Kysy Tomilta Tomista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lazarus
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

Lazarus

Banned
Mun mielestä olis kiva tietää toisestakin Pakkiksen perustajasta kaikkee mielenkiintoista, niin kun tossa Kysy Mikeltä Mikestä -thredissä. Ollaanhan tässä luettu pakkista jo aika pitkän aikaa ja Tomi on meitä sivistänyt ja hauskuutanut aina välillä. Joten minäpä aloitan:

Mistä Tomi sait idean alkaa punttailun? Mikä sai kääntymään kehoilun puolelle eikä esim. voimailuun?

Mistä tuo loistava huumorintajusti on peräisin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi, milloin tämä menee lukkoon?

Eiiiii... Tekisi mieli lukita oitis koko tredi. :D No, kiitos joka tapauksessa, kai tässä nyt sitten pitää vastailla kysymyksiin. Katotaan mihin suuntaan tämä menee. Viimeinen 3 viikkoa kisadieetistä pyörähtää käyntiin, eikä joka päivä ole enää hirveästi aikaa ja energiaa näpytellä vastauksia.

Aloitin punttailun 18-vuotiaana, koska lukion jälkeen sai ilmaiseksi treenailla jossain liiketalouden opiston salilla. Lisäksi liikunnanopettajani Jukka Poutiainen piti lukion viimeisellä liikuntatunnilla luennon siitä, että jokaisen kannattaisi yrittää jatkaa liikuntaa myös "pakollisten" liikuntatuntien loppumisen jälkeenkin. Kiitti siitä! Kehoilu sen takia, että lihaksikas fysiikka ja parempi kunto kiehtoi, (ja kiehtoo) koska tiesin sen olevan saavutettavissa.

Vai että "loistava huumorintaju", heh. Siitä voidaan olla kyllä montaa mieltä. Mun ajatusmaailma ja mielikuvitus on sen verran mutkikas, että kaikkien ei ole missään nimessä edes tarkoitus tajuta mun huumoria. Se on fakta, että monet pitävät mua ja mun juttuja äärimmäisen typerinä, ja sitähän ne toisinaan (useimmiten) ovatkin. So not, pääasia että itsellä on hauskaa. :D Ai joo, mun isällä on myös todella ihmeelliset jutut, joten ehkä tämä kumpuaa jostain sieltä suunnasta.

edit: Allah näköjään arvasi mun ensireaktion koko trediin, heh...

Tomi, Paljonko on penkki maksimi? :D , entä maven ja kyykyn laita?.

olin kans just kysymässä penkki maksimia kans :D mutta kysytää nytte sit tää yks vakio kyssä kans: paljo hauiksen ympärys?

Heh, penkkimaksimista ei hajuakaan. Toissa viikolla otin rintatreenissä tasapenkkiä 22 x 100 kg. Haba näköjään vielä 46 cm 3 viikkoa ennen kisoja. En olis uskonut. Mavea en tee, enkä myöskään tavallista kyykkyä.

Heh, profiilin mukaan penkki kysymykset+maksimit heilahti juuri junnuilta:)

Koulutus? Duuni? Ja miten saat hoidettua duunin ja kisaan valmistautumisen yhdessä?

Tomi, nyt on myönnettävä, että minulta on mennyt aivan ohi tieto siitä että valmistaudut kisoihin! :eek: :whip:

Hävettää.

No kuitenkin, ilmeisesti tulet kisaamaan noviisien SM:ssä??

Missä ja milloin astut siis lavalle? Onko paikalle sovittu jotain suurta Pakkis/Tomi - pyhiinvaellusta, jonka eräs kohokohta on kun kilpailusi aikana katsomossa porukka tekee aaltoja T O M I - kirjainkyltit kädessä?

Tsemppiä vaan kovasti tulevaan koitokseen! :thumbs:

Johnny sanoi:
Tomi, nyt on myönnettävä, että minulta on mennyt aivan ohi tieto siitä että valmistaudut kisoihin! :eek: :whip:

Sama homma. Aivan yllätyksenä tuli tuo tieto.

japa sanoi:
Sama homma. Aivan yllätyksenä tuli tuo tieto.

Et ole japa sitten tuota kuvat-osiota pahemmin lukenut...

Tomille: Millaisella ohjelmalla treenaat eli millainen jako?

Snoopie sanoi:
Et ole japa sitten tuota kuvat-osiota pahemmin lukenut...

Jep en hirveästi katsele miesten kuvia :rolleyes: ja toisaalta oikeastaan jostain toukokuusta asti olen harvakseltaan ja aika ripeästi selannut pakkista.

japa sanoi:
Jep en hirveästi katsele miesten kuvia :rolleyes: ja toisaalta oikeastaan jostain toukokuusta asti olen harvakseltaan ja aika ripeästi selannut pakkista.

excuse moi off-topic:

Ei siellä kulleja vilahtele , älä pelkää ;) Voi sitä osiota muutkin motiivit mielessä selailla.

Mikä Tomi on sinusta ollut tärkein neuvo mikä sinulle on annettu koskien kehonrakennusta, ja kuka tämän neuvon sinulle on antanut? :D

Omistatko auton?

Johnny sanoi:
Tomi, nyt on myönnettävä, että minulta on mennyt aivan ohi tieto siitä että valmistaudut kisoihin!
Onko paikalle sovittu jotain suurta Pakkis/Tomi - pyhiinvaellusta, jonka eräs kohokohta on kun kilpailusi aikana katsomossa porukka tekee aaltoja T O M I - kirjainkyltit kädessä?
Sattumaa?

On varmaan hienoa nähdä katsomollinen poutiaisia isot TOMI -kyltit messissä... :D

Mursu^ sanoi:
Mistä turtles fetissisi on peräisin?

Veit jalat suustani, joten teen jatkokysymyksen. Miksi juuri Michelangelo?

japa sanoi:
Koulutus? Duuni? Ja miten saat hoidettua duunin ja kisaan valmistautumisen yhdessä?
Koulutukseltani olen maan mutaa, eli yo-merkonomi. Tarkoittaa siis mun kohdalla lukiota ja kaksivuotista liiketalouden opistotutkintoa. Kova poika olen myymään, mutta en ole oman alan duunia tehnyt vuosiin. Viimeiset 6 vuotta turvallisuusalalla, josta ensimmäiset 5 vartiointiliikkeessä eri tehtävissä (arvopaperikuljettaja, myyntiedustaja, valvomoesimies, respa, kohdepäällikkö). Nykyään suoritan eräässä pienemmässä turvallisuusalan yrityksessä rekrytointia, työvuorosuunnitteluja ja järjestyksenvalvontaa. Pomoni on todella vaativa, mutta myös todella reilu. Tästä johtuen olen saanut rukata työvuoroni kisavalmistelujen ajaksi suunnilleen sillä tavalla kuin itselle parhaiten käy. Viimeinen pari viikkoa ennen kisoja lomaa, mutta varmaankin tulee parina päivänä töissä pyörähdettyä, mikäli tarve vaatii. Joustoa molemmin puolin.

Kisaan 10.9. Turussa. Sarja noviisit alle 87,5 kg.

Snoopie sanoi:
Tällä hetkellä 6 x 1h 15min aamuaerobista, 6 punttia ja 6 x 30 min aerobista puntin jälkeen. Viikossa yksi totaalinen lepopäivä, jolloin en tee muuta kuin tankkaan.

Jako:

1. etureidet, pohkeet
2. olkapäät, ojentajat
3. selkä, vatsat
4. takareidet, pohkeet
5. rinta, hauis
6. lepo ja tankkaus
7. alusta

Välillä pidän kierron puolessa välissä yhden lepopäivän, paitsi nyt viimeiset 4 viikkoa painetaan pallit huurussa 6 treenipäivää per viikko.

Ruuvimurmeli sanoi:
Onko Rintis hyvä sängyssä?
Uskoisin että on. Pitää kysyä asiaa joltain Fileen hoidolta. Valitettavasti en itse ole Fileen hoito. :(

joq sanoi:
Mikä Tomi on sinusta ollut tärkein neuvo mikä sinulle on annettu koskien kehonrakennusta, ja kuka tämän neuvon sinulle on antanut? :D

Omistatko auton?
Varmaan se, että siinä treenattavassa lihaksessa on tunnettava se liike ja rasitus koko toiston ajan. Lisäksi Aki Mähösen pohjevinkit on tuonut sellaisen 3 senttiä pohkeisiin viimeisen 2 vuoden aikana. Kiitos Aki todella.

Mursu^ sanoi:
Mistä turtles fetissisi on peräisin?
Ei fetissiä. Pelkkä hauska kuva, joka sopii hienosti avatariksi. :)

Kuinka paljon harjoittelet posettamista? Päivittäin? pari kertaa viikossa vai miten`? Ja onko sulla joku kuka niitä neuvoo ja viimeistelee?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom