Kysymyksiä pokeille

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko teillä tietoa/kokemusta miten pienet rikkeet voi vaikuttaa luvan saantiin poliisilta?
Tosi paljon laitoskohtaista. Joissain tilanteissa pari ylinopeuta niin jää kortti saamatta ja jossain ei edes pahoinpitely estä kortin saantia. Itse saanut yhden varoituksen ja seuraavasta törttöilystä kortti pois. Viidesti nostettu syyte ja kerran oikeudessa.. lienee mun käsityksen mukaan kiristymään päin olevan tuo kortinmyöntämonen kaikkialla.

Oletettavasti kyseessä on maallikkokielen ilmaisu, jossa vastapuoli on nostanut syytteen, mutta syyttäjä on tehnyt syyttämättäjättämispäätöksen.

Ps. Hyvää perjantaita ;)
Eikai ne sillon mitään syytteitä ole. Rikosilmoituksia, jotka poliisi tutkii ja syyttäjä on se ainut joka syyttää jos syyttää. Siis termistöstön puolesta.

Pitäisi noissa luvissa olla tiukempi ja yhtenäisempi linja, JV:eet kuitenkin vastaavat ihmisten turvallisuudesta ja omaisuudesta kohteissa. Ihme lepsuilua joillakin paikkakunnilla.

Pitäisi noissa luvissa olla tiukempi ja yhtenäisempi linja, JV:eet kuitenkin vastaavat ihmisten turvallisuudesta ja omaisuudesta kohteissa. Ihme lepsuilua joillakin paikkakunnilla.

Mun mielestä vois olla ihan eri luvat ja kortit järkkäreille jotka on alepubin kahvassa vrt. huomioliivijärkkärit puolukanpoimijoiden syyskokouksessa.

Noniin, huomenna isoon klubiin ekaa kertaa duuniin parin muun poken kanssa, rokkikeikkaa siis tiedossa ja pääsen sisälle kiertelemään ja ohjaamaan liian päihtyneitä hippejä ja hevareita ulos :D Lisäksi katselin mun verokorttia, niin saan tältä loppuvuodelta palkat verottomana kun en kerkee vuoden loppuun mennessä sitä 1300e tienaamaan joka on rajana :D

Noniin, huomenna isoon klubiin ekaa kertaa duuniin parin muun poken kanssa, rokkikeikkaa siis tiedossa ja pääsen sisälle kiertelemään ja ohjaamaan liian päihtyneitä hippejä ja hevareita ulos :D Lisäksi katselin mun verokorttia, niin saan tältä loppuvuodelta palkat verottomana kun en kerkee vuoden loppuun mennessä sitä 1300e tienaamaan joka on rajana :D

Nämä sun pokejutut on niinku DaLiptonin pi**ujutut: helvetisti puhetta, mutta itse tosi toimiin ei päästä sitten niin millään

;) ehän mie ny tosissaan

Justhan mä vasta sain kortin taskuun ja tuuraushommia, eikai sitä opiskelun ohella muutenkaan miljoonia tienata eikä kovinkaan moneen vuoroon kuussa päästä + ihan työsuhteen alussa eivät muutenkaan anna mitään erikoista keikkaa, tämä nyt tuli yllätyksenä että toista kertaa tarjottiin isoa rokkiklubia heti ekaksi keikaksi kun viimeperjantaina en päässyt :D

Hmmm... sisäänpääsy asiakkaanahan on monia kiinnostava asia...
Meikä pysäytettiin ovella ensimmäistä kertaa vuosiin n. 8 alkoholiannosta ottaneena [n. 6h sisällä juotu 85 kg mies (näin selvänä en usein edes pyri baariin)] ->
käynti kadun toisellapuolen vettä lipittämässä ja uusi yritys n. 30 min päästä ja mukanaolleen n. 50 kg yhtä paljon juoneen naisen kanssa sisään (vakuutellen vesilinjaa) -> sisään
Rikoin sitten luottamuksen ja tilasin oluen rikkoakseni 50 euron setelin ja antaakseni ovella oleville pokeille 20 euroa/lärvi kysymyksen kera "eihän hätäpoistumisteitä ole lukittuna (heidän ehkä kuulemanaan "össössööö?") (100% varma tieto kaupungin pelastuslaitoksen ensihoidon vastaavalta että on ollut lukittuna palotarkastuksissa aiemmin).

Olenkohan paskalistalla tulevaisuudessa??? Ei oikeastaan väliä... kerran vuodessa kaupungilla työporukalla ja tarvittaessa varaa varustaa shottibaari n. 30 hengelle omille kämpille :) Ajatuksia? koitin olla sisäänyrittäessä ja ulosmennessä mahdollisimman asiallinen tietäen ko. paikan aiemmat rikkeet pelastuslain suhteen :)

P.S. Artikulaationi ei ole aina selkeintä väsyneenä... Voi vaikuttaa tapahtumiin jo alkutilanteessa :(

Jos poke tunnistaa itsensä (paikkakunta + baari riittää), voin tarjota tuopin vapaavalintaisessa paikassa 0 promillen alkutilanteessa ilman lisäsitoumuksia vaikka "pienituloinen" työnorja olenkin :D

Justhan mä vasta sain kortin taskuun ja tuuraushommia, eikai sitä opiskelun ohella muutenkaan miljoonia tienata eikä kovinkaan moneen vuoroon kuussa päästä + ihan työsuhteen alussa eivät muutenkaan anna mitään erikoista keikkaa, tämä nyt tuli yllätyksenä että toista kertaa tarjottiin isoa rokkiklubia heti ekaksi keikaksi kun viimeperjantaina en päässyt :D

Kerro ihmeessä sitten miten meni,mua ainakin kiinnostaa.

Niin siis rikosilmoituksia oli se oikea sana. Yksi meni oikeuteen asti ja sekin päättyi niin että vastapuoli sai maksella sakot ja itse en saanut mitään. Oli äijällä joku kaveri todistamassa mutta ei oikeen vakuuttanut ketään kun tarina muuttui pari kertaa..

- - - Updated - - -

Hmmm... sisäänpääsy asiakkaanahan on monia kiinnostava asia...
Meikä pysäytettiin ovella ensimmäistä kertaa vuosiin n. 8 alkoholiannosta ottaneena [n. 6h sisällä juotu 85 kg mies (näin selvänä en usein edes pyri baariin)] ->
käynti kadun toisellapuolen vettä lipittämässä ja uusi yritys n. 30 min päästä ja mukanaolleen n. 50 kg yhtä paljon juoneen naisen kanssa sisään (vakuutellen vesilinjaa) -> sisään
Rikoin sitten luottamuksen ja tilasin oluen rikkoakseni 50 euron setelin ja antaakseni ovella oleville pokeille 20 euroa/lärvi kysymyksen kera "eihän hätäpoistumisteitä ole lukittuna (heidän ehkä kuulemanaan "össössööö?") (100% varma tieto kaupungin pelastuslaitoksen ensihoidon vastaavalta että on ollut lukittuna palotarkastuksissa aiemmin).

Olenkohan paskalistalla tulevaisuudessa??? Ei oikeastaan väliä... kerran vuodessa kaupungilla työporukalla ja tarvittaessa varaa varustaa shottibaari n. 30 hengelle omille kämpille :) Ajatuksia? koitin olla sisäänyrittäessä ja ulosmennessä mahdollisimman asiallinen tietäen ko. paikan aiemmat rikkeet pelastuslain suhteen :)

P.S. Artikulaationi ei ole aina selkeintä väsyneenä... Voi vaikuttaa tapahtumiin jo alkutilanteessa :(

Jos poke tunnistaa itsensä (paikkakunta + baari riittää), voin tarjota tuopin vapaavalintaisessa paikassa 0 promillen alkutilanteessa ilman lisäsitoumuksia vaikka "pienituloinen" työnorja olenkin :D

Varmaankin olisit tolla hätäpoistumistiekuittailulla paskaistalla, mutta 40e kyllä kuittasi sen ja samalla melko varmasti muutti sut ihan hyväksi jätkäksi samalla ;)

Kerro ihmeessä sitten miten meni,mua ainakin kiinnostaa.
Voin mä jotain rapsaa tänne laittaa :D Hiukan jännittää kun eka keikka järkkärinä ja tollasessa rokkiklubissa liikkuu kuitenkin aika monipuolista porukkaa (mm. narkkeja) ja tänään on jotain metalcorebändejä soittamassa. Uskon kuitenkin että paikka on aika rauhallinen kun porukka tulee bändejä katsomaan mutta sen näkee sit illalla. Kantsii vissiin ottaa korvatulpat messiin ? Käyttääkö sisällä kiertävät poket yleensä kovaäänisissä musiikkiklubeissa tulppia ?

Muutama viikko takaperin poltin tupakkaa paikallisen kuppilan oven edessä ja ihmettelin kun jengi kerty siihen oven luo eikä kukaan menny sisään kunnes joku tajus kysyä "mikset sä päästä ketään sisään" sanoin et "enhä mä mikää portsari ole" :D. Pitäsköhän ryhtyy tekemään ovikeikkoja kun ainakin ulkoiselta olemukselta näyttäs kriteerit täyttyvät vois olla ihan kivaa vaihtelua toimistotyöhön noi känniapinoiden kanssa painiminen.

e. Pokeista vielä, muistan ehkä aina ja ikuisesti kun erään suht laadun baarin poke oli pukeutunut siisteihin vermeisiin oli suoraa housua, kiiltävät kengät ja vittu joku silinterihattu. Kaveri toivotti sisään tullessa kaikille asiakkaille erikseen "tervetuloa" ja lähtiessä "hauskaa illan jatkoa / turvallista kotimatkaa" sekä kanto ulkoterassille naisille vilttejä lämmikeeksi ja tätä kaveria meinaan tipattiin varsin huolella jatkuvasti joku tuntu olevan seteliä ojentamassa.

Toinen ääripää oli sitten kun meidän seurue poistettiin ravintolasta poken toimesta ja tää saatanan pässi törkkäs mut rappuset alas (olin kokislinjalla ja tottelin poistumiskäskyä kiltisti) josta sitten mentiin oikeuteen asti, tätä kaveria en yllättäen tipannut.

Syyte?

Ilmiö sinänsä on marginaalinen joten en usko tässäkään threadissa juuri moisesta puhuttavan. On tosiaan kaksi eri asiaa tehdä rikosilmoitus tai nostaa syyte, mutta jostain kumman syystä joka tapauksessa puhutaan sitkeästi syytteen nostamisesta vaikka on tehty vain rikosilmoitus tai kenties tutkintapyyntö. Eihän tämä ihan rakettitiedettä tällä tasolla ole, mutta...

Tuo sekoittuu yllättävän usein. Itsellänikin kävi pari vuotta sitten yksi juttu kun myin tavaran A kuvineen kaikkineen tietoineen netissä ja ostaja osti sen, sitten tavaran saatuaan huomasi että tässähän on vikoja (ne viat siis jotka olin ihan tarkkaan kuvannut ja laittanut myynti-ilmoitukseen). Soitti sitten mulle ja sanoi käyneensä nostamassa poliisilaitoiksella syytteen minua vastaan.

Olin eilen paikallisessa yökerhossa, jossa käyn melko usein. Bongasin sieltä uuden, nuoren portsarin. Ettei vaan olis ollu HeJoPel. Kaupunkikin täsmää. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom