Oon törmänny useinmiten Suomessakin ihan mukaviin pokeihin! Jatkakaa siis samalla linjalla! Mitä nyt kaveri porukan suosimassa baarissa on poke jolla on aina mua vastaan jotain, tein mä mitä tahansa. Tulee kysymään kesken illankin henkkareita ja vaikka tietää mut ja tietää että ikää riittää (nähny monet eri henkilötodistukset), heittää ulos jos vaikka poikaystävän takin taskussa jo lähteny meneemään paperit.. Vähän välillä ärsyttää jos ymmärrätte?
Seurasin jonku verran tota alku keskustelua ja sitten tätä loppua. Heräsi pari kysymystä kun pari kaveria oli käymässä Englannista, näillä oli vaan ajokortit mukana baarissa ja kuulemma nämä UK:n ajokortit eivät käyneet todistukseksi? Samassa porukassa meni kavereita sisään suomen ajokortilla. Oikeinko?, eikös se oli EUn kortti kuin kortti? Poke epäili näitä myös väärennöksiksi ja uhkasi ottaa talteen. Onko pokeilla ensinäkään oikeutta tehdä näin? Missään tilanteessa, väärennetyissä papereissa tai kaverin papereissa? Saako poke ottaa talteen? Mikä saa epäilemään feikki papereita jos kunnon kortista kuitenkin kyse, ihan aidot kuitenkin oli ei mitkään itse laminoidut jotka Englanissa menee kuitenkin läpi?
Katsotteko ulkomaisia kortteja tarkemmin?
Ja mikä tämä laki on nytten jos menee kaverin papereilla sisään ja poke ei tunnista kuvasta? Kaverillani on kaverin paperit käytössä ja kuvassa oleva henkilö on hyvin nuori mutta vaikkei edes hiusten väri tai kasvojen muodot täsmää nämä menevät aina läpi, itsekkin joskus nuorempana saattanu pyytää aivan rändömin paperit ja mennä sisälle, joskus jopa 16vuotiaana Suomessa aivan erinäköisen 26vuotiaan paperit mennyt läpi, useempia kertojakin..
Kiitos paljon vastauksista jo näin etukäteen!