Kysymyksiä pokeille

Kiitoksia vastauksista. Juuh kavereittenki kanssa tultiin siihen tulokseen että tuskin olisivat tulleet haastamaan jos en olisi ollut yksin vaan tuollaista monta yhtä vastaan kovistelua. Jatkossa siis poken puheille ihan vaan senkin vuoksi että poke pystyy tarkkailla tilannetta paremmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulostaa sellaiselta porukalta, joka varta vasten lähtee hakemaan 5 vs. 1 tappeluita yökerhoihin. Yrittävät provoisoida yhtä tyyppiä käymään päälle ja sitten porukka tulee mukaan kun on ekat iskut jaettu.

Mä menin hakeen maanantaina 1 vs.5 tappelua. Siin oli puistossa 5 narkkii joista yks hakkasi aika pahaasti mun ex:än talvella. Se oli siitä lähtien selväpeli että kun nähdään niin turpaan tulee ja kovaa. No siin se istu penkillä, tiputin treenikassin ja menin sen eteen ja sanoin että hakkasit sitten talvella naisen. Ei noussut seisoon, hätääntynyt katse mua silmiin. Sitten alkoi vierestä hirvee selitys että se mun exä oli ollut just ollut siinä ja että se on sovittu. Soitin ja tarkistin tilanteen, näin oli, vältyttiin verenvuodatukselta, helvetin hyvä. Jälkeenpäin mietin että ihme kun eivät käyneet porukalla päälle, mut ei kato, ne hakkaa vaan naisia ja sammuneita ja muita puolustuskyvyttömiä.
No oli mulla yks kaveri mukana mutta se on aika turha noissa hommissa ellei sillä ole kaasua mukana kun sen selkä on niin paskana.

edit. En ole väkivaltainen mutta tää nimi nyt sattui oleen mustalla listalla. Enää siinä ei ole kuin yksi raiskaaja ja toivottavasti ei tule ikinä yhtään nimeä lisää.

edit2. Kato perkele tää olikin pokeketju, sorry off-topic.

Eihän kukaan pakkilselta oo yo-lakki päässä töissä? :lol2:

No mun mielestä ihan hyvä että löytyy vähän huumoria pokeltakin :) Muilla pokeilla oli jopa villimpiä asuja ovella :D:D

IMO ihan hyvin voi olla vaikka tonttulakki päässä ovella, vähän riippuu millanen kaveri ja ovi on kyseessä. Huumori piristää.

Mitä lätkiä käytätte? Oma neulalätkä on nii paskana kaikista tappeluista että täytyis hommata uus.. Varmaan tarrapintanen on paras? Ei tipu heti myllyssä?

Oletteko koskaan poistaneet ketään jo sisällä olevaa ihmistä vaatteiden perusteella?

Mitä mieltä olette tästä kaverin fb-päivityksestä?

"Lensin X:sta ulos siksi, että oli väärät vaatteet, joista afrikkalaiset apinat provosoituivat. Edustavat kuulemma fasismia."

"Muutama somppu tuli jotain mussuttamaan siitä, että on pukeutunut maihareihin, reisitaskuhousuihin ja mustaan paitaan. Hieman passiivisagressiivisesti reagoin, että mitähän helvettiä se heille kuuluu miten pukeudun. Sitten tulee portsarit ystävällisesti sanomaan, että pitäisi lähteä ennnen kuin tulee mitään konfliktia. Kysyin, että mitähän väärää olen tehnyt ja sanoivat, että "et mitään, mutta ei haluta tänne mitään rähinöitä". On se hienoa kun heitetään pihalle se, jolle tullaan haastamaan riitaa."

Oletteko koskaan poistaneet ketään jo sisällä olevaa ihmistä vaatteiden perusteella?

Mitä mieltä olette tästä kaverin fb-päivityksestä?

"Lensin X:sta ulos siksi, että oli väärät vaatteet, joista afrikkalaiset apinat provosoituivat. Edustavat kuulemma fasismia."

"Muutama somppu tuli jotain mussuttamaan siitä, että on pukeutunut maihareihin, reisitaskuhousuihin ja mustaan paitaan. Hieman passiivisagressiivisesti reagoin, että mitähän helvettiä se heille kuuluu miten pukeudun. Sitten tulee portsarit ystävällisesti sanomaan, että pitäisi lähteä ennnen kuin tulee mitään konfliktia. Kysyin, että mitähän väärää olen tehnyt ja sanoivat, että "et mitään, mutta ei haluta tänne mitään rähinöitä". On se hienoa kun heitetään pihalle se, jolle tullaan haastamaan riitaa."
Onkohan kenties unohtunut mainita natsitatuoinnit tai että mustassa paidassa luki "Aryan Brotherhood"? :D Sarjassamme uhripäivitykset FB:ssa.

Mutta kysymykseen vastaus, että en ole. Poislukien paidattomat diskotarzanit.

Kerroppa onko sit vikaa jos on vaikka se natsi tatuointi ja paidas lukee fakin aryan brotherhood. Ei mielestäni ole mikään oikeutus poistaa ketään ravintolasta tämän takia. Eikös jokuaika sit meuhkattu että "ns" prosenttikerhon jäseniä/henkilöitä joilla on yhteyksiä, niin pyörii ravintoloiden ovilla. Eihän niille pitäs tällä logiikalla töitäkään tarjota.

Eikö ravintola voisi yksinkertaisesti laittaa tietyin pukeutumiskoodin jonka perusteella tuollaisia ei sisään päästettäisi? Voisi olla hyväkin juttu, jos uuskansallissosialistit ja muut sosialistit ei sisälle pääse.

Kerroppa onko sit vikaa jos on vaikka se natsi tatuointi ja paidas lukee fakin aryan brotherhood. Ei mielestäni ole mikään oikeutus poistaa ketään ravintolasta tämän takia. Eikös jokuaika sit meuhkattu että "ns" prosenttikerhon jäseniä/henkilöitä joilla on yhteyksiä, niin pyörii ravintoloiden ovilla. Eihän niille pitäs tällä logiikalla töitäkään tarjota.
Aivan. Ei sun mielestä. Mä olen tosin tuosta asiasta päinvastaista mieltä. Prosenttijengiläiset liittyy asiaan miten? Baareissa liikkuu myös huumeita ja baarien vessoissa tykitetään suoneen. Pitäiskö sekin ongelma liittää keskusteluun, jotta saadaan mehukas debatti aikaiseksi?

Liitetään vaan. Varsinki ne huumeet. Mutta sä ilmeisesti olet heti poistamassa henkilön jos hänellä olis tommoiset vaatteet vaikkei ongemia olisi aiheuttanut?

Onhan se nyt niin että jos samassa baarissa on natseja ja neekereitä jotka provoisoituvat natsien vaatteista niin jomman kumman osapuolen on suotavaa poistua ennenkuin tulee kähinä. Tässä tapauksessa pienempi paha oli yksi natsi kuin useampi mustapekka.

Kieltämättä hankala tilanne. Mustapekat toimivat tapauksessa väärin, mutta valitettavasti niille joutuu antamaan joitain asioita periksi. Ne penteleet osaa aiheuttaa isompia konflikteja jälkikäteenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom