ei vittu mitä kusipäitä. alkaa meneen usko näihin kaffa affeihi.:down:
Kukaan ei ole täydellinen, ei edes Turkulainen portsari.. :D
Kukaan meistä ei tiedä sata varmasti, mitä Mansen Onnelassa on OIKEASTI tapahtunut, ei edes kirjoittaja itse. Monenlaista viheltäjää on ovilla, mutta vasta puolella on kaikki mahdollinen mikä liikkuu ja kulkee vapaana. Ja ainahan noihin tarinoihin tulee kermaa päälle. Itsekkin olen siitä elävä todiste.
Aikoinaan aloittelin hommia eräässä suositussa yökerhossa , painoa alle 65 kiloa, vuosirenkaita n 20. AINA, kun meillä oli ollut mylly, ja poliisista soitettiin tuntomerkkeihin sopivan vaksin perään, puhelimeen pyydettiin yli 50-vuotias, yli sata kiloinen työkaverini. Ja JOKA kerta se olin minä, vinkuheinähelinäkeppikloppi joka oli ollut nujakan toinen osapuoli. Meillä vain sattui olemaan saman värinen tukka. Kummasti muhun tuli aina ikää/kokoa lisää matkalla laitokselle.. :D
Tai tapaus viime ajoilta.. Tilaisuus oli päättynyt, ja rafla piti olla jo kiinni. Kolme vanhempaa asiakasta ei tehnyt elettäkään lähteäkseen kotiin, kulttuurikeskustelu oli vielä kuulemma kesken.
Koska en koske naisiin mielelläni, nappasin toisen naisen päällystakin ja huivin penkiltä ja vein ulko-oven viereen narikkaan, ja toivoin että nainen seurais perässä. Ei seurannut.
Palasin takaisin pöydän ääreen, ja nainen olikin tällä välin jo soittanut poliisille ja itki "miten häntä ei päästetä pois tuon julman terroristin toimesta..". Sanoin kuuluvalla äänellä "rouva hyvä, ravintola on mennyt jo kiinni, ja teidän takkinne on narikassa ulko-oven vieressä, josta saatte sen heti kun pääsette sinne asti". Ei vaikutusta. Huomasin naisen käsilaukun penkillä, jonka nappasin mukaani, ja lähdin kävelemään ripeästi kävelemään kohti ovea. Tiedättehän, vähän kun aasille porkkana-tyylillä..?
Nainen pomppasi ylös, vinkui puhelimeen, ja yritti saada kassiaan mun kädestä. Kävelin laukun kanssa ulos naisen kipsuttaessa perässä. Annoin laukun ulkona naiselle ja kävin nappaamassa takin ja huivin narikasta..
Eli se, että olin jo ko. seuruetta pyytänyt 10 minuutin ajan poistumaan ravintolasta, vaihtui puhelimessa muotoon "minua ei päästetä täältä pois julman terroristin toimesta".
Näin ne tarinat muuttuu.
Maksaisin markan tai kaksi, jos saisin edes kuulla sen nauhan poliisilla.. On varmaan ollu aika hauskaa kuultavaa..