Kysymyksiä pokeille

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen kerran tavannut naispoken. Se oli jääkarhun kokoinen, mallia ddr - kuulantyöntäjä. Piti pikku kekkulissa oikeasti tarkkaan kattoa, että kyllä se nainen oli. :D

Ei kai sillä nyt mitään väliä ole, onko jalkojen välissä munat vai ei. Naisilla kivasti turvatyynytkin pehmentämässä menoa. Kunhan koko ei ole mallia 165cm/55kg, ja muuten on edellytykset toimia kontrolliammatissa.

Mä olen kerran tavannut naispoken. Se oli jääkarhun kokoinen, mallia ddr - kuulantyöntäjä. Piti pikku kekkulissa oikeasti tarkkaan kattoa, että kyllä se nainen oli. :D

Ei kai sillä nyt mitään väliä ole, onko jalkojen välissä munat vai ei. Naisilla kivasti turvatyynytkin pehmentämässä menoa. Kunhan koko ei ole mallia 165cm/55kg, ja muuten on edellytykset toimia kontrolliammatissa.

Tällä hetkellä toimin vartijana ja oon miettiny josko lähtis tota lisätienestiks kokeilemaan. Koko on kuitenkin 168cm/59kg :D

e. Oon kuitenkin huomannut että koska oon niin "epäuhkaavan" näköinen, ei mulle myöskään aleta kärisemään. Lähtien ihan humalaisista ja nisteistä.

Kyllähän noita on muutama nähty, tosin jv-lätkällä myymässä lippuja tai laittamassa takkeja. Mutta en muista yhtään varsinaista jv:tä kyllä. Ei kai siinä mitään jos hommansa hoitaa. Taitaa tulla miehiltä enemmän huomiota nais jv:lle kuin naisilta miehelle ;)

Vartijana olo on ihan eri juttu kuin pokena olo, ellet ole tyyliin steissillä hommissa. Nimim. lyhyt mies, pari vuotta vartijana vuosia sitten.

Poken hommissa ihan oikeasti tullaan kärisemään ja painitaan ihan eri tahtiin kuin väijynä. Ja niitä tilanteita et voi välttää millään puhejudolla. Jos pystyt painimaan 100kg vihaista miestä vastaan niin että ympärillä on kymmeniä plus ykkösiä niin asia on toki eri. Pokena kun et voi kaasutella kuin harvoissa tilanteissa eikä telariakaan ole vyöllä.

Vartijana olo on ihan eri juttu kuin pokena olo, ellet ole tyyliin steissillä hommissa. Nimim. pienikokoinen mies, pari vuotta vartijana vuosia sitten.

Poken hommissa ihan oikeasti tullaan kärisemään ja painitaan ihan eri tahtiin kuin väijynä. Ja niitä tilanteita et voi välttää millään puhejudolla. Jos pystyt painimaan 100kg vihaista miestä vastaan niin että ympärillä on kymmeniä plus ykkösiä niin asia on toki eri. Pokena kun et voi kaasutella kuin harvoissa tilanteissa eikä telariakaan ole vyöllä.

Nii, no painitaustaa mulla ei oo kun puol vuotta, en oo itekään sitä mieltä että se riittäis. Se on ainakin kertaalleen todettu että kun siihen 100kg kännisen jätkän RNChen on jouduttu niin siitä ei muuten kun tajun menetyksellä ole päässyt pois :D Toi oli kuitenkin yksittäistapaus, enkä oikeesti usko että kovin moni jätkä lähtee painimaan 40kg pienemmän muijan kanssa. Pieni usko miehiin kuitenkin elää.

Poken toimenpiteiden kohteet harvemmin on mitään herrasmiehiä. Poken tehtävä on vastata ravintolan asiakkaiden turvallisuudesta, eikä sitä voi valitettavasti hoitaa pelkästään puhumalla. Ensimmäinen käytännön ongelma tulee jo siinä, että miten sen satakiloisen sammuneen saa kannettua ulos.

Valitettava tosiasia vaan on se, että jos yhdeltä puuttuu riittävät fyysiset edellytykset, sen joutuvat paikkaamaan työkaverit, ja se on suoraan pois heidän työturvallisuudesta.

Niin no kuinkahan moni on viikonloppu yöt ovella 14e-18e tunti, kun vielä laskee, että isolla osalla toi menee toisena työnä josta verot on kovat. En haluais masentaa, mut kyllä ne oikeesti osaavat poket ne narikkarahat vie ja sillon se tuntipalkka on kevyesti +40e

Taitaa vaan olla todella harvassa ne, jotka saa palkan lisäksi, ne narikkarahat. Jossei sitten vedä välistä ja sitähän ei voi palkaksi ilmoittaa.

Se vaan on valitettavasti totta, että missä tahansa viikonlopputyössä tienaa enemmän keskimäärin.

Itsekin tein vuosi sitten ja lopetin, kun palkka ei miellyttänyt.

Poken toimenpiteiden kohteet harvemmin on mitään herrasmiehiä. Poken tehtävä on vastata ravintolan asiakkaiden turvallisuudesta, eikä sitä voi valitettavasti hoitaa pelkästään puhumalla. Ensimmäinen käytännön ongelma tulee jo siinä, että miten sen satakiloisen sammuneen saa kannettua ulos.

Valitettava tosiasia vaan on se, että jos yhdeltä puuttuu riittävät fyysiset edellytykset, sen joutuvat paikkaamaan työkaverit, ja se on suoraan pois heidän työturvallisuudesta.

Jos se asiakas on 120kg punkero ja täysin sammunu, niin ei sitä roudaa kukaan ulos itsestään. Kyllä se vaatii pari jannua, jos ei muuta niin tekemään tietä (yöklubi yms paikat).
Sanosin, että yökerhoissa, disco yms naiset voisi pärjätäkkin, mutta lähiöräkälät yms, on eriasia. Varsinkin jos on uusi siellä.

Voisin myös kuvitella että vaikka olisi pieni tyttö joka pärjäisi, niin kun se paini oikeasti alkaa niin siellä on pari tosielämän sankaria auttamassa sitä tyttöä ja polkaisevat hyvässä lykyssä asiakasta niskaan tms, sit on tivoli valmis.

Mitä mieltä ootte naispokeista? Ei oo itellä montaa tullut vastaan, jos ollenkaan.

Naispoket voivat sopia isompiin paikkoihin, missä myös miehiä. Joissain tilanteissa naiset ovat ihan hyviä järkkäreitä, kun känniääliöt eivät kehtaa alkaa tappelemaan vastaan vaan tottelevat puhetta. Tuon varaan ei kuitenkaan voi laskea ja sen takia itse en ainakaan mielellään näkisi missään parin poken paikassa naisia, mutta isommissa saattaa hyvinkin toimia.

Ite en siis pahalla ainakaan naispokea katso, mutta siinä vaan tosiaan pitää olla backuppina sitä isompaa karjua sitten joka kantaa ne läskeimmät sammuneet ulos ja vääntää pihalle ne känniääliöt jotka ei usko kenenkään puhetta. Mutta tietyissä tilanteissa tosiaan naispoket voivat vähentää sitä vääntämisen tarvetta ja sen takia joissain paikoissa voi olla ihan suotavaa, että osa on naisia.

Omana kokemuksena sanottakoon, että yhdessä paikassa missä asiakkaat oli extraääliöitä, meillä oli välillä töissä sellainen vanhempi nainen tarjoilijana, joka osasi tarpeen tullen kyllä olla melko pahansuopa kännisille asiakkaille. Useamman kerran taisin sille sanoa, että kokeilisi pistää jotain urpoa pihalle, koska tiesin että painiksi menee jos itse menen viemään ulos. Itse katselin vaan vierestä kun se komensi juoppoja ja varmistin etteivät ala tappelemaan sitä vastaan, koskaan ei tarvinnut kuitenkaan väliin mennä, kun juopot ei kehdanneet sen äidilliseen ojennukseen pistää vastaan.

Mä tiedän kaks kappaletta . Molemmat on 180 cm 70kg kamppailulajitaustaisia. Varmasti pärjäisivät normaalille isommallekkin suomijuntille väännössä, mutta A. Kumpikaan ei halua tehdä kun narikkaa B. ravintolat tuskin haluaa naisia ovelle.

Ja onhan toki poikkeuksia. Eikös Marianne Kiukkonen ainakin tehnyt ovihommia ?

Omana kokemuksena sanottakoon, että yhdessä paikassa missä asiakkaat oli extraääliöitä, meillä oli välillä töissä sellainen vanhempi nainen tarjoilijana, joka osasi tarpeen tullen kyllä olla melko pahansuopa kännisille asiakkaille. Useamman kerran taisin sille sanoa, että kokeilisi pistää jotain urpoa pihalle, koska tiesin että painiksi menee jos itse menen viemään ulos. Itse katselin vaan vierestä kun se komensi juoppoja ja varmistin etteivät ala tappelemaan sitä vastaan, koskaan ei tarvinnut kuitenkaan väliin mennä, kun juopot ei kehdanneet sen äidilliseen ojennukseen pistää vastaan.
Oisit antanu jv-laatan sille naiselle ja lähteny kotiin..

Nii, no painitaustaa mulla ei oo kun puol vuotta, en oo itekään sitä mieltä että se riittäis. Se on ainakin kertaalleen todettu että kun siihen 100kg kännisen jätkän RNChen on jouduttu niin siitä ei muuten kun tajun menetyksellä ole päässyt pois :D Toi oli kuitenkin yksittäistapaus, enkä oikeesti usko että kovin moni jätkä lähtee painimaan 40kg pienemmän muijan kanssa. Pieni usko miehiin kuitenkin elää.

En lähtis tolle tielle. Siitä RNC:stä saa rapsuja ihan oikeudesta nimim. kokemusta on asiasta.
Muutaman naisne kanssa töissä olleena yökerhossa niiin ihan ok ja toimiva juttu toisissa paikoissa. Rauhottelee toisia tilanteita jopa paljon paremmin kuin mies, mutta en naista yksin laittaisi ovelle seisomaan. Kun sitten on niitä tilanteita jotka eivät puhumalla selviä. Niitä nyt ei tosiaan joka vuoroon tule tai edes joka viikkoa mutta ikävä kyllä tulee. Toi juopon talutus on se isompi käytännön ongelma.

No sahan voit kokeilla siella painisalilla miten se vaantaminen onnistuu. Nainen kun olet niin luulen, etta sua pyorittelee jo kymmenen kiloa keveammat painijapojatkin. Sit kuvittelet saman tilanteen kaksi kertaa painavemman ja kymmenen kertaa agressiivisemman asiakkaan kanssa tilanteessa jossa saantoja ei ole.

Suositut

Back
Ylös Bottom