
Ei tuosta onneks tuon enempää ongelmia koitunut eikä tarvinnut mitään selitellä kun koitin olla reagoimatta tän naisen sähläilyihin mitenkään ja vältin katsekontaktia :D

Kaikista hauskimpia noista ihollepukkaajista on oikeesti hyvännäköset, nuoret muijat.
Saattas tulla vaan kotopuolessa jotain sanomista, jos roudais aina työyön päätteeksi "töitä kotiin"... :rolleyes:

Tuossa jo todettiin sun olevan väärässä tässä, mut haluutko vielä perustella miksi ajattelet niiden olevan laivapoliiseja ja täten Sumun olevan väärässä?
Haluan vaan sumun olevan väärässä :)

Järjestyksenvalvojia ei ainakaan ennen ollut, ainakaan lainsäädännöllisesti, koska merillä on omat säännökset ja kapteeni päättää aika monesta asiasta.

Onko kukaan koskaan käynyt teidän päälle tai yrittäny vetää turpaan tai muuten uhkaillut? Kuinka usein keskimäärin kuulette suunsoittoa tms?

Nuorempana ehkä enemmän tuli, osittain varmaan liittyi siihen ettei "pentua" uskottu ja sit siihen et ehkä itselläkin oli jonkinlainen kokeilunhalu takaraivossa ja provosoi tilanteita. Mitä pidempään on tehnyt sen paremmin oppinut käsittelemään ihmisiä ja neutralisoimaan tilanteita. Suunsoittoa on aina, mutta kun oppii näyttämään sen ettei tunnu missään niin harvemmin ne jatkaa pidempään, jos provosoituu niin kyllä niitä huutelijoita riittää jonoksi asti.

Onko kukaan koskaan käynyt teidän päälle tai yrittäny vetää turpaan tai muuten uhkaillut? Kuinka usein keskimäärin kuulette suunsoittoa tms?

On käyty päälle useamman kerran (johtuu paikasta hyvin pitkälti), on vedetty ohimoon kaks kertaa koomen vuoden aikana ja suunsoittoa tulee jollain tasolla melkein joka ilta.

Joka kioskiin ei kokoonnu leppoisia ihmisiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom