Kysely mimmeille: Mitä lisäravinteita käytät?

D-vitamiinia, maitohappopilleri, magnesium ja hera(tai soija)proteiinia.
Kaapissa odottaa Opti-MSM -jauhe koska luulen ettei sitä kantsi ottaa samanaikaan magnesiumin kanssa.

Magnesiumia käytän suhteellisen säännöllisesti. D-vitamiiniakin aloin nyt yrittää ottaa, vaikken ole siihen tottunut kun lohta tulee syötyä lähes suositusten mukaan.

Lesitiiniä taidan seuraavaksi kokeilla rakeina.

Muutaman kerran olen nyt ihan viime aikoina kokeillut eri valmistajien L-karnitiinijuomia ennen bodypumppia. Huomasin ihan kuin sydän ois takonut kiivaammin ja tunnin ajan oli normaalia parempi tekemisen meininki eli toimi vähän niinkuin treeni-innon lisääjänä. Taitaa kuitenkin jäädä vain tähän kokeiluun tämän käyttö, kun siitä ei ole lukemani mukaan todistettua hyötyä.

Olen kerran reilut viisi vuotta sitten syönyt CLA:ta muutaman kuukauden ja koin siitä olleen jollain tavalla hyötyäkin. Vähintäänkin siinä mielessä, että lihakset ei jotenkaan mennyt niin helposti jumiin ja pystyi harrastamaan liikuntaa lähes päivittäin, kovaa ja pitkään kerralla. Laihdutin siis tuolloin(kin).

Proteiinia haluaisin alkaa myös ottaa lisäravinteena helpottamaan sitä jatkuvaa pähkäilyä, mistä ruoka-aineista sitä nyt parhaiten saisi minäkin päivänä joka aterialle. Kaipaisinkin suosituksia kun ne on mulle tuntemattomia entuudestaan ja vähälaktoosista pitäis olla sekä mielellään sellaista minkä sais helposti kurkusta alas, kun ne ei vissiin ole hirmu hyvän makuisia.

Ite harrastan aamuaerobista ja nakkaan tyhjään vatsaan vihreä tee kapselin.Kerran jos toisenki on saannu yökkäillä pienet limaoksut lenkkipolun varteen.Jääräpää ku oon niin en suostu vielä ainakaan ottamaan niitä muullon.Ehkä sit jos alkaa olemaan oireita joka toinen päivä mut ei ainakaan vielä ihan niin usein havaittua ongelmaa :D

Back
Ylös Bottom