Kysymyksiä pokeille

Ei kyllä itellä kestäs hermo kattoa vierestä ja ihmetellä ku muija käy vielä päälle...avokkaalla lähtis.

jos siis ite olisin sun tilanteeseen joutunut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos olisin miäs, tekisin näin:

735821353.gif

Mutta koska olen paskahousupelkuri, nielen kiukkuni ja annan ämmien hyppiä silmille. Toisaalta jos mulla olis muija, voisin kouluttaa siitä semmosen tappelijan. Sit se vois aina piestä kaikkia prinsessoja. Hmm...

Edit. Niin ja csk:lle, helvetin fiksusti toimittu :thumbs:. Muija olis kyllä ansainnut kunnon turpasaunan, mutta eipä mulla ainakaan riittäisi pokka keskellä baaria mimmiä hakata. Toivottavasti sen mimmin poikaystävä vähän vetelee eukkoa turpaan, hehe.

Kyllä ne känniset ämmät jotka riehuu, kiljuu ja möykkää on niitä vittumaisimpia mihin voi töissä törmätä. Ja välillä on sitte hermo mennykki niin, ettei se meno ole päänsilittelyä. :D Tuota ylläolevaa en kuitenkaan suosittele(välttämättä:D)

Kyllä ne känniset ämmät jotka riehuu, kiljuu ja möykkää on niitä vittumaisimpia mihin voi töissä törmätä. Ja välillä on sitte hermo mennykki niin, ettei se meno ole päänsilittelyä. :D Tuota ylläolevaa en kuitenkaan suosittele(välttämättä:D)
Monilla naisilla tuntuu olevan sellainen käsitys, että heillä on joku sukupuolen tuoma koskemattomuus suoja, mitä tahansa saa kännissä tehdä eikä kukaan heihin silti voi koskea. Jos koskee, niin sitten aloitetaan sellainen show, ettei mitään rajaa.

Monilla naisilla tuntuu olevan sellainen käsitys, että heillä on joku sukupuolen tuoma koskemattomuus suoja, mitä tahansa saa kännissä tehdä eikä kukaan heihin silti voi koskea. Jos koskee, niin sitten aloitetaan sellainen show, ettei mitään rajaa.

Komp. Vituttaa suuresti tollaset prinsessat ja "mun kaveri/poikaystävä hakkaa sut"-horatsut. Pari kertaa olen ihan vittuillakseni istunut johonkin paikkaan istumaan, vaikka kuulemma kohta tulee turpaan vessasta tulevalta mieheltä. Joka kerta olen vaan päätynyt puhumaan paskaa "turpiinvetäjän" kanssa ja muijat istuu vieressä hiljaa ja naama norsunvitulla.

Muija olis kyllä ansainnut kunnon turpasaunan, mutta eipä mulla ainakaan riittäisi pokka keskellä baaria mimmiä hakata. Toivottavasti sen mimmin poikaystävä vähän vetelee eukkoa turpaan, hehe.
Joo. Sieltä tulisi sen jälkeen kaikki baarin riidanhaluiset oman elämänsä ninjat päälle. "Kattokaa, toi löi muijaa, kimppuun!"

Onneksi meillä ei ole juurikaan noita. Hermot kiristyy jo ajatuksestakin. Pari semmoista vakiomuijaa käy haistattamassa vitut, kun ei saa jäädä juomaan, mutta muuten saa olla ihan normaalien ihmisten kanssa.

Jos sä olit siellä lauantaina, niin oltiin samoilla mestoilla.

Mun kokemuksen mukaan naiset olivat oikein mukavia :D

Katsoin tuossa subilta kyttäkamera ohjelmaa. Ja kävi ihmetyttämään ne raudat mitä briteissä käytetään. Olisiko kellään kokemuksia kyseisen mallisista vehkeistä?
Sekä raudoista yleensä. Onko esim. saranat paremmat kuin ne perinteiset ketjuraudat?
p37.jpg

No ite oon veivannu saranoilla aina. Nyt tosin ketjut käytössä, tosin hommiakaan en juurikaan enää tee. Ura kovin lyhyt, alle kymmenkunta raudoitusta saranoilla + harjoitukset[sup]10[/sup].

Aika vahvasti mieltymiskysymys. Saranat on kovin kankeat vrt. ketjut, mutta ite tykkään juuri sen takia kun ei oo tuota ketjuraudoista tuttua nuljaamista - on aina oikeinpäin, mutta jos on vähänkään jäykkä kaveri niin saa vääntää voimalla rautoihin tai sitten ei taivu ollenkaan.

Kannattaa kokeilla molempia. Ehkä parempi yksin tehdessä että on ketjut (voi olla jonninverran nopeempi laittaa kätösiin).

Mainittakoon vielä että saranoilla on parempi kontrolli kaveriin mutta taitaa olla melko marginaalinen juddu... vai onko. :D

Meillä noita yläkuvan rautoja on myynnissä ja mitä niitä kädessä pyörittelin niin en lähtis kyllä baarin ovelle ostamaan. Lentokoneessa ilmeisesti käyttävät noita kun raudottavat kädet etupuolelle. Ja siihen noi mun järjen mukaan on ehkä ennemminkin tarkoitettu.

)Mainittakoon vielä että saranoilla on parempi kontrolli kaveriin mutta taitaa olla melko marginaalinen juddu... vai onko. :D
No joo, tosin jos esimerkiksi ottaa napakan otteen läheltä ketjurautojen lukkopesää, niin saa aika hyvin väännettyä kivut asiakkaan ranteeseen. Se tuntuu melkosen ikävältä, että harva siinä enää jaksaa hanttiin laittaa.

No omasta mielestäni mä olin lauantai-illan sankari. Tein sen mitä miehen kuului tehdä. Noudatin omii periaatteitani ja seisoin niiden takana. Siksi muiden mielipiteil ei oo merkitystä. Enempää ylpeä en voisi olla. Jatkossakin tulen hätistämään naisia baarin miesten vessast tai estän niiden tulon sinne. Ja jos niitä on jo kopissa, niin nyrkillä baarin vessaoveen (ei liian kovaa koska en haluu rikkoo omaisuutta) ja kunnon huuto, että nyt vittuun sieltä.

Varsinkin näille boldatuille jutuille tuli yövuorossa naurettua aivan hemmetisti. Todella hyvää komiikkaa! Lauantai-illan sankari :D Ja jossain mainitsit, että muijan ilta oli pilalla ja eipä enää mene miesten vessaan, kun siellä voi olla toinenkin lauantai-illan sankari paikalla. Todellisuudessa muijan ilta tuskin meni pilalle, sinun selkeästi meni. Ja aivan samalla tavalla tulee varmasti jatkossa menemään miesten vessaan kuin ennenkin. En usko, että periaatteellisista teoistasi huolimatta muutit maailmaa. Mutta toisaalta, tärkeintä lienee se, että itse et voisi olla itsestäsi ylpeämpi :D Mutta pointit ymmärrän, itseänikin vituttaa tuo, että naiset saa tulla miesten vessaan. Ei sillä, että olisi vaikea heittää kepilliset tai vaikka käydä paskalla, mutta ihan sen saman periaatteen takia. Itse joskus humalapäissäni eksyin vahingossa naisten vessaan, niin turpaanhan siellä melkein tuli :)

Näen jo sieluni silmin, kuinka poket heittää Aschenistoa ulos/antaa runtua ja Achenisto huutaa "MULLA ON OIKEUS!"....:lol2:

Onko kellään kenttäkokemusta tuollaisesta jokamiehen kiinniotosta esim. lievän pahoinpitelyn tapauksessa? Millaisin keinoin noin pienen rikoksen tapauksessa epäiltyä saa pitää "paikalla" sheriffejä odotellessa?

Onko kellään kenttäkokemusta tuollaisesta jokamiehen kiinniotosta esim. lievän pahoinpitelyn tapauksessa? Millaisin keinoin noin pienen rikoksen tapauksessa epäiltyä saa pitää "paikalla" sheriffejä odotellessa?
Eiköhän siinä poliisit jututa saapumisensa jälkeen osallisia ja tee sen ja yleisestikin sen hetkisen tilanteen mukaan päätökset. Ascheniston tapauksessa herra itse lähtisi putkaan rauhoittumaan, mikäli ulosanti olisi samanlaista kuin täällä nettifoorumilla.

Mites ku myönnettiin 2 vuodeksi järjestyksenvalvojan kortti aiemman pienen rikkeen takia ns. "koeajalle". Normaalistihan tuo ois 5 vuotta. Nyt tuli 2 vuotta täyteen ja menee kortti vanhaksi, onkohan se mahdollista saada se 3vuotta lisäaikaa vai pitääkö käydä se kertauskurssi? Onko kellään ollu vastaavaa tilannetta? Vai onko näissäkin paikkakuntasia eroja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom