Kysymyksiä pokeille

Vaikuttaa ainakin kirjoittamasi perusteella siltä, että itse sait pahan kolauksen "kunniaasi". Toisekseen, mikäs mies se on, kun menee akkojen kanssa baarissa tappelemaan? Periaatteesta tyhmä mies?

Kyseessä ei ole kunnia, vaan se, mikä on oikein ja mikä väärin. Se on väärin, että nainen lyö miestä tai yrittää lyödä, eikä saa siitä rangaistusta ja uhrille vittuillaan ja nauretaan. Lisäksi en minä tapellut, vaan muija tappeli. Itse vaan estin muijan pääsyn vessaan, mistä hän provosoitui. Jos murtovaras yrittää päästä omaan kotiisi ja saat häneltä iskuja kasvoihin ja sitten koko hommaan suhtaudutaan välinpitämättömästi, "hihii sun vika" niin mahtaisko vituttaa?

Jos alat isommissa paikoissa tukkimaan vessanovia ja niin varmasti muut ihmiset myös ärsyyntyvät tästä varsinkaan, kun eivät kunnolla näe/ymmärrä tilannetta.

Tilanne on helposti tajuttavissa, kun huusin, että nuo horot painukaa vittuun tästä vessasta.

Tietysti on valitettavaa, kun tytöt käyvät miesten vessoissa, mutta asian voi hoitaa sivistyneesti ja ilmoittamalla asiasta olisit varmasti saanut parempia pitkän aika välin tuloksia tytötvessassa-ongelmaasi, kuin todistelemalla miesmäisyyttäsi

Mä tein molemmat. Jälkeenpäin ilmoitin järkkärille, että naiset käyttää miesten vessoja. Ja oli ihan riittävän hyvä tulos - muija kaatui tanssilattial ja nolas itsensä ja sen ilta meni piloille, eipähän toiste yritä miesten vessaan, kun tajuaa, että jotkut eivät hyväksy sitä ja ovat valmiita toimimaan. Et voi kiistää, että se on miehekästä uskoa omaan asiaansa ja toimia.

Mitään todellista uhkaa tytöistä vessassa ei ole, (kun siis asia oikeastaan kuuluu paikan työntekijöiden vastuualueella).

Onpas. Ne ahdistelee miehiä vilkuilemalla niiden mulkkuja ja mua ihan oikeasti ahdistaa, jos naisia on miesten vessoissa. Mulla on oikeus kusta ahdistumatta. Suakin ahdistais jos joku kehari känniakka sun vessassa lymyäis...

2. Provosoit naisen lyömään sua ja sitten meet pillittämään portsareille?

Provosointi ei ole Suomen lakien vastaista. Ja ei se ole provosointia estämällä akan pääsyn väärälle alueelle. Vai onko naiset nykyään kunniakansalaisia joille joita jos kattoo edes hieman väärin niin ansaitsee saada turpiin? Tein mitä miehen kuului tehdä. Ja jos vittu sua kohtaan käytetään fyysistä väkivaltaa, niin siitä on hyvä mainita portsareille ja vaatia tyypin poistamista. Mahtaisko vituttaa jos sua puukotettaisiin mahaan ja sit poliisit nauraa, kun "pillität heille"...

Ja Murossa sentään on fiksumpii keskustelijoit jotka ymmärtää... vaikka osa onkin ihan ääliöitä.

Ai ei saanu pikkuprinsessa mitään vaikutusta sinuun?

Musta silmänalunen paranee päivässä tai parissa. Pikkuprinsessa on fyysisesti niin heikko, että sen lyönnit ei satuta oikeastaan mitenkään ja sit tod. saa omat rystyset paskaksi, koska otsa on aika vahvaa luuta... Jep eli ei vaikutusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
10656587.jpg

Kyseessä ei ole kunnia, vaan se, mikä on oikein ja mikä väärin. Se on väärin, että nainen lyö miestä tai yrittää lyödä, eikä saa siitä rangaistusta ja uhrille vittuillaan ja nauretaan. Lisäksi en minä tapellut, vaan muija tappeli. Itse vaan estin muijan pääsyn vessaan, mistä hän provosoitui. Jos murtovaras yrittää päästä omaan kotiisi ja saat häneltä iskuja kasvoihin ja sitten koko hommaan suhtaudutaan välinpitämättömästi, "hihii sun vika" niin mahtaisko vituttaa?
Kyllä se vaikuttais tämänkin vuodatuksen perusteella siltä, että itsetuntosi koki kolahduksen. Jälkimmäinen esimerkkisi ei muuten ole verrannollinen omaan tapahtumaasi, koska olet itse aiheuttanut omalla toiminnallasi seuraamukset.
Mä tein molemmat. Jälkeenpäin ilmoitin järkkärille, että naiset käyttää miesten vessoja. Ja oli ihan riittävän hyvä tulos - muija kaatui tanssilattial ja nolas itsensä ja sen ilta meni piloille, eipähän toiste yritä miesten vessaan, kun tajuaa, että jotkut eivät hyväksy sitä ja ovat valmiita toimimaan. Et voi kiistää, että se on miehekästä uskoa omaan asiaansa ja toimia.
Unohda nyt se miehekäs-sana hetkeksi. On hienoa, että uskot itseesi, mutta usko välilä muitakin. Sulla on asian osalta vieläkin tunteet niin pinnassa, että menee muiden sanomiset ihan kuuroille korville.
Onpas. Ne ahdistelee miehiä vilkuilemalla niiden mulkkuja ja mua ihan oikeasti ahdistaa, jos naisia on miesten vessoissa. Mulla on oikeus kusta ahdistumatta. Suakin ahdistais jos joku kehari känniakka sun vessassa lymyäis...
No voi kyynel. Kukaan ei varmasti pidä sua homona tämän kommentin jälkeen. Varmasti asia olisi edelleen ratkennut ilman, että olisit itse ruvennut leikkimään vessasankaria ja pelastanut muutkin ujopissapojat siinä ohessa.
Provosointi ei ole Suomen lakien vastaista. Ja ei se ole provosointia estämällä akan pääsyn väärälle alueelle. Vai onko naiset nykyään kunniakansalaisia joille joita jos kattoo edes hieman väärin niin ansaitsee saada turpiin? Tein mitä miehen kuului tehdä. Ja jos vittu sua kohtaan käytetään fyysistä väkivaltaa, niin siitä on hyvä mainita portsareille ja vaatia tyypin poistamista. Mahtaisko vituttaa jos sua puukotettaisiin mahaan ja sit poliisit nauraa, kun "pillität heille"...

Ja Murossa sentään on fiksumpii keskustelijoit jotka ymmärtää... vaikka osa onkin ihan ääliöitä.
Menepä sanomaan viranomaisille ääneen, että itse provosoit tätä naista. Oikeuskäytäntö huomioi kyllä provosoinnin, jos tällainen turha juttu ikinä mihinkään oikeusasteelle saakka tulisi pääsemään. Tuskin näin käy.

Jälleen huono verrannollinen esimerkki sulla tuossa lopussa. Mieti nyt hei vähän sun saamia vammoja, joiden vähäisyyttä niin tunnut kehuvan täällä, kun olet niin kova jätkä.
Musta silmänalunen paranee päivässä tai parissa. Pikkuprinsessa on fyysisesti niin heikko, että sen lyönnit ei satuta oikeastaan mitenkään ja sit tod. saa omat rystyset paskaksi, koska otsa on aika vahvaa luuta... Jep eli ei vaikutusta.
Mä kyllä jaksan ihmetellä sun itsetunnon terveyttä. Kuka itseään kunnioittava mies ryhtyy kehumaan omaa fyysistä ylivertaisuuttaan naiseen verrattuna, kun ennen kaikkea oma sankaritarina kuulostaa ahdistuneen nuoren pojan avatumiselta?

Kyllähän se kusi ihan samanlailla tulee onks sielä muijia vai ei. Toisaalta ymmrrän sitä muijaa joka oli lyöny, jos kaivaa verta nenästä provosoimalla toista ni aivan varmasti saa mitä tilaa. Enkä oikeen jaksa uskoa että vaikka vetäisit ton jutun korkeimmalle taholle että niitä kiinnostaa tollanen vittuakaan.... Mielestäni ei maksa vaivaa....

Unohda nyt se miehekäs-sana hetkeksi. On hienoa, että uskot itseesi, mutta usko välilä muitakin. Sulla on asian osalta vieläkin tunteet niin pinnassa, että menee muiden sanomiset ihan kuuroille korville.

Ei Aschenisto pysty unohtamaan sitä, kun se pitää kirjoittaa joka ilta 30 kertaa paperille jonkun pelimies-kirjan oppien mukaan.

Jos huutaa tytöille ja käyttää alatyylisiäs sanoja horot ja vittu, niin eiköhän ole selvää kuka on tehnyt väärin ja on lapsellinen lapsi. Jos itse osuisin tilanteeseen, jossa mies käyttää tuollaista kieltä tytöille, niin varmasti olisin tytön puolella lähtökohtaisesti. Kyllä väitän sinuun tämän episodin sattuneen ennemmän. Tyttö muistelee ja toteaa, että hups tulipas juotua liikaa ja saa hyvät nolonaurut kavereiden kanssa muistellessa sitä iltaa, miten sekoili ja kaatuili. Kukaan baarissa olleista ei muista jotain random kaatunutta tyttöä 5min pidempään. Ainoastaan sinä vielä itket nettipalstoilla ja mielessäsi tätä kaikkea. Anna olla. Naura itsellesi miten ylireagoit tilanteeseen ja vedit pultit tarpeettomasti. Turha sitä on itkeä menneitä vaan katse tulevaan ja jääpussia silmänaluseen :)

Ps: Jos se tyttöjen urkkiminen pelottaa niin paljon, niin mikset yksinkertaisesti mene koppivessaan ja pistä ovea kiinni? Vai laskisitko sen vapauden riistoksi, josta nostat taas ihan törkeät syytteet kaikkia vastaan...

...Se on väärin, että nainen lyö miestä tai yrittää lyödä, eikä saa siitä rangaistusta ja uhrille vittuillaan ja nauretaan. Lisäksi en minä tapellut, vaan muija tappeli. Itse vaan estin muijan pääsyn vessaan, mistä hän provosoitui...

...kun huusin, että nuo horot painukaa vittuun tästä vessasta...

...Et voi kiistää, että se on miehekästä uskoa omaan asiaansa ja toimia.

Minusta siinä ei ole mitään miehekästä, että provosoi naista, saa turpaan ja sitten menee itkemään siitä pokelle ja nettiin.

Minusta siinä ei ole mitään miehekästä, että provosoi naista, saa turpaan ja sitten menee itkemään siitä pokelle ja nettiin.

Miehekästä tai ei, mutta täytyy muistaa että Aschenisto saa pesää. Jos kukaan ei ois naisille kiltti niin naiset ei vittuilis mutta kukaan ei myöskään sais baarista pesää olemalla röyhkeä, koska siinä ei ois mitään erikoista.

Eikös tämä kaikkien janoisten miesten sankari syyllistynyt itsekin tässä kunnianloukkaukseen nimittelemällä kovaan ääneen useiden henkilöiden läsnäollessa tätä miesten vessaan kuseksijaa horoksi...

Edit: siis jos aletaan miettimään asiaa tämän Ascheniston tyyliin. Harvassa ovat ne ihmiset jotka näin pienestä loukkaantuu.

Eikös tämä kaikkien janoisten miesten sankari syyllistynyt itsekin tässä kunnianloukkaukseen nimittelemällä kovaan ääneen useiden henkilöiden läsnäollessa tätä miesten vessaan kuseksijaa horoksi...
KKO on antanut ratkaisun, jossa "saatanan huora" maksoi 15 päiväsakkoa + 500 euroa henkisestä kärsimyksestä. Kysymyksellä naisohjastajalle huutelu ravikilpailussa.

Millanen on ammatikseen tekevän järjestyksenvalvojan uni rytmi, työ ajat yms? Tai siis kuka täällä tekee pelkästään poken hommia?
Tuletteko toimeen järkkärinä?

ite teen pelkästään ovihommia, unirytmit on vähän mitä on...2-4 iltaa viikossa keskimäärin. hyvin tulee toimeen, kun ei ole vuokraa maksettavana.

Sain vanhan paikkani suhteiden avulla, mutta nyt olenkin muuttamassa uudelle paikkakunnalle ja pitäisi sieltäkin jotain hommia saada, joten miten nämä asiat hoituvat? :D
Tyhmä kysymys, mutta olen nyt hakenut netin kautta kahteen paikkaan, missä haettiin työntekijöitä, mutta molemmat ovat paljastuneet tälläisiksi keikkaluontoisiksi. Pääsin kyllä sisälle, mutta aika turhalta vaikuttaa, koska niitä keikkoja ei ole tullut, kuin yksi kuukauteen..

Tuo Ascheniston tarina kuulostais vähä Testo Manin ja Raudon baari-illalt jos siel vessas oltais tehty pari punnerrust ja tarinas oltais KÄYTETTY CAPSIA aina silloin TÄLLÖIN

Emme elä kaduilla, joissa "se sai mitä ansaitsi" tai "oma vikasi" ovat varsin legiimejä perusteluja. Elämme länsimaisessa yhteiskunnassa, jossa jokaiselle on lain edessä turvattu fyysinen habitus. Täten, jos joku yrittää lyödä tai lyö, niin mulla on täysi oikeus tehdä rikosilmoitus. Ja järjestyksenvalvojien pitäisi järjestyksenvalvojina poistaa väkivaltaiset akat baarista (ja siksi se portsari on eka jolla ilmottaa väkivaltaisesti käyttäytyvistä) (ja auttaa poliisia kirjaamalla tiedot jne), koska baarit ovat Suomen rajojen sisällä, jossa mm. turpiin vetäminen on laitonta. Mä voin olla vaikka kuinka urpo muiden silmissä tai tekoni ei ole muiden silmissä mitään esimerkillisiä, mutta mulla on edelleen se fyysinen koskemattomuus. Lisäksi täytyy olla aika sokea, jos ei ymmärrä tilanteen epäoikeudenmukaisuutta (jos nainen lyö niin sun vika kuulemma) vastavasti kohta jos manne lyö puukolla, niin sun vika, kun et tarjonnu röökiä Valdelle.

No omasta mielestäni mä olin lauantai-illan sankari. Tein sen mitä miehen kuului tehdä. Noudatin omii periaatteitani ja seisoin niiden takana. Siksi muiden mielipiteil ei oo merkitystä. Enempää ylpeä en voisi olla. Jatkossakin tulen hätistämään naisia baarin miesten vessast tai estän niiden tulon sinne. Ja jos niitä on jo kopissa, niin nyrkillä baarin vessaoveen (ei liian kovaa koska en haluu rikkoo omaisuutta) ja kunnon huuto, että nyt vittuun sieltä.

Emme elä kaduilla, joissa "se sai mitä ansaitsi" tai "oma vikasi" ovat varsin legiimejä perusteluja. Elämme länsimaisessa yhteiskunnassa, jossa jokaiselle on lain edessä turvattu fyysinen habitus. Täten, jos joku yrittää lyödä tai lyö, niin mulla on täysi oikeus tehdä rikosilmoitus. Ja järjestyksenvalvojien pitäisi järjestyksenvalvojina poistaa väkivaltaiset akat baarista (ja siksi se portsari on eka jolla ilmottaa väkivaltaisesti käyttäytyvistä) (ja auttaa poliisia kirjaamalla tiedot jne), koska baarit ovat Suomen rajojen sisällä, jossa mm. turpiin vetäminen on laitonta. Mä voin olla vaikka kuinka urpo muiden silmissä tai tekoni ei ole muiden silmissä mitään esimerkillisiä, mutta mulla on edelleen se fyysinen koskemattomuus. Lisäksi täytyy olla aika sokea, jos ei ymmärrä tilanteen epäoikeudenmukaisuutta (jos nainen lyö niin sun vika kuulemma) vastavasti kohta jos manne lyö puukolla, niin sun vika, kun et tarjonnu röökiä Valdelle.

No omasta mielestäni mä olin lauantai-illan sankari. Tein sen mitä miehen kuului tehdä. Noudatin omii periaatteitani ja seisoin niiden takana. Siksi muiden mielipiteil ei oo merkitystä. Enempää ylpeä en voisi olla. Jatkossakin tulen hätistämään naisia baarin miesten vessast tai estän niiden tulon sinne. Ja jos niitä on jo kopissa, niin nyrkillä baarin vessaoveen (ei liian kovaa koska en haluu rikkoo omaisuutta) ja kunnon huuto, että nyt vittuun sieltä.

Tässä onkin se kysymys. Jos omasta mielestäsi teit niinkuin kuului, niin miksi uhot siitä netissä, vielä tuntemattomille kanssa nettipalstan, ihmisille?

Totta on, että elämme länsimaisessa yhteiskunnassa, mutta ei tämäkään ole täydellinen. Välillä rikolliset jäävät tuomitsematta ja kaikille pikkuerheille ei löydy rangaistusta. Siksi ei kannata kaikista pienistä asioista vetää hernettä nenään, vaan välillä on parempi osoittaa olevansa se suurempi ihminen ja nostaa leuan ylös ja vain unohtaa vanhat murheet ja mennä kohtaamaan tulevaisuuden haasteita. Tässä tilanteessa josta puhut, niin et kumminkaan voi tehdä mitään, joten mikset vain unohtaisi ja nauraisi jutulle?

Tekis mieli lyödä baarijakkaralla jokasta asiakasta joka käyttää tota "mulla on oikeus" lausetta.. Ei tainnut olla aschenistolla eka kerta kun sai baarissa turpaan, veikkaisin ainakin käytöksen perusteella.

No omasta mielestäni mä olin lauantai-illan sankari. Tein sen mitä miehen kuului tehdä. Noudatin omii periaatteitani ja seisoin niiden takana. Siksi muiden mielipiteil ei oo merkitystä.
Elä mene sinne baariin, kun siellä tuntuu tulevan aina paha mieli. Varsinkaan tolla "mulla on oikeus" -asenteella. Noin sua vetelee pian joku muukin korville kuin tytöt.

Aschenisto ei taida olla vielä kovinkaan vanha.. jahka ikää tulee, niin opit ymmärtämään, että maailma ei oo kovinkaan reilu paikka.
Ensinnäkään että miehet ja naiset olisi tasa-arvoisia, mutta myöskään, että oikeus aina tapahtuisi, ja pokeja oikeasti kiinnostaisi sun periaatteet.

Osa pokeista on myös täysiä mulkkuja, joita ei todellakaan kiinnosta.
Myöskin kun kerrotaan joku tapahtunut selkkaus, niin todnäk saavat kaksi hyvin erilaista tarinaa..

Eipä tossa voi oikein mitään muuta tehdä, kun käydä sanomassa pokeille, että siellä on naisia miestenvessassa, jos sul on ujo pissa tai ne akat häiritsee muuten sua. Kaikki muu nyrkillä oveen hakkaaminen, uhoominen ja estely on sitten ollut toivottavasti viinan aiheuttamaa uhoamista, joka kannattaa yrittää karsia pois.. voi tulla nenä kipeeks (vaikka oikeassa olisitkin), kun blokkaat jonku sua isomman kaverin tekemästä sun oikeustajun mukaan jotain väärää...

Tuli tästä Ascheniston keissistä mieleen yksi tapahtuma muutaman vuoden takaa... Seisoskelin baaritiskin "jonossa" suhteellisen täydessä yökerhossa. Kun edellä oleva sai juomansa siirryin baaritiskille odottelemaan baarimikkoa. Yhtäkkiä, mitään sanomatta vieressä oleva nuori nainen nappasi paidan kaluksesta kiinni ja repäisi, sillä seurauksella että paita repesi mitein napaan asti. Tämän lisäksi tarjosi vielä polvea munille.
Ei onneksi osunut kunnolla, vaan pienen hetken puhaltelun jälkeen kävelin naisen perään tanssilattilalle kyselemään että mistäs moinen. Seuraavaksi tulikin korkkaria kriittisiä alueita kohti, jonka onneksi onnistuin torjumaan.
Ilmeisesti ei ollut juttutuulella, joten vinkkasin pokelle ja kerroin tilanteesta. Sanoivat hoitavansa. Itse menin narikasta hakemaan takkia ja odottelemaan ulko-oven viereen.
Noh, kohta se nainen, portsari ja tämän naisen poikaystävä tulivatkin sisältä. Nainen oli aivan tuhannen päissään ja vittuili vaan kun asiasta kyselin. Selvisi sitten että olin hänen mielestään kiilannut jonossa hänen poikaystävänsä?? Poikaystävällä tästä ei mitään mielipidettä ollut ja halusi vain pestä kätensä koko asiasta..
Kerroin että juttu on nyt ihan ok, jos maksaa rikkomansa paidan, tais olla 40e? Kuten arvata saattaa vittuilua vaan perään, eikä ollut halukas maksua suorittamaan.
Rupesi siinä vaiheessa vituttamaan niin paljon että kerroin kutsuvani poliisit paikalle ja teen rikosilmoituksen jos ei rahaa rupea tulemaan..
No näin tein ja nainen poistettiin paikalta. Seuraavana päivänä muistaakseni tutkija soitti ja kyseli haluanko tämän naisen numeron, olisi kuulemma halukas sopimaan asian. No soitin ja laittoi sitten rahat tilille. Ei tosin anteeksipyyntöä tässäkään vaiheessa. .
Eli pointti tässä oli: Jos vaatteita ei olisi hajonnut, niin en olisi asian eteen mitään jaksanut tehdä, mutta vituttaa tommoset isin prinsessat, jotka luulevat voivansa tehdä mitä huvittaa ilman seuraamuksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom