Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysymyksiä pokeille? - tässä tulisi yksi..
Olen menossa viikonloppuna ensimmäistä kertaa ovelle töihin. Mitä on mielestänne hyvä huomioida / ottaa huomioon ensimmäistä kertaa ovella ollessa?
Olen menossa viikonloppuna ensimmäistä kertaa ovelle töihin. Mitä on mielestänne hyvä huomioida / ottaa huomioon ensimmäistä kertaa ovella ollessa?
Hyvä ohje.Älä ole sisääntulevien/yrittävien ihmisten vihollinen/vastustaja vaan päinvastoin - asiakaspalvelija.
Mitähän tämä sit tarkoittaa?Yksi parhaista neuvoista, jonka olen kuullut on, että portsari ei ole asiakaspalveluammatti vaan asiakaskohtaamisammatti.
Yksi parhaista neuvoista, jonka olen kuullut on, että portsari ei ole asiakaspalveluammatti vaan asiakaskohtaamisammatti.
Ja sitten kun tulee se eka paini, niin älä intoile. Ei tartte katkoa käsiä eikä puristaa pillistä niin että taju menee. Eikä ruikita kaasua joka paikkaan. Eikä laiteta nahkahanskoja käteen, kuten eräs asiakaskohtaamisammattilainen...
Tarina kertoo että parhaat asiakaskohtaamisammattilaiset on laittanu hanskojen lisäksi myös hammassuojat päälle ennen asiakaskohtaamista :hyvä:.
Ehkä se oli vain asiakkaan omaksi turvaksi? Jos meinaan halusi välttää puremavammoja asiakkaan käsivarsissa? :DTarina kertoo että parhaat asiakaskohtaamisammattilaiset on laittanu hanskojen lisäksi myös hammassuojat päälle ennen asiakaskohtaamista :hyvä:.
Portsarin homma on mielestäni 90% asiakaspalveluammatti ja 10% kontrolliammatti (jos tähän kontrollipuoleen lasketaan myös turvallisuuden ja järjestyksen kannalta tarpeelliset neuvot, kehotukset ja käskyt voimankäytön lisäksi). Ehkä toi asiakaskohtaamisammatti olis noiden molempien puolien melko hyvä kiteytys .