Kysymyksiä pokeille

En ota kantaa tuohon tapahtuneeseen, mutta tätä voisin kommentoida senverran, että ei noista minkäänlaisia kunnon korvauksia saa koskaan.
Kivusta ja särystä voi saada ehkä 200 euroa tuollaisessa tapauksessa, josta ei ole tullut näkyviä vammoja tai lääkärireissua.

Tuskinpa saa ilman lääkärikäyntiä euron latia, jos ei ole mitään vammoja tullut. Ei suomalaisessa oikeuskäytännössä noita korvauksia ihan mistävaan saa läpi. Tuolta voi tarkistaa millasia korvauksia kannattaa hakea mistäkin vammasta: http://www.om.fi/Satellite?blobtabl...tion&ssbinary=true&blobheader=application/pdf

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari juttua:

4. Kyseistä klubia ei varmaan kiinnosta vittuakaan käytkö siellä asiakkaana vai et. Kertomasi perusteella varmaan ovat ihan tyytyväisiä jos et tule jatkossa.
Ei noin. Jokainen ravintolaan tuleva yhteydenotto tulisi selvittää, ja varsinkin, jos se koskee jotain selkeää ravintolassa olevaa epäkohtaa. Ja vaikka ei koskisikaan, niin on erittäin huonoa liiketoimintaa ja asiakaspalvelua jättää vastaamatta yhteydenottoihin, koskee ne sitten mitä (järkevää) asiaa hyvänsä. Mitä ihmettä ravintola yhteystiedoilla edes tekee, jos kommunikointi asiakkaiden kanssa ei kiinnosta?

Se kirjoitus oli lähinnä huvittava, mutta samalla tavalla on huvittavaa tää ketjun yleinen asenne järjestyksenvalvojien toiminnan kritisointia kohtaan. Järjestyksenvalvojat ovat todella iso osa ravintoloiden viihtyvyyttä, ja on melkein hämmästyttävää, että miten täälläkin velloo tämä jatkuva "asiakas on vihollinen" -asenne.

Kenties ulkoistaminen on johtanut siihen, että oman paikan toimintaan sitoutuminen on vaikeampaa, ja kiinnostus paikan viihtyvyyttä ja asiakaspalvelua kohtaan on pienempi. Yhtäkaikki ovimies on asiakaspalvelija siinä missä baarimikko tai tarjoilijakin, ja jos homma tökkii kummassa päässä tahansa, niin huonosti menee.

^normaalisti kyllä, mutta kyseisen kaverin kerrontatapa kertoo kaiken olennaisen. Ja aiemmat postit.

Välillä toki portsaria puolustetaan turhankin hanakasti tässä ketjussa, mutta vuosikausia ravintolassa aikoinaan työskennelleenä voin vakuuttaa, että asiakkaat on konfliktitilanteissa pääosin täysiä idiootteja ja totaalisen väärässä.

Välillä toki portsaria puolustetaan turhankin hanakasti tässä ketjussa, mutta vuosikausia ravintolassa aikoinaan työskennelleenä voin vakuuttaa, että asiakkaat on konfliktitilanteissa pääosin täysiä idiootteja ja totaalisen väärässä.
No en minä sitä kiellä, etteikö asioiden selvittäminen voi olla paikan päällä vähän hankalaa, kun on promilleja ja kierroksia, mutta ei tuollainen suhtautuminen asiakasta kohtaan voi ravintolan viestimisessä näkyä.

Asiat selviääkin aina vähän paremmin, kun niitä ruvetaan juttelemaan selvin päin ja pahimman kiukun laannuttua. Jonkinlaisia väärinymmärryksiä tuntuu olevan suurin osa reklamaatioista, jotka eivät liity fyysisiin konflikteihin. Puhtaissa turpaan vetelyissä ei usein hirveästi selittelemistä ole.

Miksi Helsingin yhdessä yökerhossa järjestyksenvalvojat ovat mulkkuja ja eivät poistaneet väkivaltaisesti käyttäytynyttä naista, joka syylistyi lievään pahoinpitelyyn? Ihmeellisen välinpitämätöntä ja vittuilevaa käytöstä, kun meikä joutui rikoksen uhriksi yökerhon sisällä.

Homma meni kokonaisuudessaan näin. Olin menossa vessaan ja itse vessassa alkoi vituttamaan, kun muijat kehtasivat olla miesten vessassa. Se ahdistaa oikeasti minua, jos naisia on miesten vessassa tirkistelemässä miesten peniksiä. Lisäksi se on periaatekysymys, että miehet on miesten vessoissa ja naiset naisten vessoissa. Harvemmin mies menee tarpeilleen naisten vessaan. Sille annan luvan, jos mennään vessakoppiin panemaan. No sitten naama punaisena löin nyrkillä vessanoven seinään ja sanoin, että painukaa vittuun miesten vessasta. Sitten olin juuri poistumaisillani vessasta, niin joku draamakuningas akka yritti päästä miesten vessaan. No estin kehollani ja läsnäolollani sen pääsyn miesten vessaan.

Siitä se tyttö sai pultit ja rupesi käyttäytymään kuin joku kovis. No yritti päästä, heitti rivouksia ja ynnä muuta. Meikä seisoi kuin patsas, vaikka akka uhkailikin. Tilanne oli varsin absurdi kun ympärilläni väki kattoi ja tuijotti. Oli todellinen tilanne käynnissä! Sitten alkoi vituttamaan ja tilanne kääntyi ikäväksi, kun munattomat miehet eivät seisonneetkaan takanani vaan halus olla sen väkivaltaisen muijan puolella. Vitun nössöt. Antaa akkojen ahdistella heitä miesten vessassa. No sitten tyttö kääntyi väkivaltaiseksi ja yritti lyödä mua. No lopulta tilanne ratkesi siihen, että jotkut mamut tai jotkut nössöt kusipäät poistivat mut vessasta työntäen no ystävällisesti. Sitten kerroin portsarille että naiset käyttää miesten vessaa ja sanoi kuulemma puuttuvansa tilanteeseen...

No hieman myöhemmin sama muija tuli tanssilattialla vastaan. Ennen sitä törmäsin häneen ja sit se muija pillitti portsarille. Meikä oli välinpitämätön. Muija näytti keskaria tanssilattialla. Meikä teki sen kuuluisan jutun Scarfacessa eli näytin kieltäni ja tein sellaisen eleen, että muka nuolisin sitä muijaa :D No siitä se muija suuttui ja hyökkäsi mun kimppuun. Hän iski mua silmäkulmaan ynnä muuta. No akkana ei niissä iskuissa ollut oikein voimaa ja sitten se akka kaatui lattialle. Voi raukkaa. Sitten sen jotkut tutut raahas muijan pois mun luota ja kiltisti keräs sen käsilaukusta pudonneet tavarat. Vitun nössöt. Olisko pitänyt vaan lyödä pataan sitä akkaa ja sit ois kaatunu lattialle?

Sen jälkeen etsin portsarin, mutta sen asenne oli vitun mulkkumainen ja epäammattimainen. Muka oli mun syy että akka kävi mun kimppuun ja muka se oli oikeutettua, että nainen saa käydä miehen kimppuun. Kuulemma olin aiheuttanut "ongelmia", mä vain olin periaatteen mies ja en tehnyt mitään väärää kieltäytyessäni kokemasta ahdistusta vessassa. Lisäksi meitsillä on munaa, puuttua epäoikeudenmukaisuuteen. Estin vain kehollani naisen pääsyn miesten vessaan... Mutta nainen syylistyi kahteen lievään pahoinpitelyyn ja laittomaan uhkaukseen. Jostain syystä järjestyksenvalvojille kyseisessä mestasssa oli ihan okei, että naiset hakkaa miehiä ja käyvät miesten vessassa... Ja jos yrittää saada muutosta, niin on mulkku. Siellä mis mä asun, niin naiset ei käy miesten vessoissa ja jos ne käy kimppuun ne poistetaan yökerhoista.

Eli Helsingin Club Summer Heatissa on asiaa osaamattomia järjestyksenvalvojia, jotka mahdollisesti vielä rikkovat Suomen lakia kieltäytyessään puuttumasta väkivaltaan yökerhossaan taikka olemasta yhteistyössä poliisin kanssa. Lisäksi vitun mulkkuja ja epäasiallisia syylistäessään mua tapahtuneesta... http://www.facebook.com/ClubSummerHeat

Ajattelin tehdä kaksi asiaa korjatakseni tuon epäoikeudenmukaisuuden:

1) Rikosilmoitus tuosta muijasta. Valvontakameroista muija löytynee ja meitsi saa kunnon korvaukset.
2) Tutkintapyyntö yökerhon järjestyksenvalvojista. Se voi rikkoa jotain Suomen lakia, että sallitaan yökerhossa pahoinpitelyt ja ei puututa niihin. Lisäksi kunnon valitukset järjestyksenvalvojan esimiehille, yökerholle jne...
3) Kyseinen paska klubi boikottiin niin kauaksi aikaa, kunnes valvotaan, ettei pahoinpidellä asiakkaita tai muijat ahdistele miehiä miesten vessoissa.

Meille ainakin isä opetti lapsena, että viisaampi lopettaa ensin. Tottakai tossa jutussa on kohtia johon poket olis voinu puuttua/pitäis puuttua. Mikset antanu asian vaan olla? Jättäny koko akan huomioimatta ja jatkanu juhlimista omalla porukalla? Tuskin olis tullu kyseinen muija enää sun luo ulisemaan?

Meille ainakin isä opetti lapsena, että viisaampi lopettaa ensin. Tottakai tossa jutussa on kohtia johon poket olis voinu puuttua/pitäis puuttua. Mikset antanu asian vaan olla? Jättäny koko akan huomioimatta ja jatkanu juhlimista omalla porukalla? Tuskin olis tullu kyseinen muija enää sun luo ulisemaan?

Periaate on periaate. En hyväksy sitä, että naiset tulevat miesten vessaan häiriköimään, joten puutun siihen. Enkä varsinkaan häntä koipien välissä luovuta... Sen seurauksena jokin pikkuprinsessa saa itkupotkuraivarin ja käy fyysisesti minuun käsiksi. Sen jälkeen kaikki baarin miehet on jostain syystä minua vastaan. Myöhemmin sama nainen tanssilattialla käy kimppuuni aiheuttaen mustan silmänalusen.

Miten sitten suhtaudutaan baarissa siihen, että joku käy fyysisesti toiseen käsiksi? Vähätellään ja syylistetään uhria... Olen käyn nyt vuosia baareissa ja yleensä nämä sankarit, joka käyvät fyysisesti kiinni toisiin, heitetään baarista pihalle. Kertaakaan pahoinpitelyn uhria ei syylistetty, ellei sitten jamppa osallistunut aktiivisesti tappeluun. Tässä tapauksessa homma meni lähes päinvastoin, uhri haluttiin hiiteen ja vaikka oli silminnäkijähavainto pahoinpitelystä, tiedettiin muijan sijainti, niin portsarit eivät tehneet evääkään poistaakseen tuon pikkuprinsessan baarista? Oma käyttäytymiseni oli ihan asiallista: puhuin selkeästi ja rauhallisesti portsareiden kanssa, en käynnyt fyysisesti käsiksi naiseen, korkeintaan hieman käytin ääntä, kun se akka yritti ahdistella miehiä miestenvessassa...

Voidaan kysyä:

1) Se on siis ihan hyväksyttävää, että nainen saa hakata miehiä yökerhossa, ja se on miehen vika, jos niin tapahtuu?
2) Naiset saa siis ahdistella miehiä miesten vessassa, kun iso osa miehistä vässykköinä antaa tuollaisten pikkupillujen aiheuttaa ahdistusta miehille ja jos mies menee naisten vessaan...
3) Se on ihan okay vittuilla asiakkaille, jotka joutuu pahoinpitelyn uhreiksi ja jotka muuten käyttäytyvät ihan asiallisesti...

Periaate on periaate. En hyväksy sitä, että naiset tulevat miesten vessaan häiriköimään, joten puutun siihen. Enkä varsinkaan häntä koipien välissä luovuta... Sen seurauksena jokin pikkuprinsessa saa itkupotkuraivarin ja käy fyysisesti minuun käsiksi. Sen jälkeen kaikki baarin miehet on jostain syystä minua vastaan. Myöhemmin sama nainen tanssilattialla käy kimppuuni aiheuttaen mustan silmänalusen.

Miten sitten suhtaudutaan baarissa siihen, että joku käy fyysisesti toiseen käsiksi? Vähätellään ja syylistetään uhria... Olen käyn nyt vuosia baareissa ja yleensä nämä sankarit, joka käyvät fyysisesti kiinni toisiin, heitetään baarista pihalle. Kertaakaan pahoinpitelyn uhria ei syylistetty, ellei sitten jamppa osallistunut aktiivisesti tappeluun. Tässä tapauksessa homma meni lähes päinvastoin, uhri haluttiin hiiteen ja vaikka oli silminnäkijähavainto pahoinpitelystä, tiedettiin muijan sijainti, niin portsarit eivät tehneet evääkään poistaakseen tuon pikkuprinsessan baarista? Oma käyttäytymiseni oli ihan asiallista: puhuin selkeästi ja rauhallisesti portsareiden kanssa, en käynnyt fyysisesti käsiksi naiseen, korkeintaan hieman käytin ääntä, kun se akka yritti ahdistella miehiä miestenvessassa...

Voidaan kysyä:

1) Se on siis ihan hyväksyttävää, että nainen saa hakata miehiä yökerhossa, ja se on miehen vika, jos niin tapahtuu?
2) Naiset saa siis ahdistella miehiä miesten vessassa, kun iso osa miehistä vässykköinä antaa tuollaisten pikkupillujen aiheuttaa ahdistusta miehille ja jos mies menee naisten vessaan...
3) Se on ihan okay vittuilla asiakkaille, jotka joutuu pahoinpitelyn uhreiksi ja jotka muuten käyttäytyvät ihan asiallisesti...
1) No se ei ole hyväksyttävää, että toisen kimppuun käydään.Oikea toiminta olisi ollut ottaa henkilötiedot ylös ja poistaa henkilö ravintolasta. Viasta en tiedä sen enempiä.
2) varmaan jatkossa kannattaa jättää ne järjestyksenylläpidolliset tehtävät niille töissä oleville henkilöille. Oikea toiminta tapa sinun kohdallasi tuossa tilanteessa olisi ehdottomasti ollut se, että ilmoitat järjestyksenvalvojille asiasta. Sen sijaan, että alat toimimaan siellä omavaltaisesti. Henk koht en kyllä koe ahdistavaksi jos siellä nyt joku nainen haluaa kusella käydä. Minulle se on aivan se ja sama.
3) no ei se sullakaan ole mennyt ihan putkeen ja vanhana ravintola työntekijä löydän kyllä sinunkin käytöksestäsi vikaa vaikket sitä itse huomaakkaan.

Viimeksi muokattu:
Kun kerta olet niin periaatteen mies, niin kannattaisiko jättää ne järjestyksenpidolliset tehtävät niille järjestyksenvalvojille? Ärsyttää tuollaiset kansalaispoliisit, jotka saadessaan pienen näpäytyksen joltain pikku tytöltä tulevat itkemään siitä nettiin, kun ensiksi itse aletaan jakamaan oikeutta.

Mun mielestä toi törmäys kuulostaa juuri klassiselta olkapää taklaukselta, joka sun oli pakko tehdä kun jäit alkuperäisessä tilanteessa häviölle ja halusit palata asiaan. Muutenkin sait aivan ansaitusti nenään, kun aloit vielä tanssilattialla provosoimaan tilannetta eteenpäin.

Toivottavasti opit jotain, mutta sun teksistä vaan huokuu se perus "emmä tehnyt mitää, toi alotti"-asenne.

Miksi Helsingin yhdessä yökerhossa järjestyksenvalvojat ovat mulkkuja ja eivät poistaneet väkivaltaisesti käyttäytynyttä naista, joka syylistyi lievään pahoinpitelyyn? Ihmeellisen välinpitämätöntä ja vittuilevaa käytöstä, kun meikä joutui rikoksen uhriksi yökerhon sisällä.. blaa blaa nyyh nyyh..

Päätit sit hakea teetä ja sympatiaa myös muropalstan puolelta? :D Voi hyvänen hevonen..

Edit. Ei kai ne vaan nauranu siellä vessassa sun paavias kun noin oot asiasta hengästynyt? ;)

Olis hauska nähdä tilasto, kuinka moni humalaisten aiheuttamista "keikoista" johtuu siitä, että toinen osapuoli on "periaatteen mies".

Veikkaan että ilman noita olis aika hiljasta.

edit. Pieni pelisilmä olis ihan hyvä omata, jiiveiltä se näköjään löytyi, joltain toiselta ei. Tollasella provosoinnilla eskaloidaan pahimmillaan huomattavasti isompia tappeluita. "periaatteen mies" ei päätä ketä sieltä baarista poistetaan ja ketä ei. Se on poken tehtävä.

Veikkaan myös että threadin aloittanut oli humalassa, josta johtuen voi olla että tarina olisi erilainen JV:n kertomana.

Kun kerta olet niin periaatteen mies, niin kannattaisiko jättää ne järjestyksenpidolliset tehtävät niille järjestyksenvalvojille? Ärsyttää tuollaiset kansalaispoliisit, jotka saadessaan pienen näpäytyksen joltain pikku tytöltä tulevat itkemään siitä nettiin, kun ensiksi itse aletaan jakamaan oikeutta.

Mun mielestä toi törmäys kuulostaa juuri klassiselta olkapää taklaukselta, joka sun oli pakko tehdä kun jäit alkuperäisessä tilanteessa häviölle ja halusit palata asiaan. Muutenkin sait aivan ansaitusti nenään, kun aloit vielä tanssilattialla provosoimaan tilannetta eteenpäin.

Toivottavasti opit jotain, mutta sun teksistä vaan huokuu se perus "emmä tehnyt mitää, toi alotti"-asenne.

Oikeastaan toi pikkuprinsessa sai näpäytyksen, kun yritti lyödä, mutta ei mitään vaikutusta minuun. Sitten sekosi ja kaatui vielä tanssilattialla nolaten itsensä. Hah. Ihan oikein sille naiselle. Koko loppuilta meni sillä piloille. Ainapahan otti jättämään miesten vessat rauhaan.

Ja en todellakaan tehnyt mitään muuta kuin estin muijan pääsyn miestenvessaan. On niin vaikea käsittää, että on olemassa kaksi eri vessaa. Mä olin se uhri ja nainen on se syypää. Jos sen sijaan joku mies ois yrittäny päästä naisten vessaan ja lyönnyt pataan naista, niin olisi poistettu ravintolasta suoraan putkaan ja foorumeilla mies olis haukuttu siaksi. Mutta kun mies oli kohteena niin hän on se syypää. Vitun tekopyhää meininkiä...

"periaatteen mies" ei päätä ketä sieltä baarista poistetaan ja ketä ei. Se on poken tehtävä.

Periaatteen mies tietää, että se on järjestyshäiriö, jos muija lyö miehiä baarissa...

Onko portsarilla oikeus kieltää henkilöä poistumasta ravintolasta ilman takkiaan edes hetkeksi? Yhden portsarin ja sen ravintolan "sääntöjen" mukaan muka on. Piti moikata kavereita ja sitten piti perkele maksaa narikka uudestaan. Portsari oli niin vittumainen ja uhitteleva, että loukkaannuin kyllä sen käytöksestä ja panin palautetta menemään ravintolapäällikölle. Portsarilla ei lain mukaan ole mitään oikeutta kieltää minua poistumasta tälläisessä tapauksessa. Eri asia, jos olen lyönnyt kaljatuopin jotain toista päin - tällöin portsarilla on kiinniotto-oikeus. Siksi teenkin tutkintapyynnön poliisille koko asiasta, ehkä rikosilmoituksen, koska se on lievää vapauden riistoa...
Muistelinkin, että oot aikaisemminkin itkenyt jv:n toiminnasta täällä ja viime helmikuulta näköjään tämäkin itku virsi löytyi.

Jaksa enää enempää keskustella sun kanssa, tää aikaisempikin keskustelu jo osoitti että sun kanssa keskustelu on yhtää etenevää kuin majavan opettaminen puhumaan.

Saako kysyä kuuluuko periaatteen miehen perusteisiin myös tulla nettipalstoille kertomaan(itkemään) kokemuksistaa ja toistamaan lausetta "mulla on munaa" ja kertomaan joka toisessa lauseeessa miten mies on?

Jos alat isommissa paikoissa tukkimaan vessanovia ja niin varmasti muut ihmiset myös ärsyyntyvät tästä varsinkaan, kun eivät kunnolla näe/ymmärrä tilannetta. Parastahan olisi ollut vain ilmoittaa asiasta jollekkin paikan työntekijälle. Tietysti on valitettavaa, kun tytöt käyvät miesten vessoissa, mutta asian voi hoitaa sivistyneesti ja ilmoittamalla asiasta olisit varmasti saanut parempia pitkän aika välin tuloksia tytötvessassa-ongelmaasi, kuin todistelemalla miesmäisyyttäsi. Mitään todellista uhkaa tytöistä vessassa ei ole, joten silloin asian voi hoitaa fiksustikin ja ilman itsensä liiallista sotkemista asiaan (kun siis asia oikeastaan kuuluu paikan työntekijöiden vastuualueella).

1. Kohtaat vääryyttä vessassa, eikä se poistu asiallisesti huomauttauttamalla.

2. Provosoit naisen lyömään sua ja sitten meet pillittämään portsareille?

Oliskohan kannattanut mennä sanomaan pokeille heti kun huomasit että puhe ei tepsi? Pitää ihan huvikseen leikkiä herra iso-herraa ja aiheuttaa pokeille turhaa lisäduunia? Sen lisäksi että koko baari varmasti nauraa "miehelle", joka aiheuttaa tollasen hässäkän jonkun naisen kanssa.

Päätit sit hakea teetä ja sympatiaa myös muropalstan puolelta? :D Voi hyvänen hevonen..

Edit. Ei kai ne vaan nauranu siellä vessassa sun paavias kun noin oot asiasta hengästynyt? ;)

Aschenisto = Johtaja001... :face::david:

Murotkin vittuili Johtaja001:lle. :)

- - - Updated - - -

Oikeastaan toi pikkuprinsessa sai näpäytyksen, kun yritti lyödä, mutta ei mitään vaikutusta minuun.

Ai ei saanu pikkuprinsessa mitään vaikutusta sinuun?

Kirjoitit hieman aikaisemmin näin:
Myöhemmin sama nainen tanssilattialla käy kimppuuni aiheuttaen mustan silmänalusen.

Sun uho ja kukkoilu on aika säälittävää! :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom