Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja jos nussitaan pilkkua ihan tosissaan, niin ylipäätään ravintolat eivät saisi pitää muuta ikärajaa kuin K-18. Eli kaikki K-40 -ravintolatkin ovat syrjintää ;)
Ja jos nussitaan pilkkua ihan tosissaan, niin ylipäätään ravintolat eivät saisi pitää muuta ikärajaa kuin K-18. Eli kaikki K-40 -ravintolatkin ovat syrjintää ;)
Näin on minulle eräs turvallisuusalan kouluttaja kertonut. Perutuslakihan takaa, ettei ketään saa esim. iän puolesta syrjiä ilman hyväksyttävää perustetta. Käytännössähän noita ikärajoja katsotaan kuitenkin läpi sormien, niin ei tuolla mitään väliä ole.
Kyllä tässä maassa on aina joku jota kiinnostaa kummasti. Täällä asuu kaikenlaisia kusipäitä, joiden ainoa tarkoitus elämässä on valittaa, pyrkiä vesittämään muiden juttuja ja olla kateellisia.Niin, tai sitten se nyt on vähän sellainen asia, mikä ei oikeasti ketään kiinnosta. Voishan sitä kokeilla, mitä tapahtuu kun tekisi valituksen jostain K-40 -baarista.
No eipä näytä olevan.Voipi hyvinkin olla noin. Eipä se minun kouluttajanikaan mikään jumala ole.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062911921525_uu.shtml
Siinäpä vähän narikkapalvelua Järvenpäästä. Poke antaa asiakkaalle polvea naamaan ja toiselle pokelle litsarin!!! Videokin siinä uutisessa on mukana. Asia ei edennyt tällä kertaa edes oikeuteen asti.
Meneehän se oikeuteen: "Asiakas kuitenkin saa syytteen sekä pahoinpitelystä että järjestyksenvalvojan vastustamisesta."
Hirveetä arpomista tää oikeusjärjestelmä. Millä sä tosta nyt itsekkään otat mitään linjavetoa enää, kun ei syyttäjäkään sitä enää osaa tehdä.
Arpomista? Eiköhän tuo enemmänkin osoita sitä, että voimankäytön tilanteen käsitellään ja arvioidaan tapauskohtaisesti. Varmaankin ymmärrät, että voimankäyttötilanteet eivät ole suoraan toisiinsa verrannollisia ja itse ainakin pidän sitä hyvänä asiana, että tapauskohtaisesti arvioidaan mikä on ollut tarpeellista ja puolustettavaa. Tähän tapauskohtaiseen arvioimiseen taitaa lakikin velvoittaa. Jos tuntuu, että itse osaa paremmin niin ei muuta kuin 6 vuodeksi koulun penkille ja siitä sitten parinkymmenen vuoden työkokemus oikeudenhoidollisista asioista niin pääsee sinne hovioikeuteen arpomaan niitä tuomioita.Mua lähinnä mietitytti toi oikeuksien ja syyttäjien lottoaminen. Onkohan tästä nyt kuukauttakaan kun tuli hovista tuomio yhdelle ovimiehelle ja perusteluina oli se, että voimankäytön seurauksena ei voi löytyä jälkiä kaulasta. Tossahan kuitenkin selkeästi käytiin kaulalle ja kuristettiin. Hirveetä arpomista tää oikeusjärjestelmä. Millä sä tosta nyt itsekkään otat mitään linjavetoa enää, kun ei syyttäjäkään sitä enää osaa tehdä.