Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tingitkö sä kaupassaki maidon hinnasta?? Vähän riippuen päivästä joskus ja siitä miten asian esittäää olen noita poikkeuksia joskus tehnytki, mut en kyllä ikinä sellaisessa paikassa jossa ne narikka rahat tilitetään talolle. Jostain syystä olin niin niuho, etten haluut maksaa omasta pussistani asiakkaan narikkaa tai sen puuttuvaa osaa talolle.Miks pokejen pitää olla nii tiukkapipoja? Tai ymmärtäähän sen että niiden pitää pitää järjestys yllä niin että homma toimii eikä tuu mitään sanomista. Mutt kun mentiin baariin joka oli enää 2 yötä auki ja nyt lopetettu kokonaan koska meni konkkaan, niin yheltä meistä puuttu 20senttiä narikka maksusta eikä voinnu niinkö laittaa samaan narikkaan kahta takkia ja ottaa siltä yheltä 2,80e 3 e:n sijaan tms vaan piti nipottaa siitä 20 sentistä. Onko sillä enää niin väliä kun konkassa koko pulju oli jo kuitenkin?
No jos ostin viimekuussa 150e kengät, nyt ostin kunnon raudat n. 70e niin pitääkö mun ostaa vielä 400e liivit että saan ton verovähennyksen. Olen siis kokopäiväinen (öinen) stevari jos asiaan vaikuttaa
Miks pokejen pitää olla nii tiukkapipoja? Tai ymmärtäähän sen että niiden pitää pitää järjestys yllä niin että homma toimii eikä tuu mitään sanomista. Mutt kun mentiin baariin joka oli enää 2 yötä auki ja nyt lopetettu kokonaan koska meni konkkaan, niin yheltä meistä puuttu 20senttiä narikka maksusta eikä voinnu niinkö laittaa samaan narikkaan kahta takkia ja ottaa siltä yheltä 2,80e 3 e:n sijaan tms vaan piti nipottaa siitä 20 sentistä. Onko sillä enää niin väliä kun konkassa koko pulju oli jo kuitenkin?
Miksi päästää joku persaukinen sisään jos ei ole varaa ostaa narikkaa niin ei se varmaan osta kaljaakaan. Vie vaan tilaa baarissa. Kotiin kiljua juomaan.
Niin, sehän on ihan tavanomaista, kun parikymppisten jässiköiden pitää tulla narikkaan sönköttämään säästöpossu kourassa, että "Ny ei irtoo ku 2,8 egee." Kyllähän sen portsarin pitää nähdä siitä Saku-Petterin Visa Electronista, että sillä on ihan vitusti hilloa tilillä.Alkoholia saa kortilla, mutta narikkaan tarvittaisiin käteistä.
Alkoholia saa kortilla, mutta narikkaan tarvittaisiin käteistä.
Onko portsarien yleinen käytäntö näyttää hapanta naamaa? Kaikki portsarit joita oon nähny ei ole edes vastannut tervehdykseen, vaan pitänyt tuiman ilmeen naamalla. Tosin enpä ole Suomessa kovin monessa baarissa kerinnyt käymään, mutta sama ilmiö maailmalla.
On näitäkin varmasti, tosin mielestäni vähemmistössä. Ihan samoja hapannaamoja näet kaupan kassalle, KELAn luukulla, apteekissa, lääkäriasemalla, bussikuskeissa jne jne jne. Kyseessä siis ihmiset töissä. Ei mitään salaliittoteorioita.
Totta. Olen aina kyllä ollut sitä mieltä, että valtion virastoon pääsyvaatimuksena on jonkin asteen kusipäisyys ja sosiaalisten taitojen puute. Pahimmat hapannaamat löytyy kelasta ja poliisilaitokselta. Taisin kyllä liian rajusti yleistää. Ja kyllähän sen toisaalta ymmärtää jos ei hymyilytä kun joutuu katselemaan kännisten örvellystä koko illan.
Ei voi olla, koska Suomessahan asiakas on aina oikeassa.Entä jos syy onki sinussa, kun tunnut joka paikassa saavan "hapannaamapalvelua"?
Joo. No.... Tää tulee kans vastaan aika monta kertaa ovella. "hymyilisit joskus" Mä pääsääntösesti hymyilen keskivertoa huomattavasti enemmän. Ihan töissäkin, MUTTA!! oleppa 8h duunissa, ni väitän että edes missit eivät jaksa hymyillä siinä koko aikaa ja värjötellä siinä kylmässä. Jos joku siihen kykenee niin haluaisin tietää, että millä lääkkeillä se tapahtuu.Onko portsarien yleinen käytäntö näyttää hapanta naamaa? Kaikki portsarit joita oon nähny ei ole edes vastannut tervehdykseen, vaan pitänyt tuiman ilmeen naamalla. Tosin enpä ole Suomessa kovin monessa baarissa kerinnyt käymään, mutta sama ilmiö maailmalla.
Entä jos syy onki sinussa, kun tunnut joka paikassa saavan "hapannaamapalvelua"?
Narikkaan tarvitaan 3 euroa, kortilla sitä rahaa saa, ihan turha tulla itkemään siihen narikkaan jos ei sitä osaa käyttää tai ei muistanut käydä, sitten ku antaa 1 mennä ohi ni 100 seuraavaa vaatii samaa + seuraavana viikonloppuna kaverit kans. Mieti ite omaa työsuoritustasi ja aina kun joku kulkee työpisteesi ohi ni se vie sun tuntipalkasta 20 senttiä, varmaan rupeaa jossain kohtaa sullakin palaa käämi siihen?