- Ikä
- 45
Hmm.
Eli olisko sit hankkia hyvä jotkut liivitkin?
Mun mielestä olisi. Itse en koskaan tekisi poken töitä ilman liivejä, oli kyseessä kuinka hieno paikka tahansa. Ei se sitä katso millaista porukkaa siellä käy, enemmänkin noita ongelmia tulee varmaan juuri silloin kun ei sitä 'vääränlaista' porukkaa päästä sisään tai tulee jtn muita välienselvittelyjä. Kyllä sitä puukkoa/asetta on mukavampi vastaanottaa liivien turvin kuin pelkkä kauluspaita päällä. Ja vaikkei tuollaista koskaan tapahtuisikaan niin ainakin voi olla hieman turvallisemmin mielin, on nimittäin kuitenkin kohtalaisen halpa 'henkivakuutus'.
Monet on sitä mieltä että ilmankin pärjää, varsinkin jos ovat jossain humppapaikkojen ovilla seisomassa, mutta kyllä niitä hulluja/narkkeja/vähemmistöryhmien edustajia pyrkii kaikkialle sisään ja ongelmia voi tulla. Sitä on turha sitten itkeä puukko mahassa tai luodinreikä kyljessä että 'olisi pitänyt olla...'
Omaa ukkoanikaan en kuuna päivänä päästäisi töihin ilman liivejä. Toisella työvuorolla poke-uransa alussa tuli heti todellisuus vastaan kun alkoi vähemmistöryhmäläiset sohia puukolla... Silloin sitä tajusi viimeistään että ei helvetti, ei ilman liivejä kannata tulla töihin. Omansa olivat vasta tilauksessa eikä niitä ekoille työkeikoille saanut vielä, joten loppuajan piti sitten työpaikan liivejä kunnes sai omat käyttöön.
Olen tästä tainnut aiemminkin kirjoitella mutta kertaus on opintojen äiti.