Kysymyksiä kuntosali käsineistä.

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.

IcEmAnDoPe

Banned
Eli mä oon käyny salilla jo 1.5 vuotta ja aina salin jälkeen, kun katon käsiäni niin ne on suorastaan turnemltuna. Tulee semmotteita kovettumia , mutta ne ei satu.
Mua kiinnostas joku kuntosali kauppa mistä löytäs semmotteita hansikkaita salia varten?

P.S Asun tampereella joten olis mukavajos kauppa sijaitsisi tällä alueella. Kuitenkaan ei ole mitään nettikauppoja vastaan :rock:

Ei näköjään storesta saa, vaikka muistelin että sais.

Myydäänhään noita vaikka missä, normi urheilukaupoista. Maksaa muistaakseni n.10 €.

On tää epäreiluu, ku toisilla on tollasia ongelmia kovettumien kanssa. Ite voisin ottaa isommatkin kovettumat :P Karheat kämmenet ois jees.

onks tää vähän niinku toi raskausarpi homma? tarvitaan todisteita siitä että käydään salilla? :D
Usko pois, noi kovettumat on vittumaisia ja välillä aivan saatanan kipeitä.

onks tää vähän niinku toi raskausarpi homma? tarvitaan todisteita siitä että käydään salilla? :D
Usko pois, noi kovettumat on vittumaisia ja välillä aivan saatanan kipeitä.

HÄH?:wtf: kovettumat kipeitä? :eek: Kovettumista on hyötyä, eipähän mee heti käet rakkoille ku joutuu jotain töitä esim tekemään..

HÄH?:wtf: kovettumat kipeitä? :eek: Kovettumista on hyötyä, eipähän mee heti käet rakkoille ku joutuu jotain töitä esim tekemään..
Niin no mulla ainakin kämmenessä juuri siinä kohtaa missä tanko on aina niin kovettumat on muuttunut känsiks, ei hirveesti enää siinä vaiheessa naurata.

Itellä kanssa vähän kovettumia. Ei oo itteä häirinny, kun eivät kipeitä ole. Varsinkin ylätalja aiheuttaa noita kovettumia.

Niin no mulla ainakin kämmenessä juuri siinä kohtaa missä tanko on aina niin kovettumat on muuttunut känsiks, ei hirveesti enää siinä vaiheessa naurata.

Meikäl on ihan sama juttu, vaikka on salilla hanskat kädes ni noi tuntuu välil niin kipeilt et joutuu irvistelee ihan niitten takia..

Meikäl on ihan sama juttu, vaikka on salilla hanskat kädes ni noi tuntuu välil niin kipeilt et joutuu irvistelee ihan niitten takia..

Siis ihan salin ulkopuolella on kipeenä? :eek: Jos punttihommissa sattuu, niin sille ei voi mitään kai. Itsellänikin sattuu kun punttaa, mutta kipu on vähäisempää kun jos kovettumia ei olisi..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mullaki tuppas kovettumaan kätöset ja osittain tuntokin meni ja iho kulu pahasti, mutta nyt on tommoset 10e maksavat hanskat joissa on jotain geeliä kai kämmenen eri alueilla

mullaki tuppas kovettumaan kätöset ja osittain tuntokin meni ja iho kulu pahasti, mutta nyt on tommoset 10e maksavat hanskat joissa on jotain geeliä kai kämmenen eri alueilla

Huhhuh :D mitä noista kovettumista on haittaa?

Eikös noi kovettumat juurikin suojaa ihoa? Kun aloitin punttailun oli kätöset aika kovilla ja treenailu otti kämmeniin aika iljettävästi.. huomasin kuitenkin että iho alkoi paakkuuntua ajan myötä, eikä nykään enään satu mikään liike :) kiitos kovettumien.

Hanskat hommasin jossain vaiheessa, mutta heitin vaan komeroon kun tuntuivat olevan edessä eivätkä kipuakaan estäneet.

Eikös noi kovettumat juurikin suojaa ihoa? Kun aloitin punttailun oli kätöset aika kovilla ja treenailu otti kämmeniin aika iljettävästi.. huomasin kuitenkin että iho alkoi paakkuuntua ajan myötä, eikä nykään enään satu mikään liike :) kiitos kovettumien.

Hanskat hommasin jossain vaiheessa, mutta heitin vaan komeroon kun tuntuivat olevan edessä eivätkä kipuakaan estäneet.

Sama - ennen sattui tehdä tiettyjä liikkeitä noiden kovettumien takia mutta nykyään niitä ei juurikaan huomaa, sen takia en käytä enää hanskoja. Paljon parempi tuntuma ilman.

Huhhuh :D mitä noista kovettumista on haittaa?

noita kovettumia on mukava pureskella esimerkiksi näin tietokoneella istuessa :david: syön kynsiäni ihan saatanasti ja sitten kun on kynnet syötynä siirryn noihin kyseisiin "kovettumiin". En taida olla ihan terve kaveri :rolleyes:

Mun mielestä tässä pätee aivan sama kuin naisen kanssa körmytessä: tuntuma on parempi, kun ei ole mitään välissä..:D Ainot vaan, että tässä kannattaa liukkarin sijasta käyttää magnesiumia..:whip:

Mä heitin omat salihanskat pois just, alkoi haista niin pahalle eikä enää edes pesu auttanut. En ole jaksanut hakea uusia niin olen pari kk vetänyt ilman ja kyllä mua vituttaa nää kovettumat.

Onneks mä saan käyttää salihanskoja ilman silmien pyörittelyä, koska olen nainen ;)

noita kovettumia on mukava pureskella esimerkiksi näin tietokoneella istuessa :david: syön kynsiäni ihan saatanasti ja sitten kun on kynnet syötynä siirryn noihin kyseisiin "kovettumiin". En taida olla ihan terve kaveri :rolleyes:

Katos katos, onneks on muitakin.

Mä oon tehny tota jo vuosia ja en oo koskaan huomannu kenenkään muun tekevän, vaikka oon toisten käsiä stalkkaillu.
Kämmenet on aikalailla just sen näköset, et niitä on raavittu karheita metallitankoja vasten.
...very nice...

Varpaat on samaa sarjaa, mut ei niistä sen enempää :D

hyvä ku tääl on muitaki kynsien syöjiä, mulla on kynnet aivan järkyttävässä kunnossa :down:

Punttitreenissä tulee ihan kohtuullisia kovettumia mutta kokeilkaapa riehua säännöllisesti kahvakuulan kans! :D Siinä kun se kuula tuppaa pyörimään kädessä oikeastaan joka liikkeessä. Mankkuakin on pakko toisinaan käyttää ja pari kertaa tuloksena on ollut kokonaisen kovettuman irtirepeäminen. Kaipa tuossakin on se etu että jos ei muuta niin kasvattaa luonnetta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom