Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo 6 vuotta sitten oli joku pahoinpitely hässäkkä mutta syytettä ei nostettu ja hoidettiin sovittelulla.
Tosi paljon laitoskohtaista. Joissain tilanteissa pari ylinopeuta niin jää kortti saamatta ja jossain ei edes pahoinpitely estä kortin saantia. Itse saanut yhden varoituksen ja seuraavasta törttöilystä kortti pois. Viidesti nostettu syyte ja kerran oikeudessa.. lienee mun käsityksen mukaan kiristymään päin olevan tuo kortinmyöntämonen kaikkialla.Onko teillä tietoa/kokemusta miten pienet rikkeet voi vaikuttaa luvan saantiin poliisilta?
no mitäs noille neljälle muulle nostetulle syytteelle sit tapahtui?
Eikai ne sillon mitään syytteitä ole. Rikosilmoituksia, jotka poliisi tutkii ja syyttäjä on se ainut joka syyttää jos syyttää. Siis termistöstön puolesta.Oletettavasti kyseessä on maallikkokielen ilmaisu, jossa vastapuoli on nostanut syytteen, mutta syyttäjä on tehnyt syyttämättäjättämispäätöksen.
Ps. Hyvää perjantaita ;)
Eikai ne sillon mitään syytteitä ole. Rikosilmoituksia, jotka poliisi tutkii ja syyttäjä on se ainut joka syyttää jos syyttää. Siis termistöstön puolesta.
Pitäisi noissa luvissa olla tiukempi ja yhtenäisempi linja, JV:eet kuitenkin vastaavat ihmisten turvallisuudesta ja omaisuudesta kohteissa. Ihme lepsuilua joillakin paikkakunnilla.
Noniin, huomenna isoon klubiin ekaa kertaa duuniin parin muun poken kanssa, rokkikeikkaa siis tiedossa ja pääsen sisälle kiertelemään ja ohjaamaan liian päihtyneitä hippejä ja hevareita ulos :D Lisäksi katselin mun verokorttia, niin saan tältä loppuvuodelta palkat verottomana kun en kerkee vuoden loppuun mennessä sitä 1300e tienaamaan joka on rajana :D
Justhan mä vasta sain kortin taskuun ja tuuraushommia, eikai sitä opiskelun ohella muutenkaan miljoonia tienata eikä kovinkaan moneen vuoroon kuussa päästä + ihan työsuhteen alussa eivät muutenkaan anna mitään erikoista keikkaa, tämä nyt tuli yllätyksenä että toista kertaa tarjottiin isoa rokkiklubia heti ekaksi keikaksi kun viimeperjantaina en päässyt :D
Hmmm... sisäänpääsy asiakkaanahan on monia kiinnostava asia...
Meikä pysäytettiin ovella ensimmäistä kertaa vuosiin n. 8 alkoholiannosta ottaneena [n. 6h sisällä juotu 85 kg mies (näin selvänä en usein edes pyri baariin)] ->
käynti kadun toisellapuolen vettä lipittämässä ja uusi yritys n. 30 min päästä ja mukanaolleen n. 50 kg yhtä paljon juoneen naisen kanssa sisään (vakuutellen vesilinjaa) -> sisään
Rikoin sitten luottamuksen ja tilasin oluen rikkoakseni 50 euron setelin ja antaakseni ovella oleville pokeille 20 euroa/lärvi kysymyksen kera "eihän hätäpoistumisteitä ole lukittuna (heidän ehkä kuulemanaan "össössööö?") (100% varma tieto kaupungin pelastuslaitoksen ensihoidon vastaavalta että on ollut lukittuna palotarkastuksissa aiemmin).
Olenkohan paskalistalla tulevaisuudessa??? Ei oikeastaan väliä... kerran vuodessa kaupungilla työporukalla ja tarvittaessa varaa varustaa shottibaari n. 30 hengelle omille kämpille Ajatuksia? koitin olla sisäänyrittäessä ja ulosmennessä mahdollisimman asiallinen tietäen ko. paikan aiemmat rikkeet pelastuslain suhteen
P.S. Artikulaationi ei ole aina selkeintä väsyneenä... Voi vaikuttaa tapahtumiin jo alkutilanteessa :(
Jos poke tunnistaa itsensä (paikkakunta + baari riittää), voin tarjota tuopin vapaavalintaisessa paikassa 0 promillen alkutilanteessa ilman lisäsitoumuksia vaikka "pienituloinen" työnorja olenkin :D
Voin mä jotain rapsaa tänne laittaa :D Hiukan jännittää kun eka keikka järkkärinä ja tollasessa rokkiklubissa liikkuu kuitenkin aika monipuolista porukkaa (mm. narkkeja) ja tänään on jotain metalcorebändejä soittamassa. Uskon kuitenkin että paikka on aika rauhallinen kun porukka tulee bändejä katsomaan mutta sen näkee sit illalla. Kantsii vissiin ottaa korvatulpat messiin ? Käyttääkö sisällä kiertävät poket yleensä kovaäänisissä musiikkiklubeissa tulppia ?Kerro ihmeessä sitten miten meni,mua ainakin kiinnostaa.
Syyte?
Ilmiö sinänsä on marginaalinen joten en usko tässäkään threadissa juuri moisesta puhuttavan. On tosiaan kaksi eri asiaa tehdä rikosilmoitus tai nostaa syyte, mutta jostain kumman syystä joka tapauksessa puhutaan sitkeästi syytteen nostamisesta vaikka on tehty vain rikosilmoitus tai kenties tutkintapyyntö. Eihän tämä ihan rakettitiedettä tällä tasolla ole, mutta...