Kysely mimmeille: Mitä lisäravinteita käytät?

-magnesium
-monivitamiini
-C-vitamiini
-entinen Heracles palkkarina, en tijjjä mikä se nykysin on
-Fitlinen Fitness-Drink (Aivan loistava urheilujuoma! Kyllä antaa potkua reeneihin eikä väsymystä näy missää -lisäksi vielä lisäaineeton ja tosi hyvänmakunen. Kallista ku mikäki, mutta kyllä on hintasa väärti!)

DietMixin suklaata tulee juotua treenin jälkeen :) Lisäksi satunnaisesti proteiinipatukoita, mutta ensisijaisesti pyrin saamaan ravintoaineet kasaan "oikeasta" ruuasta.

D-vitamiini
täystyrniöljy (myös omega7)
msm
satunnaisesti C vitamiini ja pH-jauhe

Ladies, miten olette kokeneet tuon msm:n hyödyt? Hiuksia se vahvistaa minulla mutta kuvitteleeko kukaan muu sen vähentävän unentarvetta :wtf:? Mikä on vaikutus treeniin?

Nykyään päivittäin vain kalaöljy ja syys-talvisin D-vitamiini. Stressiaikoina lisäksi magnesiumkombinaatio, B-vitamiini ja probiootit. Superfoodeja en lisäravinteeksi laske, mutta niitä menee ajoittain.

Treeniä ennen otan kreatiinipyruvaattia. Treenin jälkeen Fastin Hera80.
Ja tietenkin yritän syödä mahdollisimman monipuolisesti :)
Satunnaisesti otan omega3, magnesiumia ja vitamiineja.

Whey 80 palkkarina, lisäksi omega3, magnesium, monivitamiini, d-vitamiini, vihreä tee-kapseleita ja CLA:ta.

-Ufs Whey 3 minttusuklaa palkkaria (ai että on hyvää)
-Ufs Whey 1 mansikka prodea
-Crp+ buusteria tilasin juuri (On kuulemma ihan toimivaa värkkiä.)
-Magnesiumia,monivitamiinitabletti,Omega 3 kapseleita,virhreä tee kapseleita.

Syö puhtaasti ja terveellisesti joten olen ajatellut jättää monivitamiinit ja magnesumin pois.Sillä juurihan julkistettiin laaja tutkimus että moisista saattaa olla jopa enemmän hyötyä kun haittaa.Tilalle ajattelin ottaa talveksi D-vitamiinin. Omega 3 ja vihreä tee kapselit pysyy :)

FAST Pro Series on tällä hetkellä käytössä:

* Treenilaturi Workout SHOCK
* Aminopalari Amino RUSH
* Palautumisjuoma Recovery FEED
* Proteiinivalmiste Protein BLOCK

Käytän myös FASTin DietMix sarjan proteiinia, ja lukuisia määriä muita lisäravinteita kuten vitamiineja. Omega 3, BCAA, Vihreä Tee -kapseleita, C-vitskua, monivitskua, magnesiumsitraattia jne.

-Heraproteiini ja glutamiini palautusjuomaan
-Magnesiumia
-Monivitamiinia
-Omega 3

D-vitamiinia tarttis hankkia taas piakkoin.

Kuten evellä niin mullakin käytössä Fastin pro sarja. Lisäksi omega 3, c-vitamiini, monivitamiini, magnesium, vihreä tee kapselit ja glutamiini. D- vitamiinia oon ajatellut myös ostaa (okei myönnetään, että se salmiakin makuinen uusi d vitamiini houkuttelee makunsa takia enemmän ku sen d:n vuoksi :D )

-Mass whey, kreatiini, glutamiini
-Fast malto6
-kalsium
-magnesium
-sinkki, kromi
-omega3

Aika pitkä lista... :rolleyes: Ootteko muuten huomanneet mitään vaikutuksia vihreätee tableteilla? Itse purkin verran käyttäneenä, en kyllä huomannut mitää erityistä...

Mullakin vihreä tee -kapselit pistää nesteet kiertoon. Jos en syö niitä ja olen töissä (istumatyö) niin tulee sellanen pöhöttynyt olo.

Mä olen muuten ihan rakastunut Dietmixin patukoihin. Mulla tulee aina ihan järjetön nälkä heti kun pääsen töistä vaikka olisin syönyt välipalan juuri 1,5-2h aiemmin. Olen napannut sitten tuollaisen naamariin jos tiedän etten saa ruokaa vielä pariin tuntiin. Kaikki maut on kokeiltu mutta caramel on paras. :kuola: Eikä tule enää kaupassa napattua sitä suklaata/namia pahimpaan nälkään...

D-vita(125µ kerralla; joskus 2, joskus välipäiviä)
vahva dha-epa(nyt menossa pitkästä aikaa 1 paketti)
silloin tällöin C-vita, sinkki, mangnesium, kalium
- onhan niitä tuolla muitakin vitskuja/hivenaineita vinopino, mut otan silloin ku purkki osuu käteen.

- ei mitään urheilulisäravinteita. (joskus alkuaikoina oli kaikennäköstä jauhoo, patukkaa ja juomaa)

- treenilaturi
- palautusjuoma + siihen glutamiini & BCAA
- monivitamiini, C&D-vitamiinit, omega3
- MSM joskus
- proteiinipudding & prodepatukat tarvittaessa ( all day, everyday ;) )

-Ootteko muuten huomanneet mitään vaikutuksia vihreätee tableteilla? Itse purkin verran käyttäneenä, en kyllä huomannut mitää erityistä...

Mulla menee aika paljon kaikkea sekaisin (diureettisia ja piristäviä treenibuustereita ym) joten osaan sanoa vain yhteisvaikutuksista: Pissattaa helvetisti. Mitä tulee pelkkään vihreä tee -valmisteeseen niin närästystä ja pahoinvointia aiheuttaa tyhjään vatsaan otettuna, mutta myöskin tehoaa...

Mua kyllä ihan oksettaa niiden kapselien haju ja maku :urjo:

^ Ennen aamuaerobista tyhjään vatsaan tuo on aikamoinen haaste. Sen jälkeen saattaa olla niin kova pahoinvointi että tulee väkisin yökkäyksiä. Itse myöskin röyhtäilen niiden kapseleiden makua/hajua pitkään jos olen tyhjään vatsaan ottanut, ei pakki tykkää.

Mäkin oon pari viikkoa sitten ottanu kokeiluun FASTin Workout Shockin. palkkarina menee FAST Muscle + (minttusuklaa nam!)
kyl toi shocki tuntuu oikeesti tehoovan! :hyper:
lisäks magnesium ja multitabs :D pitäs vähän tähänkin aiheeseen perehtyä..

^ Ennen aamuaerobista tyhjään vatsaan tuo on aikamoinen haaste. Sen jälkeen saattaa olla niin kova pahoinvointi että tulee väkisin yökkäyksiä. Itse myöskin röyhtäilen niiden kapseleiden makua/hajua pitkään jos olen tyhjään vatsaan ottanut, ei pakki tykkää.
Mä joskus töissä otin tyhjään vatsaan ton ja menin sit saunalle saunottelemaan mummoja..puolentunnin päästä tuli semmonen pahoinvointi että huhheijaa..onneks oli pesuvuorossa omatoiminen mummo ku jouduin lähteen saunasta ottaan vähän happee. Mulla ei aamuaerobiset kuulu ohjelmaan, mutta voin vaan kuvitella miten hienoo on lenkillä vetää sen kauheen olon kans :urjo:

Back
Ylös Bottom