Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monilla naisilla tuntuu olevan sellainen käsitys, että heillä on joku sukupuolen tuoma koskemattomuus suoja, mitä tahansa saa kännissä tehdä eikä kukaan heihin silti voi koskea. Jos koskee, niin sitten aloitetaan sellainen show, ettei mitään rajaa.Kyllä ne känniset ämmät jotka riehuu, kiljuu ja möykkää on niitä vittumaisimpia mihin voi töissä törmätä. Ja välillä on sitte hermo mennykki niin, ettei se meno ole päänsilittelyä. :D Tuota ylläolevaa en kuitenkaan suosittele(välttämättä:D)
Monilla naisilla tuntuu olevan sellainen käsitys, että heillä on joku sukupuolen tuoma koskemattomuus suoja, mitä tahansa saa kännissä tehdä eikä kukaan heihin silti voi koskea. Jos koskee, niin sitten aloitetaan sellainen show, ettei mitään rajaa.
Joo. Sieltä tulisi sen jälkeen kaikki baarin riidanhaluiset oman elämänsä ninjat päälle. "Kattokaa, toi löi muijaa, kimppuun!"Muija olis kyllä ansainnut kunnon turpasaunan, mutta eipä mulla ainakaan riittäisi pokka keskellä baaria mimmiä hakata. Toivottavasti sen mimmin poikaystävä vähän vetelee eukkoa turpaan, hehe.
No joo, tosin jos esimerkiksi ottaa napakan otteen läheltä ketjurautojen lukkopesää, niin saa aika hyvin väännettyä kivut asiakkaan ranteeseen. Se tuntuu melkosen ikävältä, että harva siinä enää jaksaa hanttiin laittaa.)Mainittakoon vielä että saranoilla on parempi kontrolli kaveriin mutta taitaa olla melko marginaalinen juddu... vai onko. :D
No omasta mielestäni mä olin lauantai-illan sankari. Tein sen mitä miehen kuului tehdä. Noudatin omii periaatteitani ja seisoin niiden takana. Siksi muiden mielipiteil ei oo merkitystä. Enempää ylpeä en voisi olla. Jatkossakin tulen hätistämään naisia baarin miesten vessast tai estän niiden tulon sinne. Ja jos niitä on jo kopissa, niin nyrkillä baarin vessaoveen (ei liian kovaa koska en haluu rikkoo omaisuutta) ja kunnon huuto, että nyt vittuun sieltä.
Eiköhän siinä poliisit jututa saapumisensa jälkeen osallisia ja tee sen ja yleisestikin sen hetkisen tilanteen mukaan päätökset. Ascheniston tapauksessa herra itse lähtisi putkaan rauhoittumaan, mikäli ulosanti olisi samanlaista kuin täällä nettifoorumilla.Onko kellään kenttäkokemusta tuollaisesta jokamiehen kiinniotosta esim. lievän pahoinpitelyn tapauksessa? Millaisin keinoin noin pienen rikoksen tapauksessa epäiltyä saa pitää "paikalla" sheriffejä odotellessa?
Näen jo sieluni silmin, kuinka poket heittää Aschenistoa ulos/antaa runtua ja Achenisto huutaa "MULLA ON OIKEUS!"....:lol2: