Kysymyksiä pokeille

Kannattasko yrittää käyttää omaa päätä? Etsä siellä ovellakaan voi jokasen asiakkaan kohdalla kysyä pakkiksella, että pitäskö ottaa sisään?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Teräs/alumiinvarvassuojilla varustetut kengät on hyvät. Ihan pikkunapautus niillä sääreen lopettaa vastarinnan aika hyvin. Ei mitään kärkkäreitä, koska noilla halkasee sääriluun helposti...

Teräs/alumiinvarvassuojilla varustetut kengät on hyvät. Ihan pikkunapautus niillä sääreen lopettaa vastarinnan aika hyvin. Ei mitään kärkkäreitä, koska noilla halkasee sääriluun helposti...
Joo sellaisia meinasin sit kun alkaa palkkoja tulla että on jotain millä ostaa.
Ja betrayer, mitä vittua ? :D Onhan firmojen välillä eroja ja siks kysyin kuinka yleinen käytäntö on että firmalta saa sen logolla varustetun paidan. Kai mä nyt hommissa tiedän mitä teen enkä tarvii siellä pakkista apuna, eihän ne ois muuten mua edes ottanut hommiin :D Mietin vaan mitä varusteita vielä tarviin kun oon vähän ristiriitasta juttua lukenut ja kuullut mm. niistä kengistä, osa suosii maihareita kun ovat niin hyvät ja toiset haukkuu maihareiden käyttäjät sotahulluiksi wnb-swateiksi. Itse kun tykkään maihareista jalassa ja käyttäisin niitä mielelläni mut eriasia on millaisen kuvan annan itsestäni sit töissä.

Kannattas kysyä siltä työnantajalta saatko työpaidan, täällä siihen on vähän vaikea antaa vastausta :D...Ja maiharit ovimiehellä :face: mielellään vielä maastohousut ja gaspin takki niin edustetaan sitten ihan kunnolla.

Nojoo kyllähän maihareista löytyy nykyään jo sirompaa kenkää mikä näyttää melkein normaalilta kävelykengältä, kun farkunlahkeet peittävät ne lähes kokonaan...

edit. en sitten tiedä millasia ovia teette, meilläpäin ei kyllä maihareita näy.

... Tuli viesti työnantajalta että olis tänään päässyt erääseen suureen yökerhoon tuuraamaan heti ekaks työvuoroksi parin muun vanhemman poken avuksi jotka olis opastaneet...

Hehe, tuli vaan oma eka työkeikka mieleen tuosta :)

Pääsin jeesaamaan erääseen Tamperelaiseen yökerhoon vanhempaa työntekijää jonka pari oli kipeänä. Siinä sitten illan mittaan vanhempi työntekijä kävi sanomassa, että "Tuonne vessaan meni semmonen nuorehko ruutupaitanen mies joka on vähän turhan humalassa. Nakkaat sen sitten ulos kun tulee." No ei siinä mitään. Jäin siihen WC:n ovelle seisokeleen jännäkakat housuissa. Pakko hoitaa kunnolla eka poisto ja näyttää muillekin että homma hoituu.

Ei siinä mitään. Vessasta astuu ulos nuorehko ruutupaitanen mies ja aloin siinä puhuttamaan notta ois aika varmaan lähtiä kotiapäin. Hetken päästä tuli miehen kaveritkin siihen, että "Mitäs nyt. Ei oo kyllä paljoa juotu." Aloin itsekin siinä hieman jo ihmettelemään, että aika selväpäiseltä vaikuttaa koko porukka. Käsky oli kuitenkin käsky. Ukko pihalle pienen juttutuokion jälkeen.

Vanhempi työntekijä tulee sitten siihen naureskeleen, että hyvinhän tuo meni, mutta se oli väärä kaveri. Se oikea ruutupaitanen on tuolla tiskillä tilaamassa lisää, käytkö poistaan senkin.
Pikkasen nolotti :)

Tota joo. Kaikilla on oma tapansa hoitaa asiat, mutta sääreenpotkiminen ei välttämättä kuulosta ainakaan siltä hyvältä keinolta...

Kyllä yleensä ainakin yli 10 miehen firmoissa tulee paidat firman puolesta. Kenkiin kannattaa jonkinverran panostaa kun seisomista ja kävelyä paljon. Ei niiden tarvi välttis mitkään haixin supermallit olla. Kaupasta löytyy mustia kävelykenkiä tms mitkä menee ovella mainiosti. Niken Air forcet mustana on esim. suht siistit ja löytyy airbagit yms niin ei tule jalkakipuja.

Jos nyt pitäisi mennä ovelle, laittaisin kevyet, mukavat kengät kantapäävaimennuksella. Nuo Kakon mainitsemat Niket vois olla jotain siihen suuntaan.
Mulla oli tapana tehdä vartija- ja ovikeikkaa samaan aikaan, kuten varmaan monella muullakin, ja koin aika olennaiseks kenkien vaihtamisen vuorojen välillä (jos siis menin vartijakeikalta ovikeikalle) tai kesken vuoron, jos oli pitkä vuoro. En osaa tuota yhtään perustella, mutta jalat ei tuu yhtä kipeäksi, jos välillä vaihtaa kenkiä.

http://img.auctiva.com/imgdata/1/4/8/2/1/0/8/webimg/599630801_o.jpg

Nuo kengät oli suuri virhe. Raskas kenkä, ei tue juuri lainkaan, liukas. Halvalla sain ja kärsin.

Joo sellaisia meinasin sit kun alkaa palkkoja tulla että on jotain millä ostaa.
Ja betrayer, mitä vittua ? :D Onhan firmojen välillä eroja ja siks kysyin kuinka yleinen käytäntö on että firmalta saa sen logolla varustetun paidan. Kai mä nyt hommissa tiedän mitä teen enkä tarvii siellä pakkista apuna, eihän ne ois muuten mua edes ottanut hommiin :D Mietin vaan mitä varusteita vielä tarviin kun oon vähän ristiriitasta juttua lukenut ja kuullut mm. niistä kengistä, osa suosii maihareita kun ovat niin hyvät ja toiset haukkuu maihareiden käyttäjät sotahulluiksi wnb-swateiksi. Itse kun tykkään maihareista jalassa ja käyttäisin niitä mielelläni mut eriasia on millaisen kuvan annan itsestäni sit töissä.

Kuppiloissa on eroja vaatetuksen suhteen. Itse olin ennen yhdessä yökerhossa missä piti olla mustat suorat housut ja pikkukengät. Nykyisessä yökerhossa pitää taas olla mustat reisitasku housut.
Niin, ja tohon varustepolitiikkaan, niin kato ensin miltä ne hommat maistuu ennen kuin ostat kalliila noita kuperkeikka kamoja. Sehän voi olla, että ekan vuoron jälkeen huomaat jo, että VMP

Hehe, tuli vaan oma eka työkeikka mieleen tuosta :)

Pääsin jeesaamaan erääseen Tamperelaiseen yökerhoon vanhempaa työntekijää jonka pari oli kipeänä. Siinä sitten illan mittaan vanhempi työntekijä kävi sanomassa, että "Tuonne vessaan meni semmonen nuorehko ruutupaitanen mies joka on vähän turhan humalassa. Nakkaat sen sitten ulos kun tulee." No ei siinä mitään. Jäin siihen WC:n ovelle seisokeleen jännäkakat housuissa. Pakko hoitaa kunnolla eka poisto ja näyttää muillekin että homma hoituu.

Ei siinä mitään. Vessasta astuu ulos nuorehko ruutupaitanen mies ja aloin siinä puhuttamaan notta ois aika varmaan lähtiä kotiapäin. Hetken päästä tuli miehen kaveritkin siihen, että "Mitäs nyt. Ei oo kyllä paljoa juotu." Aloin itsekin siinä hieman jo ihmettelemään, että aika selväpäiseltä vaikuttaa koko porukka. Käsky oli kuitenkin käsky. Ukko pihalle pienen juttutuokion jälkeen.

Vanhempi työntekijä tulee sitten siihen naureskeleen, että hyvinhän tuo meni, mutta se oli väärä kaveri. Se oikea ruutupaitanen on tuolla tiskillä tilaamassa lisää, käytkö poistaan senkin.
Pikkasen nolotti :)
Offtopikkia.. Faija oli nuorena miehenä harjottelussa päivystyspoliklinikalla jonkun toisen opiskelijan kanssa samaan aikaan. Niiden ohjaava hoitaja käski tekemään käteen kipsin potilaalle. Noh, nämä hetken äherrettyään saivat omasta mielestään kelvollisen kipsin tehtyä, ja menivät näyttämään sitä ohjaajalle. Vähän aikaa se kuulemma siinä sitä kipsiä tarkasteli ja totesi sitten: "Kipsi on tosi hyvä, mutta väärä käsi.." :)

Farkut ja lyhythihainen musta kauluspaita ja lätkä rinnassa. Kenkinä ihan tavalliset mustat west coastin tennarit. Näillä on menty jo vuosia. Jossain paikoissa on tullut baarin puolesta kauluspaita omilla logoilla, mutta oon senkin joskus korvannut omalla. Lisäksi oon teettäny itelle pari keltaista ihan perus t-paitaa molemminpuolisilla logoilla, hyväksi havaittu esim. juhannuksena pubin ovella, kun porukkaa paljon ja pitäs vähän erottua massasta.
Kerran oon ollut kekkereissä, jossa vaatimuksena oli suorat mustat housut/puvun takki ja nappaskengät.
Takkina käytän tällaista baarista riippumatta..
banner.png
.
Baarissa ei oo itellä ainakaan koskaan ollut maiharit/mustat reisitaskuhousut - comboa..

Tuli työnantajan kanssa soiteltua muutamasta keikasta ja selkis samalla että firmalta saa paidan, täytyy vaan metsästää vielä perus kävelykengät. Itse ajattelin mennä sillä mustalla kauluspaidalla, reisitaskuhousuilla ja kävelykengillä, tosin joissain paikoissa sitten ne suorat housut ja joissain ilmeisesti jopa koko puku. Onneks multa löytyy vanhat liituraitahousut omasta takaa joilla ei niin väliä oo jos menevät paskaksi, kun omistan jo uuden puvun. XXXXX olis saanut vielä firman puolesta alennuksia mutta meen noilla omilla liituraidoilla jos tarvii suorilla mennä niin ei pala turhaan rahaa.

Kauan tuntui kestävän, mutta tänään tuli kortti ja lisäkoulutukset mainittuna toisella puolella eli mielestäni kaikki ok. Voimassa lokakuuhun 2018 asti eli on ainakin eräänlainen "plan B" olemassa, kun noista teollisuuden työpaikoista ei enää mitään voi sanoa varmaksi. Jos vaan aikataulut natsaa, niin ensi vuonna olisi tarkoitus vielä suorittaa AKK:n kautta vartijakortti ja tkp.

Kauan tuntui kestävän, mutta tänään tuli kortti ja lisäkoulutukset mainittuna toisella puolella eli mielestäni kaikki ok. Voimassa lokakuuhun 2018 asti eli on ainakin eräänlainen "plan B" olemassa, kun noista teollisuuden työpaikoista ei enää mitään voi sanoa varmaksi. Jos vaan aikataulut natsaa, niin ensi vuonna olisi tarkoitus vielä suorittaa AKK:n kautta vartijakortti ja tkp.
Kauanko sulla meni väliaikaisen luvan saamisesta siihen että kortti tuli postissa ? Itse sain väliaikaisen 21.10. eikä oo vielä kolahtanut postilaatikkoon. Näkyikö sulla lisäkoulutukset jo siinä väliaikaisessa paperissa vai tuliko ne vasta pysyvään korttiin ?

Kauanko sulla meni väliaikaisen luvan saamisesta siihen että kortti tuli postissa ? Itse sain väliaikaisen 21.10. eikä oo vielä kolahtanut postilaatikkoon. Näkyikö sulla lisäkoulutukset jo siinä väliaikaisessa paperissa vai tuliko ne vasta pysyvään korttiin ?

En mitään väliaikaista lappua pyytänyt, kun en hommia kuitenkaan nyt tee eli varsinainen kortti vaan suoraan. Täti sanoi silloin, että kortti tulee parissa viikossa ja nyt kesti kuitenkin jotain 5 viikkoa. Meinasin jo soitella perään.

Jaajaa, mulle täti sanoi kanssa pari viikkoa (väliaikainen piti saada viikon sisällä) mutta meni lähemmäs 2vko väliaikaisen saantiin joten kohta tulee nelisen viikkoa täyteen kaikenkaikkiaan jo odottelua, onneks hommat saa alottaa jo tolla väliaikaisella.

Sitä selvitystähän voi hakea poliisilta erikseen ja maksaa parikymppiä, jos epäilyttää niin kannattaa tarkistaa ennen kurssille menoa. Ainakaan pienet liikennerikkeet ei vaikuta mutta pahoinpitelyt, törkeät liikennerikkomukset ja niin edespäin mitä luultavammin estävät kortin saamisen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom