Kysymyksiä pokeille

On mulla tullut monta kertaa lussuttamaan, että mun kaveri on tuolla ja se on 19 ja mä en pääse vaik oon sitä kuukauden vanhempi. En ole päästänyt ikinä. Yks soitti kerran poliisille - eivät tulleet :D Ylläoleva tapaus 90% varmuudella paskaa. Ensinnäkään se ravintolapäällikkö ei tule sinne alas minkään "alaikäisen" räkänokan takia ja toiseksi kukaan portsari ei sitä samasta syystä sinne pyydä. Ja vaikka tuliskin niin ei se tule kyllä sisään pääsemään. Varsinkaan vittuilun ja viisastelun jälkeen.

Mä käännytin kerran yhen kaverin kenkien takia. Lampsi sitte vastapäiseen hotelliin ja vaihto kengät. Sen jälkeen käännytin sen humalan takia. Rupes möykkäämään ja laittoi reklamaation. Ei tullut kummempia jälkiseuraksia, mutta oli kyllä viimenen mun kenkäkäännytys.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli varmaan hyvä mieli kun pääsi käyttämään valtaa. Normaalisti en ota pahemmin kantaa portsareiden linjoihin päästää ihmisiä sisään tai jättää päästämättä, mutta toi nyt kuulostaa jo ihan puhtaalta kiusanteolta...

Tuon perusteella olet valinnut älyllesi sopivan duunipaikan.
Noh, yritin välttää sen tulevan väittelyn ja vänkäämisen siitä humalatilasta käännyttämällä sandaalien takia. Toimi mukavasti kunnes kaveri haki toiset tohvelit. Oli siis sitten käännytettävä se sen oikean syyn takia koska oli aivan edesvastuuttomassa kunnossa. Haistoin jo kilsan päästä, että oli sellanen vänkääjäkusipää joten käytin kenkäkorttia. En kyllä kommentisi perusteella ihmettelis yhtään että kyseessä olisi sama sandaalimies pälvikaljuineen. Ja jos haluaa niin asian ajatella, että työnsä hoitaminen on kiusantekoa niin niinhän se on. Portsarit käännyttää ja poistaa aina vaan sen vallantunteen ja kiusanteon takia. Ja syy on todennäköisesti se, että heitä on kiusattu koulussa. Eiku ?

En edes tiedä, missä kunnossa pitää olla että ei pääse baariin. On tullut mentyä huoletta sisään sekä selvinpäin että paavikänneissä. Kakolla ja mulla on sellainen sanaton sopimus, että se avaa oven kun mä haluan kulkea siitä. Ei silloin tule mitään ongelmia.

En edes tiedä, missä kunnossa pitää olla että ei pääse baariin. On tullut mentyä huoletta sisään sekä selvinpäin että paavikänneissä. Kakolla ja mulla on sellainen sanaton sopimus, että se avaa oven kun mä haluan kulkea siitä. Ei silloin tule mitään ongelmia.
No ainakin helsingissä pääsee omien kokemuksien mukaan ihan missä kunnossa tahansa. Juuri näin mulla on kaikilla muillakin kuhan käyttäyvät asiallisesti eivätkä ole liian kännissä.

Kukaan koskaan kaasuttanu sisällä/ollu tilanteessa jossa kaasutetaan sisällä? Leviääkö ympäri baarin ilmatilaa vai voiko huoletta sumauttaa?

Kukaan koskaan kaasuttanu sisällä/ollu tilanteessa jossa kaasutetaan sisällä? Leviääkö ympäri baarin ilmatilaa vai voiko huoletta sumauttaa?

Ihan maalaisjärjellä voisi sanoa, että leviää. Juurihan oli tapaus, kun avoimessa tilassa kaadutettiin ja kaasua joutuin lähellä olevan muksun silmiin. Voisin kuvitella, että suljetussa ja täyteen ahdatussa tilassa tilanne olisi paljon pahempi. Totta kai pitää miettiä tilanteen mukaan: jos tyyppi vetää moran esiin ja alkaa sillä uhkailemaan sivullisia, voi kaasuttamisen haitta olla pienempi.

E. En ole poke, miksi mä kirjoitan tänne koko ajan?

Itse olin kaverin luona, kun kaverin äiti possautti vahingossa jollakin pistoolilla jonkun kaasupanoksen niin se ainakin levis sinne aika helvetin inhottavasti, että ulos oli lähettävä.

Jos kartiota käytät niin leviää, ja hyvin leviääkin. Voi olla, että jos on pikkuruinen rafla niin joudutaan jopa sulkemaan hetkeksi. Kannattaa hankkia geeli tai piste sumutin niin ei leviä.

Ihan maalaisjärjellä voisi sanoa, että leviää. Juurihan oli tapaus, kun avoimessa tilassa kaadutettiin ja kaasua joutuin lähellä olevan muksun silmiin. Voisin kuvitella, että suljetussa ja täyteen ahdatussa tilassa tilanne olisi paljon pahempi. Totta kai pitää miettiä tilanteen mukaan: jos tyyppi vetää moran esiin ja alkaa sillä uhkailemaan sivullisia, voi kaasuttamisen haitta olla pienempi.

E. En ole poke, miksi mä kirjoitan tänne koko ajan?
No eipä siinä pientä yskää ja kirvelyä kummempaa satu, jos ei se kaasu kunnolla osu (vrt. se virolainen sienikauppias kauppatorilla) Sisällä jos joutuu käyttämään niin ainakin juova-, mieluiten geelisumutin
Itse olin kaverin luona, kun kaverin äiti possautti vahingossa jollakin pistoolilla jonkun kaasupanoksen niin se ainakin levis sinne aika helvetin inhottavasti, että ulos oli lähettävä.
Oletteko kenties mustalaisia?
Jos kartiota käytät niin leviää, ja hyvin leviääkin. Voi olla, että jos on pikkuruinen rafla niin joudutaan jopa sulkemaan hetkeksi. Kannattaa hankkia geeli tai piste sumutin niin ei leviä.

No sisällä ja sisällä, mutta metron asemalaiturilla niin kyllä siitäkin sai hetken ohjata jengiä sivuun...

- - - Updated - - -

http://www.youtube.com/watch?v=OLOLEIUZ1uo

Kartio leviää, siksi sitä ei suositella isompiin kohteisiin joissa on paljon asiakkaita ja mahdollisesti voimakas koneellinen ilmastointi. Kartio on ulkona myös sään armoilla, tuuli kun vaikuttaa siihen kaikkein eniten. Juova ja geeli/vaahto on hyviä noihin sisätiloihin. Nuo asiat käsitellään kyllä ihan OC-kurssilla ja siellä tuodaan esille eri kaasujen vahvuudet ja heikkoudet sekä soveltuvuus erilaisiin paikkoihin.

Meikällä on juova. Kurssilla sanottiin, että voi käyttää sisällä, mutta ajattelin kysyä jos jollain olis ihan käytännön kokemusta. Kerran olin asiakkaana ja katutasolla joku sumautti jotain kaasua joka sit levis myös toiseen kerrokseen.

Missä kunnossa tahansa kunhan ei ole liian kännissä ;)

Niin siis helsingissä näky pääsevän missä kunnossa tahansa. Ja minä itse henkilökohtaisesti otan sellaiset asiakkaat, jotka ei ole liian kännissä.

Juova leviää aika lahjakkaasti. Se on kuitenkin nestemäinen ja pisaroita lentelee viimeistäänkin osumisvaiheessa. Ei niin pahasti kun kartio, mutta melko paljon kuitenkin. Geeli on ehkä fiksuin sisällä, vaahtokin menee ihan hyvin.

Meikällä on juova. Kurssilla sanottiin, että voi käyttää sisällä, mutta ajattelin kysyä jos jollain olis ihan käytännön kokemusta.

Riippuu varmaan vähän kaasun merkistä, mutta Fox ainakin kävi sivullisten henkeen jonkun verran kun sitä sumuttelin melkein koko purkin kerralla sisätiloissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom