Voisin yhtyä, jos sanottaisiin, että kortti on lähtenyt kerran turhan takia pois. Mutta siinä vaiheessa kun se on poistettu muutaman kerran "turhaan", niin lienee jo syytä katsoa peiliin. Jos oikeesti joudut tappeleen siellä, niin miksi et käytä kaasua? Ei se kaasu ole mikään viimeinen keino, vaan mielummin niitä ensimmäisiä, kun asiakas alkaa oikeasti tappelemaan pokea vastaan. Itselle esimerkiksi sattu tossa jokunen viikko sitten piiitkästä aikaa, että minua vastaa alettiin tappelemaan. Kaveri oli onneksi niin iholla että pääsin heti nappaamaan vartalosta kiinni ettei se pääse lyömään ja työnsin pöytien välistä pois ja heti avarammalla alueella kaadoin hallitusti maahan. kaveri kun ei maassakaan rauhottunut ja yritti siinäkin lyödä, niin ruikkasin heti kaasua silmille. Ja oisin pistäny ne kaasut sille jo pystystä silmille kun tajusin, että se meinaa tapella minua vastaan, mutta siinä pöytien keskellä ei päässyt pakittamaan pois lyöntietäisyydeltä. Eipä kuitenkaan tarvinnut vahingossakaan alkaa ottaan itse lyöntiä vastaan tai lyömään takaisin ja ottaa sitä riskiä, että minä tai kyseinen spede loukkaisi itseään ja päästäisiin käräjille ratkomaan asiaa. Jos on niin tyhmä, että lähtee turpaanvetokisoihin mukaan vaikka olisi muita vaihtoehtoja, niin kortti on syytäkin lähtä.