japa sanoi:
Koulutus? Duuni? Ja miten saat hoidettua duunin ja kisaan valmistautumisen yhdessä?
Koulutukseltani olen maan mutaa, eli yo-merkonomi. Tarkoittaa siis mun kohdalla lukiota ja kaksivuotista liiketalouden opistotutkintoa. Kova poika olen myymään, mutta en ole oman alan duunia tehnyt vuosiin. Viimeiset 6 vuotta turvallisuusalalla, josta ensimmäiset 5 vartiointiliikkeessä eri tehtävissä (arvopaperikuljettaja, myyntiedustaja, valvomoesimies, respa, kohdepäällikkö). Nykyään suoritan eräässä pienemmässä turvallisuusalan yrityksessä rekrytointia, työvuorosuunnitteluja ja järjestyksenvalvontaa. Pomoni on todella vaativa, mutta myös todella reilu. Tästä johtuen olen saanut rukata työvuoroni kisavalmistelujen ajaksi suunnilleen sillä tavalla kuin itselle parhaiten käy. Viimeinen pari viikkoa ennen kisoja lomaa, mutta varmaankin tulee parina päivänä töissä pyörähdettyä, mikäli tarve vaatii. Joustoa molemmin puolin.
Kisaan 10.9. Turussa. Sarja noviisit alle 87,5 kg.
Snoopie sanoi:
Tomille: Millaisella ohjelmalla treenaat eli millainen jako?
Tällä hetkellä 6 x 1h 15min aamuaerobista, 6 punttia ja 6 x 30 min aerobista puntin jälkeen. Viikossa yksi totaalinen lepopäivä, jolloin en tee muuta kuin tankkaan.
Jako:
1. etureidet, pohkeet
2. olkapäät, ojentajat
3. selkä, vatsat
4. takareidet, pohkeet
5. rinta, hauis
6. lepo ja tankkaus
7. alusta
Välillä pidän kierron puolessa välissä yhden lepopäivän, paitsi nyt viimeiset 4 viikkoa painetaan pallit huurussa 6 treenipäivää per viikko.
Ruuvimurmeli sanoi:
Onko Rintis hyvä sängyssä?
Uskoisin että on. Pitää kysyä asiaa joltain Fileen hoidolta. Valitettavasti en itse ole Fileen hoito. :(
joq sanoi:
Mikä Tomi on sinusta ollut tärkein neuvo mikä sinulle on annettu koskien kehonrakennusta, ja kuka tämän neuvon sinulle on antanut? :D
Omistatko auton?
Varmaan se, että siinä treenattavassa lihaksessa on tunnettava se liike ja rasitus koko toiston ajan. Lisäksi Aki Mähösen pohjevinkit on tuonut sellaisen 3 senttiä pohkeisiin viimeisen 2 vuoden aikana. Kiitos Aki todella.
Mursu^ sanoi:
Mistä turtles fetissisi on peräisin?
Ei fetissiä. Pelkkä hauska kuva, joka sopii hienosti avatariksi.