Noniin, oli erittäin mielenkiintonen ilta :D menin puolta tuntia aiemmin paikalle niin yks vanhempi järkkäri esitteli pikaisesti paikat ja ohjeisti hiukan. Itse olin suurimmaks osaks hevareiden keskellä tilassa jossa bändit esiintyy siihen asti että siellä tuli valo puoli kahdelta. Tämä livekerros oli aika rauhallinen, porukka oli hyvässä kunnossa ja ainoana tapahtumana oli pari kaatumista lavan edessä kun trash-metal fanit hyppi ja pomppi edestakaisin mut mitään juomalasin hajoamista isompaa ei siinäkään sattunut. Kun yläkerta suljettiin, porukka siirtyi alakertaan ja siellä tuli sit pari liian humalaisen poistoa, kaikki lähti ihan kiltisti kun puhutteli ystävällisesti. Kaikki oli mennyt ihan hyvin johonkin vajaaseen kolmeen asti jolloin näin kun yks pieni räppäriamis heitti pöydän juomineen leviäksi ja alkoi huutaa kavereilleen, kävelin sinne ripeästi kyselemään mitäs täällä on meneillään ja ohjasin tätä pientä kaveria kauemmas juttelemaan niin tämä tuuppas mua rintaan just sen verran että ahtaassa pöydänvälissä pyllähdin tuolille istumaan ja nousin heti ylös, tällä aikaa joku tän tönäisseen henkilön kavereista oli jo painanut riehujan maahan niin pitelin sitä siinä sen 5s että tuli toinen järkkäri avuksi kun tän henkilön kaveriporukka sääsi vieressä. Uloskantaessa kaveri itki jo äitiään mutta pisti vieläkin vastaan, ja kun päästettiin se ulkona menemään kavereidensa kanssa alkoi se riehumaan uudestaan kaverilleen ja kun tämä kaveri otti sen kiinni, alkoi riehuja potkimaan toista järkkäriä. Taas jälleen tämä kiinnipitävä kaveri painoi pienen riehujaräppärin maahan ja rauhoitteli tätä niin yks meistä lähti soittamaan poliiseita. Otettiin kaveri uudestaan kiinni ja odoteltiin poliiseita samalla kun tämä porukka sähläs vierellä, oli itkevää tyttöystävää ja kovaäänistä kaveria joka haukkui meidän toimintaa ja uhos tekevänsä poliisiasian ja tämän paikan oviportsarille potkut vaikkei kyseinen poke edes osallistunut kiinniottoon :D Riehuja lähti putkaan ja kaverit pääsi jatkamaan matkaa nätin tyttöystävän tullessa vielä kiittelemään mua kun olin kaikkein kiltein portsari :D
Sit ei enää tapahtunut mitään isompia, muutamia tyyppejä piti ohjata kotiin nukkumaan, yks nuori porukka tuli kättelemään ja kertomaan kuinka paskaa työtä teen ja arvostavat paljon jne. oli vähän naurussa pitelemistä kun kaverit oli suunnilleen mun ikäsiä. Yks näistä totes vielä poislähtiessään että hänelläkin on järkkärinkortti ja olis alkanut vielä jatkamaan juttua mutta piti saada oviaukkoa vähän tyhjemmäksi niin toivotin hyvät illanjatkot ja ohjasin kaverit ulospäin. Valon jälkeen löytyi vielä yks tyttö joka ei tiennyt maailmanmenosta oikeen mitään (aineissa?) ja oli siellä jonkun porukan kanssa josta kukaan ei tiennyt ketä tämä tyttö oli. Mun piti sitte ravintolapäällikön käskystä viedä tyttö ulos että saatiin muu ravintola tyhjäksi ja sit piti vielä soittaa poliisisaattue tytölle kun ei osannut kertoa edes kotiosoitettaan. Selitteli vaan jostain kaverista joka katselee ylhäältä ja epämääräisiä sanoja että maailma ei oo niinku ennen ja näytti kädellään piikitysliikkeen ja selitti jotain että helpottaa. No, vartin ylitöiden jälkeen pääsin sit lähtemään himaan ja kun sinne pääsin varttia vaille 5, ei edes väsyttänyt enää :D
Ihan mielenkiintonen työvuoro ekaksi sellaiseksi ja tuli vähän nähtyä millasta homma on, tykkäsin kuitenkin vaikka siellä olikin tämä yks riehuja joukossa :D Mukavinta oli nuoret naiset jotka tuli multa kyselemään paikan osoitetta tai pyysivät katsomaan juomaa kun käyvät vessassa jne. Olin sit varmaan komeampi kun muut poket kun niiden juttusille ei ykskään tyttö mennyt :D
- - - Updated - - -
Sit ei enää tapahtunut mitään isompia, muutamia tyyppejä piti ohjata kotiin nukkumaan, yks nuori porukka tuli kättelemään ja kertomaan kuinka paskaa työtä teen ja arvostavat paljon jne. oli vähän naurussa pitelemistä kun kaverit oli suunnilleen mun ikäsiä. Yks näistä totes vielä poislähtiessään että hänelläkin on järkkärinkortti ja olis alkanut vielä jatkamaan juttua mutta piti saada oviaukkoa vähän tyhjemmäksi niin toivotin hyvät illanjatkot ja ohjasin kaverit ulospäin. Valon jälkeen löytyi vielä yks tyttö joka ei tiennyt maailmanmenosta oikeen mitään (aineissa?) ja oli siellä jonkun porukan kanssa josta kukaan ei tiennyt ketä tämä tyttö oli. Mun piti sitte ravintolapäällikön käskystä viedä tyttö ulos että saatiin muu ravintola tyhjäksi ja sit piti vielä soittaa poliisisaattue tytölle kun ei osannut kertoa edes kotiosoitettaan. Selitteli vaan jostain kaverista joka katselee ylhäältä ja epämääräisiä sanoja että maailma ei oo niinku ennen ja näytti kädellään piikitysliikkeen ja selitti jotain että helpottaa. No, vartin ylitöiden jälkeen pääsin sit lähtemään himaan ja kun sinne pääsin varttia vaille 5, ei edes väsyttänyt enää :D
Ihan mielenkiintonen työvuoro ekaksi sellaiseksi ja tuli vähän nähtyä millasta homma on, tykkäsin kuitenkin vaikka siellä olikin tämä yks riehuja joukossa :D Mukavinta oli nuoret naiset jotka tuli multa kyselemään paikan osoitetta tai pyysivät katsomaan juomaa kun käyvät vessassa jne. Olin sit varmaan komeampi kun muut poket kun niiden juttusille ei ykskään tyttö mennyt :D
- - - Updated - - -
Hyvinkin mahdollista :DOlin eilen paikallisessa yökerhossa, jossa käyn melko usein. Bongasin sieltä uuden, nuoren portsarin. Ettei vaan olis ollu HeJoPel. Kaupunkikin täsmää. :kippis1: