Miksi Helsingin yhdessä yökerhossa järjestyksenvalvojat ovat mulkkuja ja eivät poistaneet väkivaltaisesti käyttäytynyttä naista, joka syylistyi lievään pahoinpitelyyn? Ihmeellisen välinpitämätöntä ja vittuilevaa käytöstä, kun meikä joutui rikoksen uhriksi yökerhon sisällä.
Homma meni kokonaisuudessaan näin. Olin menossa vessaan ja itse vessassa alkoi vituttamaan, kun muijat kehtasivat olla miesten vessassa. Se ahdistaa oikeasti minua, jos naisia on miesten vessassa tirkistelemässä miesten peniksiä. Lisäksi se on periaatekysymys, että miehet on miesten vessoissa ja naiset naisten vessoissa. Harvemmin mies menee tarpeilleen naisten vessaan. Sille annan luvan, jos mennään vessakoppiin panemaan. No sitten naama punaisena löin nyrkillä vessanoven seinään ja sanoin, että painukaa vittuun miesten vessasta. Sitten olin juuri poistumaisillani vessasta, niin joku draamakuningas akka yritti päästä miesten vessaan. No estin kehollani ja läsnäolollani sen pääsyn miesten vessaan.
Siitä se tyttö sai pultit ja rupesi käyttäytymään kuin joku kovis. No yritti päästä, heitti rivouksia ja ynnä muuta. Meikä seisoi kuin patsas, vaikka akka uhkailikin. Tilanne oli varsin absurdi kun ympärilläni väki kattoi ja tuijotti. Oli todellinen tilanne käynnissä! Sitten alkoi vituttamaan ja tilanne kääntyi ikäväksi, kun munattomat miehet eivät seisonneetkaan takanani vaan halus olla sen väkivaltaisen muijan puolella. Vitun nössöt. Antaa akkojen ahdistella heitä miesten vessassa. No sitten tyttö kääntyi väkivaltaiseksi ja yritti lyödä mua. No lopulta tilanne ratkesi siihen, että jotkut mamut tai jotkut nössöt kusipäät poistivat mut vessasta työntäen no ystävällisesti. Sitten kerroin portsarille että naiset käyttää miesten vessaa ja sanoi kuulemma puuttuvansa tilanteeseen...
No hieman myöhemmin sama muija tuli tanssilattialla vastaan. Ennen sitä törmäsin häneen ja sit se muija pillitti portsarille. Meikä oli välinpitämätön. Muija näytti keskaria tanssilattialla. Meikä teki sen kuuluisan jutun Scarfacessa eli näytin kieltäni ja tein sellaisen eleen, että muka nuolisin sitä muijaa :D No siitä se muija suuttui ja hyökkäsi mun kimppuun. Hän iski mua silmäkulmaan ynnä muuta. No akkana ei niissä iskuissa ollut oikein voimaa ja sitten se akka kaatui lattialle. Voi raukkaa. Sitten sen jotkut tutut raahas muijan pois mun luota ja kiltisti keräs sen käsilaukusta pudonneet tavarat. Vitun nössöt. Olisko pitänyt vaan lyödä pataan sitä akkaa ja sit ois kaatunu lattialle?
Sen jälkeen etsin portsarin, mutta sen asenne oli vitun mulkkumainen ja epäammattimainen. Muka oli mun syy että akka kävi mun kimppuun ja muka se oli oikeutettua, että nainen saa käydä miehen kimppuun. Kuulemma olin aiheuttanut "ongelmia", mä vain olin periaatteen mies ja en tehnyt mitään väärää kieltäytyessäni kokemasta ahdistusta vessassa. Lisäksi meitsillä on
munaa, puuttua epäoikeudenmukaisuuteen. Estin vain kehollani naisen pääsyn
miesten vessaan... Mutta nainen syylistyi kahteen lievään pahoinpitelyyn ja laittomaan uhkaukseen. Jostain syystä järjestyksenvalvojille kyseisessä mestasssa oli ihan okei, että naiset hakkaa miehiä ja käyvät miesten vessassa... Ja jos yrittää saada muutosta, niin on mulkku. Siellä mis mä asun, niin naiset ei käy miesten vessoissa ja jos ne käy kimppuun ne poistetaan yökerhoista.
Eli Helsingin Club Summer Heatissa on asiaa osaamattomia järjestyksenvalvojia, jotka mahdollisesti vielä rikkovat Suomen lakia kieltäytyessään puuttumasta väkivaltaan yökerhossaan taikka olemasta yhteistyössä poliisin kanssa. Lisäksi vitun mulkkuja ja epäasiallisia syylistäessään mua tapahtuneesta...
http://www.facebook.com/ClubSummerHeat
Ajattelin tehdä kaksi asiaa korjatakseni tuon epäoikeudenmukaisuuden:
1) Rikosilmoitus tuosta muijasta. Valvontakameroista muija löytynee ja meitsi saa kunnon korvaukset.
2) Tutkintapyyntö yökerhon järjestyksenvalvojista. Se voi rikkoa jotain Suomen lakia, että sallitaan yökerhossa pahoinpitelyt ja ei puututa niihin. Lisäksi kunnon valitukset järjestyksenvalvojan esimiehille, yökerholle jne...
3) Kyseinen paska klubi boikottiin niin kauaksi aikaa, kunnes valvotaan, ettei pahoinpidellä asiakkaita tai muijat ahdistele miehiä miesten vessoissa.