Joo, mullaki olis vähän kysyttävää pokeilta ja mieluusti etenki näiltä kahdelta, jotka oli tänä yönä Kivenlahden Ravintola Be happyn ovella.
Istuin ihan rauhassa iltaa kotona, kun kaveri soitti ja pyys tulemaan käymään kyseisessä ravintolassa. No, päätin mennä ainakin käymään, ku ei ollu muutakaan tekemistä. Ei ollu aikomustakaan juoda mitään, enkä ollu juonu mitään ennen lähtöäkään.
Ovella kuitenki tuli vähän tyly vastaanotto. Pokelle ei kelvannut mun henkilökortti ja kysy, että onko mulla toisia papereita. No ei ollu. Poke sano siihen tylysti, että näillä et pääse sisään, vaikka ne oli ihan lailliset poliisilta hommatut paperit. Kysyin, että miks ja syy oli, että samana iltana oli MUKA mennyt sisään joku saman niminen ja samana päivänä syntyny henkilö. Sanoisin, että 99% varmuudella täyttä shaissea, koska mä en oo koskaan lainannu papereita kenellekkään, mulla ei oo mitään vihamiehiä, jotka käyttäis väärennettyjä papereita, joissa on mun nimi, eikä mun nimi todellakaan oo mistään yleisimmästä päästä. Mä uskonkin, että se portsari vaan luuli tai kusetti jostain syystä näin olevan, ja kun huomas mun olevan varma, että näin ei ole niin päätti silti pysyä kannassaan.
Häivyin siitä sitte, mutta palasin vielä kysymään, että pääsenkö jos haen kelakortin tai passin, mutta toinen poke vastas vaan tylysti, että "Et." . Yritin vielä kysyä, että eikö asiaa vois selvittää mitenkään, koska ei se nyt ole kiva, että joku MUKA hyppii sisällä mun papereilla (multa ei oo kadonnut mitään henkkareita). Vastaus oli taas "Ei. Ulos päin sitte vaan..." . Toinen poke oli vähän enemmän asiakaspalveluihminen ja yritti kysyä, että oonko lainannut jollekkin papereita tai onko broidia. Sanoin, että on 14 vuotias broidi, joka on kyllä himassa tähän aikaan...
Ens kerralla pitää kai sitte ottaa kaikki kortit elinluovutuskortista lähtien ja jos sillon ei pääse ni mitä mä voin tehdä? Soittaa poliisit?
Edit: Oho. Tulipas pitkä. No, kun ei oo muuta tekemistä, kuin istua kotona ja valittaa tästä asiasta keskustelufoorumilla. Kiitos näiden pokejen,
Edit2: Ja aina oon käyttäytyny kiltisti siellä, ei oo ollu mitään ongelmia koskaan, koska oon useimmiten ollu selvinpäin vaan kavereiden seurana.