Aivan käsittämätön tapahtuma viikonloppuna, koittakaa jaksaa lukea
Eli oltiin isohkolla porukalla viettämässä synttäreitäni Hemingways nimisessä paikassa tukholman keskustassa. Ilta meni oikein rattoisasti, juotiin ja oltiin.. ei mitään erikoista kärhämää kenenkään kanssa ja porukkamme keski-ikä oli about 25, joten kaikki osasivat käyttäytyä.
No sitten paikalle pamahtaa poke ja ottaa väkivaltaisesti yhden miehen pois meijän pöydästä ja vie ulos, no minä menin perään katsomaan et mitä tapahtui ja että minne tää meijän kaveri sit lähti.. no hän odotti ulkona ja ilmoitti että lähtee kotiin. No minä sitten lähden sisällepäin, kun tää poke tarraa muhun ja sanoi etten saa mennä sisälle takaisin. ok, kyselin että miksi näin. sain vastaukseksi vain ettei hänen tarvitse päästää mua sisälle jos sanoo niin. no ei siinä mitään, sanoin että voiko hän hakea mun takin ylhäältä tai että haen sen itse. -ei onnistu. sitten sanoin että se on nyt pakko saada sieltä koska siellä on känykkä,kotiavaimet sun muut, joten en pääse kotiin jos en saa sitä. No tää poke sitte alkaa tönimään mua ja huutaa että lähe menemään ja että rauhotu :D mä olin paikallani en puhunut mitään ja tää pokee pärrää mulle siinä.. No sitten tää sankari otti sellasen teleskooppipampun ja katoin että ei saatana mitä se nyt meinaa, minuahan se sillä alkoi hakkaamaan. Olen tähän asti ollut rauhallinen, en humalassa, ei mitään harmia.
No sitten meni itsellä hermot ja heitin poken maahan ja annoin muutaman osuman, puolustin siis itseäni. Paikalla oli myös toinen portsari, joka ei tehny koko aikana yhtään mitään. No minun tyttöystäväni tulee kaverinsa kanssa ulos ja tämä saatanan poke ottaa molemmat naiset ja heittää heidät maahan. Alkaa kaivaa taas pamppuaan, no minä taas sen päälle ja vääntämään.
Tässä vaiheessa toinen portsari kiinnostuu myös tilanteesta ja ottaa työkaverinsa pois tilanteesta.
Toinen portsari kysyy multa oleno kunnossa ja pyytelee anteeksi tapahtunutta, myönsi että hänen työkaverissaan oli vika. Ja ettei halua paikalle poliiseja yms. Minulle tämä oli ihan ok, vaikka paikalla oli todistajia jotka olisivat todistaneet koko tilanteen niin minähän se syntipukki olisin ollut koska menin portsarin kimppuun. En kyllä ymmärrä miksi sen piti alkaa hakkaamaan mua sen pampun kanssa kun olin aivan hiljaa ja rauhallinen :D :D
Sen verran mitä suomessa olen tehnyt näitä hommia, niin en käsitä tän miehen toimintaa alkuunkaan. Asiakkaaseenhan ei periaatteessa saisi edes koskea tai saatikka alkaa hakkaamaan :D - vielä syyttä