Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alle 190cm/100kg poket aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ;)
Minä kun olen aina pitänyt pitkiä miehiä hieman, noh... yksinkertaisina. Kunnioitusta saa minulta siitä miten kohtelee asiakkaita, ei siitä minkä kokoinen on.
Ovatko nuo "pitkät" miehet/poket vaikuttaneet yksinkertaisilta? Vai ovatko peräti pituudestaan johtuen antaneet sinulle huonoa kohtelua? Vai onko viestissäsi jotain keskimittaisen poken järjen juoksun ylittävää sarkasmia?
Kyllä mäkin olen hieman hidas, mutta johtunee siitä, että kaikki veri pakkautuu mulkun varteen.
Vaikuttaneet vain. Ei näin äkkinäiseltä tule mieleen yhtäkään yli 195cm jätkää joka olis mielestäni vaikuttanut siltä että hissi menee ihan ylös asti. Voin toki olla väärässäkin mutta tällainen mielikuva mulla on.
Häh? on kuva mut ei oo kuvaa?poliisin antamalla väliaikaisella ajokortilla (kuvallinen versio), mutta ei oo kuvaa siinä vaan lukee että kuvallinen kelakortti ja poliisin leima päällä.
100 kg puolitajuttoman kanta-asiakkaan kiskominen peräloossin lattialta jaloilleen ja talutus lumihankeen selviytymään voi myös olla pikkuiselle jv:lle hankalaa. Ja noita tilanteita kuitenkin hiukan enemmän tulee vääntämisiin verrattuna. Noilla mitoilla sinua tosin ihan helpolla ei yhden miehen paikkoihin oteta. Yökerhoissa jonkun verran näkyy kyllä tuota minikaliiberin miehistöäkin. Heillä on (ainakin tuntemillani) jo melko paljon sitten kokemusta jonkin sortin vääntölajeista.
Ei tuollaisia mätisäkkejä kannata alkaa voimalla kantamaan. Pieni kivun tuotto yleensä herättää asiaakaan taluttelu kuntoon. Väittän, että 80kg kregopainija/judoka kantaa ulos isomman miehen kun 100-120kg ovi-bodari(pituuteen katsomatta).
Ei tuollaisia mätisäkkejä kannata alkaa voimalla kantamaan. Pieni kivun tuotto yleensä herättää asiaakaan taluttelu kuntoon. Väittän, että 80kg kregopainija/judoka kantaa ulos isomman miehen kun 100-120kg ovi-bodari(pituuteen katsomatta).
Tämä vastaus on mielestäni lähellä oikeaa, tarkoitus on supliikkimiehinä/naisina hommat hoitaa, mut jos tosissaan käy niin että tupakkakopissa kaks 100kgsta ukkoa päättää selvittää nyrkeillä että kumman syliin se paikallinen pubiruusu istuu, niin olisi hyvä jos tietää mitä tekee ja miten, ja et pystyy tekemään sit muutakin kuin silittelemään sen pubiruusun hiuksia.
Totta. Mutta pitää muistaa, että itse olet selvinpäin ja "äijät" on promillen kännissä. Eihän siinä nyt painimaan kannata alkaa ruveta, mutta nyrkeillä puhut kyllä kummatkin ulos samantein. Ei vaan ole kovin sallittua näin Suomessa.
Tää nyt ei valaissut suuntaan eikä toiseen, ainut mitä ehotit on suomessa kiellettyä.
Niin että ei siinä mitään tasavertasta matsia tule ikinä olemaan. Riehuvat asiakkaat on lähes aina kännissä ja niillä ei motoriikka toimi niinkuin ovimiehellä joka toivottavasti on selvinpäin. Ovimies voittaa lähes aina juuri tämän takia oli asiakas minkä kokonen vain.
Mutta mitäs jos siellä sisällä ravintolassa 2-4 oikeasti isokokoista ihmistä alkaa vääntämään? Mitä siinä tilanteessa pystyy tekemään 170cm/50-60kg poke yksin? Kaasulla kyllä jotain, mutta se nyt ei ole se ensimmäinen vaihtoehto, varsinkaan sisällä.