Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikähän mahtaa olla TESsin mukainen palkka pokelle? (Ei siis liivimiehelle) Ite ku ei oo tarvinnu koskaan olla ovella alle 15e/h ja toisessa tämän hetken vakkarimestassa reilusti yli 20e/h. Onko näissä koviakin heittoja kaupunkien välillä?
Ei sellasta taida olla kun ei se portsari oikeen mahdu mihinkään tessiin.
Onkos arvon muut ovella päivystävät huomanneet,että tippi kulttuuri on muuttunut aika radikaalisti? toki onhan se paikastakin kiinni mutta niin.
Onkos arvon muut ovella päivystävät huomanneet,että tippi kulttuuri on muuttunut aika radikaalisti? toki onhan se paikastakin kiinni mutta niin.
On se tässä viimeisen 4-5 vuoden aikana kyllä muuttuunut aika paljonkin. Rahaa tekee melkeinpä niissä paikoissa missä on jonoa, välillä ei niissäkään. Käytös ja naama vaikuttaa paljon (laittelin omalle vakiovelle kaks tuuraajaa itseni ja toisen vakkarin tilalle ja jätkät sai kovana la iltana 20e joka on normaalimäärästä hyvin kaukana). Mulla on monta asiakasta, jotka eivät ekana parina vuotena jättäneet mitään, mutta nykyään jättävät kun on tullut tutuksi. Joskus tosin on niitä iltoja, että vaikka oot kuinka kohtelias ja annat erityisen hyvää palvelua niin ei vaan tule.
Lähtökohtaisesti kyllä ne saa enemmän, jotka jaksaa asiakkaille vähän jutella yms. Ovien aukominen ja tervehtiminen pitäisi olla itsestäänselvyys eikä sitä mun mielestä lasketa mitenkään erikoiseksi. Ja muutenkin asiakkaiden kuuntelu vaikuttaa paljon: Jos esim joku mieshenkilö tulee sanomaan nukkujasta niin yleensä kättelen ja kiitän kun tuli kertomaan. Arvioilta puolet näistä jättää tippiä sen takia. Monesti asiakkaat tulevat sanomaan jos vessassa on käsipaperi loppu tai tupakkakopissa on liikaa porukkaa tai vaikka lasinsiruja lattialla. Näihinkään ei ikinä pidä mennä sanomaan sitä mitä kuulen vähän liikaa välillä: "ei kuulu mulle". Tippihommatkin voi olla pienestä kiinni. Itse jos olen asiakkaana yleensä kyllä tippaan portsaria, tosin jos sitä tervehdystä ei tule niin jää kyllä seteli antamatta.
Kyllä se on -09 kesä kun alkoi ravintolalama ja 400€ tienesti illasta muuttu 40€ ja se tuli yhtä-äkkiä vaan...
- - - Updated - - -
Monessako paikassa autetaan takki päälle? Sekin tuntuu nykyään olevan katoava kohteliaisuus...
Kyllä se on -09 kesä kun alkoi ravintolalama ja 400€ tienesti illasta muuttu 40€ ja se tuli yhtä-äkkiä vaan...
- - - Updated - - -
Monessako paikassa autetaan takki päälle? Sekin tuntuu nykyään olevan katoava kohteliaisuus...