Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Pauliina
Ettet vain olisi ylikunnossa?
Nature's Bestin Protein Blast patukat on :hmmm: Ja tarpeeks pieniä siihen, että voi syödä dieettivälipalanakin. Kaloreita 135 ja protskua 10 g. Eihän noi maailman parasta dieettiruokaa silti ole, mutta toimii käsilaukussa aina majailevana hätävaraeväänä ja töissäkin noita tulee usein syötyä pitkiksi venyvinä päivinä. Varsinkin vaniljanmakuinen on hyvää... Muita Nature's Bestin tuotteita en ole kokeillut.Originally posted by hekima
Eli onko joku kokeillut Nature`s Bestin tuotteita (protskupatukoita, kretiinia, heraproteiinia tai fat burner -kapseleita)? Ja jos niin mitä mieltä ollaan?
Originally posted by hekima
Eli onko joku kokeillut Nature`s Bestin tuotteita (protskupatukoita, kretiinia, heraproteiinia tai fat burner -kapseleita)? Ja jos niin mitä mieltä ollaan?
Originally posted by Nate
Meillä kyllä pari kaappia täyttyy erilaisista lisäravinteista... Mies tilaa ulkomailta jos jonkinnäköistä purnukkaa, ja minä olen sitten koekaniinina :hmmm:
Viimeisin kokeilu on syöttää mulle tribulusta. Miehillä se kuulemma aiheuttaa säpinää makuuhuoneessa, ja mielenkiinnosta kokeilemme aiheuttaako se naisilla vastaavan efektin :lol2:
NATE: Avaudupas nyt meille ja kerro miten tribulus vaikutti? Onko ollut vipinää? :blow: