Kysymykset joita haluat kysyä, mutta et uskalla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
No niin kertokaahan tähän kysymyksiä joita ette uskalla pakkiksella syystä tai toisesta kysyä (bannien pelko, pelko kasvojen lähdöstä , pelko väärästä vastauksesta yms..)

Minä kysyn että näkyykö vippien koko viestien määrä sellaisille joilla ei ole vippiä vai onko luku pienempi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No miksi niitä tässä sitten uskaltaisi kysyä :)

Tjaa, sellanen kysymys kyllä tulee mieleen, että miksi vippien lukumäärää ilmoittava numero ei enää pyöri pääsivulla?

Integrandi sanoi:
Tjaa, sellanen kysymys kyllä tulee mieleen, että miksi vippien lukumäärää ilmoittava numero ei enää pyöri pääsivulla?
Samaa on täälläkin mietitty!Se oli kiva ku se näkyi!:)

Miten syvälle tampaxi työnnetään? Niin pitkälle kuin naru antaa myöten?

Ei minulla ole mitään takeita, että minua ei bannattaisi kysymykseni johdosta, joten en vieläkään pysty sitä kysymään.

Katsoin jälleen kristallipallooni enkä nähnyt tälle threadille kovinkaan loisteliasta jatkoa.

Glyptis sanoi:
Miten syvälle tampaxi työnnetään? Niin pitkälle kuin naru antaa myöten?
:D Niin pitkälle kun paikat antaa myöten...Kyllä sitä narua aika paljon näkyville jää.....:jahas:

mölliskö sanoi:
:D Niin pitkälle kun paikat antaa myöten...Kyllä sitä narua aika paljon näkyville jää.....:jahas:

Eräs tuntemani nainen oli kovassa kännissä roudannut jonkun uroon kotiinsa, unohtaen että hänellä on kuukautiset ja tampooni haarovälissä. Molemmat niin tuhannen tuiskeessa ettei kumpikaan ollut huomannut koko asiaa, aamulla sitten oli tullut hätä kun ei sitä tampoonia saatu enää ulos :hyper: Oli ollu kuulemma jonnin verran :nolo:-fiilis mennä selittämään tilannetta terveysasemalle...

Miksi minä saan naiset jotka kysyn ulos suht aina? Mutta kukaan ei koskaan kysy mua ulos?

hoplaa90 sanoi:
miksi minä olen kynis?:nolo:

-Koska oot 15?
-Koska pituuskasvusi on nopeampi kuin leveyskasvusi?
-Koska kyselet treenaamisen sijasta?
-Koska kastemadollakin on geenit?
-Koska syöt huonosti ja et tykkää koulusafkasta?
-Koska otat nokkiisi toisen kyniksen vastauksista ja aloitat kestävyysjuoksun ;)

:piis: :thumbs:

ToughGrip sanoi:
-Koska oot 15?
-Koska pituuskasvusi on nopeampi kuin leveyskasvusi?
-Koska kyselet treenaamisen sijasta?
-Koska kastemadollakin on geenit?
-Koska syöt huonosti ja et tykkää koulusafkasta?
-Koska otat nokkiisi toisen kyniksen vastauksista ja aloitat kestävyysjuoksun ;)

:piis: :thumbs:

kyl mä tykkään suurimmasta osasta koulun ruuista:kuola:

Mike sanoi:
En jaksanut päivitellä sitä. Nyt on 2059.

Eikö se päivittynytkään automaagisesti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom