Kysymyksiä pokeille

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samoten kelpaa se väliaikainen ajokortti. Näin ainakin allekirjottaneelle kerrottiin poliisin ja alkoholitarkastajan toimesta viime kesänä, kun sitä tiedustelimme erään tapahtuman yhteydessä.

Siinä väliaikasessa paperiluvassa oli kumminkin kuvat ja kaikki. Täytyy varmaan poliisilta tms vielä varmistaa..

Siinä väliaikasessa paperiluvassa oli kumminkin kuvat ja kaikki. Täytyy varmaan poliisilta tms vielä varmistaa..

Osaatko kuvitella yhtään keinoa millä feikata kuva paperiversioon?

Itsellä ei ainakaan siinä paperiversiossa mitään kuvaa ollut, kun sen 4kk sitten sain.. Juuri sen takia piti jotain kuvallista korttia (passi, mopokortti tms) olla mukana. Tuntuu, että foresrun on joutunut kusetuksen kohteeksi.

Ei siinä "oikeassa" paperiluvassa kyllä mitään kuvia ole, pelkästään että on voimassa kuukauden päivästä x päivään x saakka, ja että se kourassa sitten hakemaan parin vk. kuluttua muovinen kortti tilalle.

On niitä jotain väliaikasia henkilökortteja tms. missä on kuva ja leima. Ja se joku pikapassi oli ainakin ennen sellanen 10 vuotiaan askarteleman näkönen.

Osaatko kuvitella yhtään keinoa millä feikata kuva paperiversioon?

No pitäshän siinä se kyttiksen leiman olla puoliksi kuvan päällä. Joo ja ite oon vähän maalaisjärkeä käyttäny noissa, jos on tuollaiset paperit niin sitten tilanteen mukaan päättäny päästänkö vai en. Jos lappunen vaikuttaa aidolta ja mikään muukaan ei viittaa feikkiin, niin sisään olen päästänyt. Jos taas vähänkään epäilystä, että lappusta ois feikattu, niin sitten ei.

No widdu.. Eli sellasilla ei enää sisää. Oli kyllä tutun muija ja mikään ei vilppiin viitannu, mutta tästä edespäin en päästä paperilapuilla.

Ulkomaalaiset tarjosivat aikoinaan sellaista todistusta, jossa kerrotaan poliisin ottaneen passin haltuun. Ja hirveä tappelu aina siitä, että miksi rasistipoke ei sillä päästä sisään.

Miksi Helsingin yhdessä yökerhossa järjestyksenvalvojat ovat mulkkuja ja eivät poistaneet väkivaltaisesti käyttäytynyttä naista, joka syylistyi lievään pahoinpitelyyn? Ihmeellisen välinpitämätöntä ja vittuilevaa käytöstä, kun meikä joutui rikoksen uhriksi yökerhon sisällä.

Homma meni kokonaisuudessaan näin. Olin menossa vessaan ja itse vessassa alkoi vituttamaan, kun muijat kehtasivat olla miesten vessassa. Se ahdistaa oikeasti minua, jos naisia on miesten vessassa tirkistelemässä miesten peniksiä. Lisäksi se on periaatekysymys, että miehet on miesten vessoissa ja naiset naisten vessoissa. Harvemmin mies menee tarpeilleen naisten vessaan. Sille annan luvan, jos mennään vessakoppiin panemaan. No sitten naama punaisena löin nyrkillä vessanoven seinään ja sanoin, että painukaa vittuun miesten vessasta. Sitten olin juuri poistumaisillani vessasta, niin joku draamakuningas akka yritti päästä miesten vessaan. No estin kehollani ja läsnäolollani sen pääsyn miesten vessaan.

Siitä se tyttö sai pultit ja rupesi käyttäytymään kuin joku kovis. No yritti päästä, heitti rivouksia ja ynnä muuta. Meikä seisoi kuin patsas, vaikka akka uhkailikin. Tilanne oli varsin absurdi kun ympärilläni väki kattoi ja tuijotti. Oli todellinen tilanne käynnissä! Sitten alkoi vituttamaan ja tilanne kääntyi ikäväksi, kun munattomat miehet eivät seisonneetkaan takanani vaan halus olla sen väkivaltaisen muijan puolella. Vitun nössöt. Antaa akkojen ahdistella heitä miesten vessassa. No sitten tyttö kääntyi väkivaltaiseksi ja yritti lyödä mua. No lopulta tilanne ratkesi siihen, että jotkut mamut tai jotkut nössöt kusipäät poistivat mut vessasta työntäen no ystävällisesti. Sitten kerroin portsarille että naiset käyttää miesten vessaa ja sanoi kuulemma puuttuvansa tilanteeseen...

No hieman myöhemmin sama muija tuli tanssilattialla vastaan. Ennen sitä törmäsin häneen ja sit se muija pillitti portsarille. Meikä oli välinpitämätön. Muija näytti keskaria tanssilattialla. Meikä teki sen kuuluisan jutun Scarfacessa eli näytin kieltäni ja tein sellaisen eleen, että muka nuolisin sitä muijaa :D No siitä se muija suuttui ja hyökkäsi mun kimppuun. Hän iski mua silmäkulmaan ynnä muuta. No akkana ei niissä iskuissa ollut oikein voimaa ja sitten se akka kaatui lattialle. Voi raukkaa. Sitten sen jotkut tutut raahas muijan pois mun luota ja kiltisti keräs sen käsilaukusta pudonneet tavarat. Vitun nössöt. Olisko pitänyt vaan lyödä pataan sitä akkaa ja sit ois kaatunu lattialle?

Sen jälkeen etsin portsarin, mutta sen asenne oli vitun mulkkumainen ja epäammattimainen. Muka oli mun syy että akka kävi mun kimppuun ja muka se oli oikeutettua, että nainen saa käydä miehen kimppuun. Kuulemma olin aiheuttanut "ongelmia", mä vain olin periaatteen mies ja en tehnyt mitään väärää kieltäytyessäni kokemasta ahdistusta vessassa. Lisäksi meitsillä on munaa, puuttua epäoikeudenmukaisuuteen. Estin vain kehollani naisen pääsyn miesten vessaan... Mutta nainen syylistyi kahteen lievään pahoinpitelyyn ja laittomaan uhkaukseen. Jostain syystä järjestyksenvalvojille kyseisessä mestasssa oli ihan okei, että naiset hakkaa miehiä ja käyvät miesten vessassa... Ja jos yrittää saada muutosta, niin on mulkku. Siellä mis mä asun, niin naiset ei käy miesten vessoissa ja jos ne käy kimppuun ne poistetaan yökerhoista.

Eli Helsingin Club Summer Heatissa on asiaa osaamattomia järjestyksenvalvojia, jotka mahdollisesti vielä rikkovat Suomen lakia kieltäytyessään puuttumasta väkivaltaan yökerhossaan taikka olemasta yhteistyössä poliisin kanssa. Lisäksi vitun mulkkuja ja epäasiallisia syylistäessään mua tapahtuneesta... http://www.facebook.com/ClubSummerHeat

Ajattelin tehdä kaksi asiaa korjatakseni tuon epäoikeudenmukaisuuden:

1) Rikosilmoitus tuosta muijasta. Valvontakameroista muija löytynee ja meitsi saa kunnon korvaukset.
2) Tutkintapyyntö yökerhon järjestyksenvalvojista. Se voi rikkoa jotain Suomen lakia, että sallitaan yökerhossa pahoinpitelyt ja ei puututa niihin. Lisäksi kunnon valitukset järjestyksenvalvojan esimiehille, yökerholle jne...
3) Kyseinen paska klubi boikottiin niin kauaksi aikaa, kunnes valvotaan, ettei pahoinpidellä asiakkaita tai muijat ahdistele miehiä miesten vessoissa.

jotka mahdollisesti vielä rikkovat Suomen lakia kieltäytyessään puuttumasta väkivaltaan yökerhossaan taikka olemasta yhteistyössä poliisin kanssa.
Lievä pahoinpitely on asianomistajarikos ja jv:n tulee toimenpiteissänsä huomioon mm. tarpeellisuus- ja suhteellisuusperiaatteella tms. eli hanskataan vähän tärkeemmät hommat eka.

Nainen+ei näkyviä vammoja miehellä = no-no

Itse asiassa tässäkin tapauksessa kyse ei ole velvollisuudesta puuttua ainakaan pahoinpitelyn osalta.

^^^ ottamatta kantaa ko. Tapaukseen, sulla oli tossa kolme asiaa, mitä meinasit tehdä, nus nus. No joo, jos asia on mennyt kuten sanot, ehkä jotain olisi jv:t voineet tehdä toisin. Mutta muutoin ei taida virta riittää jutun nostoon pokea vastaan, mutta jos sen haluat silti tehdä, niin onnea yritykselle. Lievä pahoinpitely on sitten asia erikseen, mutta yleensä noi valvontakameroiden kuvat on niin suttua, että vaikka sattuisikin olemaan kameran kuvaamalla alueella, ei kuvasta tahdo saada selvää.

1) Rikosilmoitus tuosta muijasta. Valvontakameroista muija löytynee ja meitsi saa kunnon korvaukset.

:face:

2) Tutkintapyyntö yökerhon järjestyksenvalvojista. Se voi rikkoa jotain Suomen lakia, että sallitaan yökerhossa pahoinpitelyt ja ei puututa niihin. Lisäksi kunnon valitukset järjestyksenvalvojan esimiehille, yökerholle jne...

:face:

Huh huh, :david:

Ravintolapäällikkö se on aina näissä tilanteissa, kuka kannattaa langan päähän ottaa. Sieltä sit mahdollisesti järjestyksenvalvonnan esimiestä ja asianosaisia mukaan keskusteluun, jos tarvetta on. Näin näitä meillä päin hoidetaan, kun tulee tarve on käydä keskustelua asiakkaan tai henkilökunnan toimista.

Kyseisen mesta yhteystietoja oli ainakin vaikea löytää, kun tulee pelkkää facebook-linkkiä toisensa perään. Ehkä "tykkäämällä" olis auennut jotain, tai ehkä ton facebook-sivun kautta tavoittaa, kun näytti suht aktiivinen olevan.

Kuulostaa toki kummalliselta, miksi vessaratkaisu olisi tuollainen, mutta siinä vaiheessa, kun känniset asiakkaat rupeavat hoitamaan ravintolan asioita ja henkilökunnalle kuuluvia asioita, niin hommat menee munilleen. Kannattaa vähän katsoa lisäksi, että miten asiaa tulee esittämään, kun semmonen känninen vauhkoaminen jää usein ottamatta kovin vakavasti. Varsinkin, jos tapaus on tuollainen erikoisempi. Valitettavaa se on silloin, jos taustalla on ihan oikea ongelma, ja silloin asioita voi joutua jälkikäteen setvimään.

En ota kantaa tuohon tapahtuneeseen, mutta tätä voisin kommentoida senverran, että ei noista minkäänlaisia kunnon korvauksia saa koskaan.
Kivusta ja särystä voi saada ehkä 200 euroa tuollaisessa tapauksessa, josta ei ole tullut näkyviä vammoja tai lääkärireissua.

Tuskin tuosta nyt kannattaa käräjöimään lähtä, takkiin tulee ihan varmasti. Mutta oishan noitten pokejen pitäny heittää tuo akka pihalle ja vitun pitkälle. Mut minkäs teet, ku osa on niin pillun kiilto silmissä duunissa, kun vain voi olla. Toiseksi tuo vessahomma vituttaa kyllä ittiäkin niin helvetisti, että ite ainaki oon pitäny tiukan linjan siitä, että miehet miesten vessaan ja naiset naisten vessaan, olokoot jono sitte vaikka ulos asti. Tämä siitä syystä, että noilta akoilta kuulee ihan törkiää tulukusta, että miksei saa mennä, ku eihän siellä ees oo ketään jne.. Sitten kun ite käyt yhen kerran kauhiassa kiireessä tyhjässä naisten vessassa ja ovella tulee leidi vastaan, niin johan alakaa kauhia älämölö ja itkupotkuraivari, että mikä perverssi-sika-kyylääjä poke sää oot.

blablabla

3) Kyseinen paska klubi boikottiin niin kauaksi aikaa, kunnes valvotaan, ettei pahoinpidellä asiakkaita tai muijat ahdistele miehiä miesten vessoissa.
Pari juttua:
1. Et olisi kännissä ryhtynyt esittämään miten sulla on munaa, niin mitään ei olis tapahtunut.
2. Rikosilmoituksen voit muijasta tehdä, juttu päätyy arkistoon ennen kuin olet poliisiaseman ovesta takaisin kadulla.
3. Ketään ei kiinnosta tutkia järjestyksenvalvojien toimia noilla perusteilla.
4. Kyseistä klubia ei varmaan kiinnosta vittuakaan käytkö siellä asiakkaana vai et. Kertomasi perusteella varmaan ovat ihan tyytyväisiä jos et tule jatkossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom