alexandrantonia
Kusipää
Mitä mieltä ootte naispokeista? Ei oo itellä montaa tullut vastaan, jos ollenkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen kerran tavannut naispoken. Se oli jääkarhun kokoinen, mallia ddr - kuulantyöntäjä. Piti pikku kekkulissa oikeasti tarkkaan kattoa, että kyllä se nainen oli. :D
Ei kai sillä nyt mitään väliä ole, onko jalkojen välissä munat vai ei. Naisilla kivasti turvatyynytkin pehmentämässä menoa. Kunhan koko ei ole mallia 165cm/55kg, ja muuten on edellytykset toimia kontrolliammatissa.
Vartijana olo on ihan eri juttu kuin pokena olo, ellet ole tyyliin steissillä hommissa. Nimim. pienikokoinen mies, pari vuotta vartijana vuosia sitten.
Poken hommissa ihan oikeasti tullaan kärisemään ja painitaan ihan eri tahtiin kuin väijynä. Ja niitä tilanteita et voi välttää millään puhejudolla. Jos pystyt painimaan 100kg vihaista miestä vastaan niin että ympärillä on kymmeniä plus ykkösiä niin asia on toki eri. Pokena kun et voi kaasutella kuin harvoissa tilanteissa eikä telariakaan ole vyöllä.
Niin no kuinkahan moni on viikonloppu yöt ovella 14e-18e tunti, kun vielä laskee, että isolla osalla toi menee toisena työnä josta verot on kovat. En haluais masentaa, mut kyllä ne oikeesti osaavat poket ne narikkarahat vie ja sillon se tuntipalkka on kevyesti +40e
Poken toimenpiteiden kohteet harvemmin on mitään herrasmiehiä. Poken tehtävä on vastata ravintolan asiakkaiden turvallisuudesta, eikä sitä voi valitettavasti hoitaa pelkästään puhumalla. Ensimmäinen käytännön ongelma tulee jo siinä, että miten sen satakiloisen sammuneen saa kannettua ulos.
Valitettava tosiasia vaan on se, että jos yhdeltä puuttuu riittävät fyysiset edellytykset, sen joutuvat paikkaamaan työkaverit, ja se on suoraan pois heidän työturvallisuudesta.
Mitä mieltä ootte naispokeista? Ei oo itellä montaa tullut vastaan, jos ollenkaan.
Oisit antanu jv-laatan sille naiselle ja lähteny kotiin..Omana kokemuksena sanottakoon, että yhdessä paikassa missä asiakkaat oli extraääliöitä, meillä oli välillä töissä sellainen vanhempi nainen tarjoilijana, joka osasi tarpeen tullen kyllä olla melko pahansuopa kännisille asiakkaille. Useamman kerran taisin sille sanoa, että kokeilisi pistää jotain urpoa pihalle, koska tiesin että painiksi menee jos itse menen viemään ulos. Itse katselin vaan vierestä kun se komensi juoppoja ja varmistin etteivät ala tappelemaan sitä vastaan, koskaan ei tarvinnut kuitenkaan väliin mennä, kun juopot ei kehdanneet sen äidilliseen ojennukseen pistää vastaan.
Nii, no painitaustaa mulla ei oo kun puol vuotta, en oo itekään sitä mieltä että se riittäis. Se on ainakin kertaalleen todettu että kun siihen 100kg kännisen jätkän RNChen on jouduttu niin siitä ei muuten kun tajun menetyksellä ole päässyt pois :D Toi oli kuitenkin yksittäistapaus, enkä oikeesti usko että kovin moni jätkä lähtee painimaan 40kg pienemmän muijan kanssa. Pieni usko miehiin kuitenkin elää.
Epäilen, epäilen myös muista maista vastaavaa lupakäytäntöä löytyvänKäykö noi samat JV-luvat kaikissa EU-maissa?
Nii, no painitaustaa mulla ei oo kun puol vuotta, en oo itekään sitä mieltä että se riittäis. Se on ainakin kertaalleen todettu että kun siihen 100kg kännisen jätkän RNChen on jouduttu niin siitä ei muuten kun tajun menetyksellä ole päässyt pois :D Toi oli kuitenkin yksittäistapaus, enkä oikeesti usko että kovin moni jätkä lähtee painimaan 40kg pienemmän muijan kanssa. Pieni usko miehiin kuitenkin elää.
Onko se järjestyksenvalvojankurssin ikäraja 18? Vai kenties suurempi?
Onko se järjestyksenvalvojankurssin ikäraja 18? Vai kenties suurempi?