Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo sellaisia meinasin sit kun alkaa palkkoja tulla että on jotain millä ostaa.Teräs/alumiinvarvassuojilla varustetut kengät on hyvät. Ihan pikkunapautus niillä sääreen lopettaa vastarinnan aika hyvin. Ei mitään kärkkäreitä, koska noilla halkasee sääriluun helposti...
Kannattas kysyä siltä työnantajalta saatko työpaidan, täällä siihen on vähän vaikea antaa vastausta :D...Ja maiharit ovimiehellä :face: mielellään vielä maastohousut ja gaspin takki niin edustetaan sitten ihan kunnolla.
... Tuli viesti työnantajalta että olis tänään päässyt erääseen suureen yökerhoon tuuraamaan heti ekaks työvuoroksi parin muun vanhemman poken avuksi jotka olis opastaneet...
Teräs/alumiinvarvassuojilla varustetut kengät on hyvät. Ihan pikkunapautus niillä sääreen lopettaa vastarinnan aika hyvin. Ei mitään kärkkäreitä, koska noilla halkasee sääriluun helposti...
Joo sellaisia meinasin sit kun alkaa palkkoja tulla että on jotain millä ostaa.
Ja betrayer, mitä vittua ? :D Onhan firmojen välillä eroja ja siks kysyin kuinka yleinen käytäntö on että firmalta saa sen logolla varustetun paidan. Kai mä nyt hommissa tiedän mitä teen enkä tarvii siellä pakkista apuna, eihän ne ois muuten mua edes ottanut hommiin :D Mietin vaan mitä varusteita vielä tarviin kun oon vähän ristiriitasta juttua lukenut ja kuullut mm. niistä kengistä, osa suosii maihareita kun ovat niin hyvät ja toiset haukkuu maihareiden käyttäjät sotahulluiksi wnb-swateiksi. Itse kun tykkään maihareista jalassa ja käyttäisin niitä mielelläni mut eriasia on millaisen kuvan annan itsestäni sit töissä.
Offtopikkia.. Faija oli nuorena miehenä harjottelussa päivystyspoliklinikalla jonkun toisen opiskelijan kanssa samaan aikaan. Niiden ohjaava hoitaja käski tekemään käteen kipsin potilaalle. Noh, nämä hetken äherrettyään saivat omasta mielestään kelvollisen kipsin tehtyä, ja menivät näyttämään sitä ohjaajalle. Vähän aikaa se kuulemma siinä sitä kipsiä tarkasteli ja totesi sitten: "Kipsi on tosi hyvä, mutta väärä käsi.."Hehe, tuli vaan oma eka työkeikka mieleen tuosta
Pääsin jeesaamaan erääseen Tamperelaiseen yökerhoon vanhempaa työntekijää jonka pari oli kipeänä. Siinä sitten illan mittaan vanhempi työntekijä kävi sanomassa, että "Tuonne vessaan meni semmonen nuorehko ruutupaitanen mies joka on vähän turhan humalassa. Nakkaat sen sitten ulos kun tulee." No ei siinä mitään. Jäin siihen WC:n ovelle seisokeleen jännäkakat housuissa. Pakko hoitaa kunnolla eka poisto ja näyttää muillekin että homma hoituu.
Ei siinä mitään. Vessasta astuu ulos nuorehko ruutupaitanen mies ja aloin siinä puhuttamaan notta ois aika varmaan lähtiä kotiapäin. Hetken päästä tuli miehen kaveritkin siihen, että "Mitäs nyt. Ei oo kyllä paljoa juotu." Aloin itsekin siinä hieman jo ihmettelemään, että aika selväpäiseltä vaikuttaa koko porukka. Käsky oli kuitenkin käsky. Ukko pihalle pienen juttutuokion jälkeen.
Vanhempi työntekijä tulee sitten siihen naureskeleen, että hyvinhän tuo meni, mutta se oli väärä kaveri. Se oikea ruutupaitanen on tuolla tiskillä tilaamassa lisää, käytkö poistaan senkin.
Pikkasen nolotti
Kauanko sulla meni väliaikaisen luvan saamisesta siihen että kortti tuli postissa ? Itse sain väliaikaisen 21.10. eikä oo vielä kolahtanut postilaatikkoon. Näkyikö sulla lisäkoulutukset jo siinä väliaikaisessa paperissa vai tuliko ne vasta pysyvään korttiin ?Kauan tuntui kestävän, mutta tänään tuli kortti ja lisäkoulutukset mainittuna toisella puolella eli mielestäni kaikki ok. Voimassa lokakuuhun 2018 asti eli on ainakin eräänlainen "plan B" olemassa, kun noista teollisuuden työpaikoista ei enää mitään voi sanoa varmaksi. Jos vaan aikataulut natsaa, niin ensi vuonna olisi tarkoitus vielä suorittaa AKK:n kautta vartijakortti ja tkp.
Kauanko sulla meni väliaikaisen luvan saamisesta siihen että kortti tuli postissa ? Itse sain väliaikaisen 21.10. eikä oo vielä kolahtanut postilaatikkoon. Näkyikö sulla lisäkoulutukset jo siinä väliaikaisessa paperissa vai tuliko ne vasta pysyvään korttiin ?