Kysymyksiä n. kymmenestä liikkeestä (1. postaus...)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lmn
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

lmn

Ikä
40
Vaihdan tässä treeniohjelmaksi kolmelle päivälle jaetun ohjelman ja olisi liikkeitä joiden suoritustavoista en ole ihan varma. Olen vielä aloittelija, joten tulee varmasti tyhmiä kysymyksiä, mutta SO NOT? :)

Vipunosto maaten vinopenkissä?
Vipunosto kulmassa?
Vipunosto taakse kp:lla?
Kulmasoutu tangolla?
Keskitetty hauiskääntö?
Takaolkapääliike koneessa?
Suorin jaloin veto?
Aasinnostot?
Arnold-pressi?
T-tankosoutu?

Pientä mutua on näistä liikkeistä, mutta haluaisin teidän gurujen valaistusta asiaan (demonstroivat kuvatkaan eivät olisi pahitteeksi). Tässä ei missään nimessä ole kaikki ne liikkeet, joita ohjelmassani on (otettu Fit24h- sivustolta)... Näistä olen vaan epävarma, joten loistakaapa arvon herrat ja neidit tiedoillanne.

edit:
Olen tässä muutaman kuukauden ajanut kroppaani sisään ja opetellut liikkeitä, joten ajattelin että nyt on oikea aika aloittaa hieman kovempi treenaaminen. Tarkoitukseni on saada lihaksikas ja "kaunis" vartalo (ei se nytkään huono ole, mutta aina pitää vaan saada enemmän :), ei niinkään ne tulokset kiinnosta... Kiitän etukäteen, muutenkin mahtava foorumi!

kiitos, oliskohan muita samankaltaisia sivuja? Piru kun tuo Fit24h ei enää ole olemassa...

Löysin kyllä jotain noiden saittien avulla mutta maastaveto suorinjaloin on jäänyt vielä vähän epävarmaksi, vaikka luulisin tietäväni miten liike tehdään.. mutta eihän kukaan halua niskojaan katkaista ?

Dippi vaikuttaisi tehokkaammalta kuin Ranskalainen punnerrus, vai ?

Sumppi sanoi:
Dippi vaikuttaisi tehokkaammalta kuin Ranskalainen punnerrus, vai ?
Dippi on hyvä, mutta kaikkien kyynärpäät eivät oikein tykkää siitä. Itselläni ainakin huutavat senverran leipää että olen jättänyt suosiolla tekemättä, ranskalaisenkin kanssa on välillä probleemia. Koita ihmeessä jos sopisi sinulle paremmin.