Kysymyksiä pokeille

No täällä yks mun tuttu pääsi kuppilan omistajan piikkiin jv kurssille ku ovelle ei löytyny miestä. Se on kuulemma kylän tylsin ovi, ettei kukaan halua siihen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun jotkut kysyy, että miten ravintolat valitsevat asiakkaansa. Niin mielestäni kaikki suht. siististi pukeutuvat pitäisi päästää sisään. Eli jos ei oo takkia mukana niin so what(Ihan ekan sivun ekaan postiin viitaten). Eli kunhan et oo liian tuubassa eikä sulla oo lenkkarit/verkkarit jalassa niin pitäs päästä periaatteessa mihin vaan sisälle. Ja jos poket alkaa takavarikoimaan aitoja papereita niin itse kutsuisin ainakin poliisit paikalle kun luultavasti sen verran vittuuntunut oisin :)

Meilläkin on toi takkipakko töissä ja mun mielestä oikein, on se ikävää jos se baari ilta jää siitä kahdesta tai kolmesta eurosta kiinni, ehkä silloin voi jäädä kotiinkin mun mielestä.
Vaikka kaveri olis kuinka hyvässä kunnossa tullessa mutta lähtiessä ei kanna jalat kunnolla nii eipä pysty pistää pihalle ilman takkia ainakaan.

Meilläkin on toi takkipakko töissä ja mun mielestä oikein, on se ikävää jos se baari ilta jää siitä kahdesta tai kolmesta eurosta kiinni, ehkä silloin voi jäädä kotiinkin mun mielestä.
Vaikka kaveri olis kuinka hyvässä kunnossa tullessa mutta lähtiessä ei kanna jalat kunnolla nii eipä pysty pistää pihalle ilman takkia ainakaan.
Oletuksenako kaikki tulee kännissä, eikä esim autolla ja lähtee myös autolla, jossa se takki on?

Ja jos poket alkaa takavarikoimaan aitoja papereita niin itse kutsuisin ainakin poliisit paikalle kun luultavasti sen verran vittuuntunut oisin :)
Yleensähän ei-kelvollisten henkkareiden kanssa tulijat vaan käännytetään.
Muutaman kerran olen kieltäytynyt luovuttamasta henkkareita takaisin, muuten kuin oikealle omistajalle (erittäin selkeitä tapauksia),
ja luovuttanut ne ohikulkevalle poliisipartiolle tai vienyt poliisilaitokselle. Poliisin johtokeskus hyväksyi menettelyn.
Ainakin oikea omistaja löytyy jos paperit on varastettu.

Tietäskö kukaan mistä saisi keikkoja kevään ja kesän ajaksi?
Tsekkailen joka päivä kyllä netistä kaikki ilmoitukset (mol.fi, securitas events, staffpoint, varamiespalvelu jne), mutta jos joku tietää mistä keikkaa löytyy niin ottakaa yhteyttä :)

Oletuksenako kaikki tulee kännissä, eikä esim autolla ja lähtee myös autolla, jossa se takki on?

Tässä kohtaa voidaan ottaa taas tämä "tasa-arvo" perusteluksi,
"miksi toi saa tulla ilman takkia ja mä en?"
Ja mistä me voidaan se tietää että tämä on juuri tullut autolla ja ettei ota alkoholia?
(Eikä varmaan ensimmäinen kerta olis ku onki auto jääny parkkipaikalle vaikka ei oo alunperin pitäny ottaa mitään)

Edelleenkin jos se baari-ilta on siitä 3euron narikkamaksusta kiinni niin voi jäädä kotiin nysväämään napaa mun puolesta ja juoda siellä sen six päckin ja tulla vaikka seuraavana viikonloppuna sitten kun on saanu säästettyä sen 3euroa kasaan.

Edit: Vielä selvennökseksi tämä takkipakko on voimassa vain talvella.

Varmaan kannattaa alkaa käymään vähän erilaisissa baareissa ni ei tarvi miettiä tommosia.

. Ja jos poket alkaa takavarikoimaan aitoja papereita niin itse kutsuisin ainakin poliisit paikalle kun luultavasti sen verran vittuuntunut oisin :)
Suurella todennäköisyydellä ne poliisit ei paikalle tule (meinaa joskus olla vaikeeta vaikka tarviskin). Mutta kuitenkin todellisuudessa varmaan aika harva niitä papereita jaksaa edes takavarikoida, enpä ainakaan itse tiedä ainuttakaan joka olis niin tehnyt, ellei siis ihan selkeästi väärennetyt ole.

JV-hommat

Elikkäs kysyisin vinkkejä vähän kokeneemmilta järkkäreiltä. Opiskelen turvallisuusalalla ja ajattelin tehdä jv:n hommia tossa sivussa kun nyt tuli suoritettua korttikin, mutta itseäni on askarruttanut oma kokoni. Pituttaa 172cm ja painoo reilu 60kg. Tiedän että suurin osa työstä hoidetaan supliikilla ja asiakaspalvelu henkisyydellä. Mutta kysymys kuuluuki, olenko liian "pikkuinen" ovihommiin?

Elikkäs kysyisin vinkkejä vähän kokeneemmilta järkkäreiltä. Opiskelen turvallisuusalalla ja ajattelin tehdä jv:n hommia tossa sivussa kun nyt tuli suoritettua korttikin, mutta itseäni on askarruttanut oma kokoni. Pituttaa 172cm ja painoo reilu 60kg. Tiedän että suurin osa työstä hoidetaan supliikilla ja asiakaspalvelu henkisyydellä. Mutta kysymys kuuluuki, olenko liian "pikkuinen" ovihommiin?

Kyllä jos olet ovella yksin. Tai "pieni" on vähän vaikea käsite, pystytkö poistamaan ravintolasta vaikkapa 100kg hankalan asiakkaan? Ei sillä että itse olisin isompi (166cm/75kg), mutta ikinä en ole yksin ollut JV:nä.

Kyllä jos olet ovella yksin. Tai "pieni" on vähän vaikea käsite, pystytkö poistamaan ravintolasta vaikkapa 100kg hankalan asiakkaan? Ei sillä että itse olisin isompi (166cm/75kg), mutta ikinä en ole yksin ollut JV:nä.
No höpö, höpö. Mitäs menet edes vastaamaan, ellet ole koskaan ollut yksin ovella?

Tämä vastaus on mielestäni lähellä oikeaa, tarkoitus on supliikkimiehinä/naisina hommat hoitaa, mut jos tosissaan käy niin että tupakkakopissa kaks 100kgsta ukkoa päättää selvittää nyrkeillä että kumman syliin se paikallinen pubiruusu istuu, niin olisi hyvä jos tietää mitä tekee ja miten, ja et pystyy tekemään sit muutakin kuin silittelemään sen pubiruusun hiuksia.

100 kg puolitajuttoman kanta-asiakkaan kiskominen peräloossin lattialta jaloilleen ja talutus lumihankeen selviytymään voi myös olla pikkuiselle jv:lle hankalaa. Ja noita tilanteita kuitenkin hiukan enemmän tulee vääntämisiin verrattuna. Noilla mitoilla sinua tosin ihan helpolla ei yhden miehen paikkoihin oteta. Yökerhoissa jonkun verran näkyy kyllä tuota minikaliiberin miehistöäkin. Heillä on (ainakin tuntemillani) jo melko paljon sitten kokemusta jonkin sortin vääntölajeista.

Ns. normaalikokoiset kohtuu täysjärkiset kortilliset taitaa noihin useemman miehen paikkoihin kelvata. Itseltäni on kerran kysytty kokoa jo puhelimessa, silloin tosin työt olisi alkaneet ilman työnantajan näkemistä, ja yhden miehen räkälöissä.

Olen kuullut, että näissä hommissa vuorokausi vaihtuisi klo 06.00 aamulla? Eli jos henkilö täyttää 18 vuotta esim 8. pv, pääseekö hän sisään baariin jo 7. päivän yölnä, kun kello lyö 12?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom