Aschenisto
Banned
Vaikuttaa ainakin kirjoittamasi perusteella siltä, että itse sait pahan kolauksen "kunniaasi". Toisekseen, mikäs mies se on, kun menee akkojen kanssa baarissa tappelemaan? Periaatteesta tyhmä mies?
Kyseessä ei ole kunnia, vaan se, mikä on oikein ja mikä väärin. Se on väärin, että nainen lyö miestä tai yrittää lyödä, eikä saa siitä rangaistusta ja uhrille vittuillaan ja nauretaan. Lisäksi en minä tapellut, vaan muija tappeli. Itse vaan estin muijan pääsyn vessaan, mistä hän provosoitui. Jos murtovaras yrittää päästä omaan kotiisi ja saat häneltä iskuja kasvoihin ja sitten koko hommaan suhtaudutaan välinpitämättömästi, "hihii sun vika" niin mahtaisko vituttaa?
Jos alat isommissa paikoissa tukkimaan vessanovia ja niin varmasti muut ihmiset myös ärsyyntyvät tästä varsinkaan, kun eivät kunnolla näe/ymmärrä tilannetta.
Tilanne on helposti tajuttavissa, kun huusin, että nuo horot painukaa vittuun tästä vessasta.
Tietysti on valitettavaa, kun tytöt käyvät miesten vessoissa, mutta asian voi hoitaa sivistyneesti ja ilmoittamalla asiasta olisit varmasti saanut parempia pitkän aika välin tuloksia tytötvessassa-ongelmaasi, kuin todistelemalla miesmäisyyttäsi
Mä tein molemmat. Jälkeenpäin ilmoitin järkkärille, että naiset käyttää miesten vessoja. Ja oli ihan riittävän hyvä tulos - muija kaatui tanssilattial ja nolas itsensä ja sen ilta meni piloille, eipähän toiste yritä miesten vessaan, kun tajuaa, että jotkut eivät hyväksy sitä ja ovat valmiita toimimaan. Et voi kiistää, että se on miehekästä uskoa omaan asiaansa ja toimia.
Mitään todellista uhkaa tytöistä vessassa ei ole, (kun siis asia oikeastaan kuuluu paikan työntekijöiden vastuualueella).
Onpas. Ne ahdistelee miehiä vilkuilemalla niiden mulkkuja ja mua ihan oikeasti ahdistaa, jos naisia on miesten vessoissa. Mulla on oikeus kusta ahdistumatta. Suakin ahdistais jos joku kehari känniakka sun vessassa lymyäis...
2. Provosoit naisen lyömään sua ja sitten meet pillittämään portsareille?
Provosointi ei ole Suomen lakien vastaista. Ja ei se ole provosointia estämällä akan pääsyn väärälle alueelle. Vai onko naiset nykyään kunniakansalaisia joille joita jos kattoo edes hieman väärin niin ansaitsee saada turpiin? Tein mitä miehen kuului tehdä. Ja jos vittu sua kohtaan käytetään fyysistä väkivaltaa, niin siitä on hyvä mainita portsareille ja vaatia tyypin poistamista. Mahtaisko vituttaa jos sua puukotettaisiin mahaan ja sit poliisit nauraa, kun "pillität heille"...
Ja Murossa sentään on fiksumpii keskustelijoit jotka ymmärtää... vaikka osa onkin ihan ääliöitä.
Ai ei saanu pikkuprinsessa mitään vaikutusta sinuun?
Musta silmänalunen paranee päivässä tai parissa. Pikkuprinsessa on fyysisesti niin heikko, että sen lyönnit ei satuta oikeastaan mitenkään ja sit tod. saa omat rystyset paskaksi, koska otsa on aika vahvaa luuta... Jep eli ei vaikutusta.