On mulla tullut monta kertaa lussuttamaan, että mun kaveri on tuolla ja se on 19 ja mä en pääse vaik oon sitä kuukauden vanhempi. En ole päästänyt ikinä. Yks soitti kerran poliisille - eivät tulleet :D Ylläoleva tapaus 90% varmuudella paskaa. Ensinnäkään se ravintolapäällikkö ei tule sinne alas minkään "alaikäisen" räkänokan takia ja toiseksi kukaan portsari ei sitä samasta syystä sinne pyydä. Ja vaikka tuliskin niin ei se tule kyllä sisään pääsemään. Varsinkaan vittuilun ja viisastelun jälkeen.
Mä käännytin kerran yhen kaverin kenkien takia. Lampsi sitte vastapäiseen hotelliin ja vaihto kengät. Sen jälkeen käännytin sen humalan takia. Rupes möykkäämään ja laittoi reklamaation. Ei tullut kummempia jälkiseuraksia, mutta oli kyllä viimenen mun kenkäkäännytys.
Mä käännytin kerran yhen kaverin kenkien takia. Lampsi sitte vastapäiseen hotelliin ja vaihto kengät. Sen jälkeen käännytin sen humalan takia. Rupes möykkäämään ja laittoi reklamaation. Ei tullut kummempia jälkiseuraksia, mutta oli kyllä viimenen mun kenkäkäännytys.