Kysely mimmeille: Mitä lisäravinteita käytät?

1 Multitabs
2 Kalaöljykapselia
2 Kalcium tablettia
2 Proteiinijauhe (Perfect Whey)

Hakusessa on lisäksi sopiva palautusjuoma

Originally posted by Pauliina
Ettet vain olisi ylikunnossa?

Tällä treenimäärällä se ei ole mahdollista:D Oon ihan rapakunnossa viime kesään/syksyyn verrattuna...siitäpäs se sairastelun alamäki alkoikin!

Nature`s Best

Eli onko joku kokeillut Nature`s Bestin tuotteita (protskupatukoita, kretiinia, heraproteiinia tai fat burner -kapseleita)? Ja jos niin mitä mieltä ollaan?

Itse en ole vielä käyttänyt mitään lisäravinteita eli MultiTabsisa ja rautaa lasketa, mutta nyt olisi tarkoitus sijoittaa lisäravinteisiin heti kun saan ylimääräistä rahaa!

Re: Nature`s Best

Originally posted by hekima
Eli onko joku kokeillut Nature`s Bestin tuotteita (protskupatukoita, kretiinia, heraproteiinia tai fat burner -kapseleita)? Ja jos niin mitä mieltä ollaan?
Nature's Bestin Protein Blast patukat on :hmmm: Ja tarpeeks pieniä siihen, että voi syödä dieettivälipalanakin. Kaloreita 135 ja protskua 10 g. Eihän noi maailman parasta dieettiruokaa silti ole, mutta toimii käsilaukussa aina majailevana hätävaraeväänä ja töissäkin noita tulee usein syötyä pitkiksi venyvinä päivinä. Varsinkin vaniljanmakuinen on hyvää... Muita Nature's Bestin tuotteita en ole kokeillut.

Olen kokeillut NB:n tuotteita ja tykännyt oikeestaan kaikista kokeilemistani. Protskujauhot on nameja (jos ei niitä saa alas niin ei sitten mitään), samoin tuo uusi "perfect easy"-dieettijauhe. Patukat on tosi nameja (banaanin makuinen on kuin Brunbergin neekerinsuukko). Ja ne valmiit proteiinijuomat (lasipullossa) uppoaa myös erittäin hyvin. Kokeilin joskus myös jotain rasvanpolttojutskaa, mutta siitä en huomannut ihmeempiä tehoja. Oliisko ollut joku karnitiini-homma tai vastaava... :rolleyes:

Moi!
Mä otan aina aamulla proteiinidrinkin, sit treenipäivinä aina ennen
treeniä maltodrinkin (ton oon havainnu hyväks, jaksaa treenata kovaa loppuun saakka). Sit treenin jälkeen juon palautumisjuoman, jonka sekottelen ite protskusta ja maltosta! Jos ei oo ollu treenipäivä, illalla juon vielä proteiinidrinkin. Vitamiineina popsin multi-tabseja ja kalkkitabletteja. Ja tietenki myös Möllerin omega-3 kalaöljyä nestemäisenä. Pahaahan toin on, mut kaikist eniten siinä on myös omega-3:sta (kapseleissahan on paljo vähemmän).
Tossapa noi tais tulla kaikki tärkeimmät... :)

Re: Nature`s Best

Originally posted by hekima

Heinon Tukussa on myynnissä Nature's Best -tuotteita - juuri noita patukoita, kreatiinia ja protskujauheita. Minä olen kokeillut niistä heraproteiini-pohjaisia (maitoproteiini ei käy) ja ne ovat toimineet ihan hyvin. Perfect Whey mansikan makuinen proteiinijauhe on tosi namia!

Hinnat on mielestäni aika edullisia - protskujauhe 32 euroa (900g). Vai löytyyköhän tuota jostain vielä halvemmalla?

Originally posted by Nate
Meillä kyllä pari kaappia täyttyy erilaisista lisäravinteista... Mies tilaa ulkomailta jos jonkinnäköistä purnukkaa, ja minä olen sitten koekaniinina :hmmm:
Viimeisin kokeilu on syöttää mulle tribulusta. Miehillä se kuulemma aiheuttaa säpinää makuuhuoneessa, ja mielenkiinnosta kokeilemme aiheuttaako se naisilla vastaavan efektin :lol2:

NATE: Avaudupas nyt meille ja kerro miten tribulus vaikutti? Onko ollut vipinää? :blow:

Tällä hetkellä käytössä:
Reco 2
Kreatiini
Glutamiini
Hera 85 (aika harvoin käytän)
Vitamiinit (C,B, Piimax Pro-V)
Magnesium
Sinkki
Kromi
Kalkki
Soijalesitiini
Kalaöljy
Niveltulehduksen jälkeen oon syönyt puoli vuotta jo näitä: Zinaxin
Stack II
Kofutabut

Että kyllähän noita löytyy... Ja on muuten iso ero tuloksissa niihin aikoihin kun en käyttäyt esim. palautusjuomaa...:thumbs:

Täällä aika lyhyt listaus, eli minulle riittää ihan hyvin:
-proteiinijauheet
-proteiinipatukat joskus evääksi töihin
-satunnaisesti salilta ostetut/saadut palautusjuomat tms. terveys tuotteet

Joskus olen yrittänyt syödä vitamiineja mutta aina unohtuu (muka epäsäännölisen elämänrytmin takia) tai jää muutamaan kokeiluun, järkyttävin kokemus on berocca, siitä todella saan huonon olon!

Normaalielämässä lisäravinteena D-vitamiini, omega-3, sinkki ja magnesium, helteellä myös kalium. Läskiahdistuksen iskiessä saatan turvauta CLA:han tai teekapseleihin, vaikka olen sataan kertaan todennut ettei niistä ole mitään apua. Urheiluravinteita: latausjuomaan Gainomaxia, beeta-alaaniinia, sitrulliinimalaattia ja kreatiinia. Treenijuomana Gainomaxia ja palkkarina heraprotskua.

Protskuna vielä vähän jäljellä Mass Whey banaania, jonka jälkeen taas pitkästä aikaa pääsee herkuttelee Sci-Mx Ultragen 100% Whey vanilja ja suklaa protskuilla. Aamusin menee pari kalaöljykapselia, monivitamiini, magnesium ja kalsium tabletit.

Aamupäivän välipalalla malto+ EASin heraproteiini (30g+30g), treenin jälkeen aminodrink ja välipalapirtelöön 20g heraa.

Mulla käytössä seuraavanlainen setti;

-Berocca Plus
-D-vitsku
-B-vitsku (Beko-strong)
-Kalaöljy*2
-L-Glutamin
-Magnesium
-Sinkki

Lisäksi treenin jälkeen Fastin Dietmix ja silloin tällöin iltapalana joku perus whea sheikki. Töissä joskus välipalana easybody-prodedrinkki tai pikku patukka.
Nyt tilasin kokeeksi vihreätee-tabletteja ja CLA:ta. Minkälaisia kokemuksia on niistä?
Lähes kaikki läheiseni pitävät mua hurahtaneena koska syön niin paljon tabletteja. Ylikuormitan kuulemma elimistöäni kaikilla lisävitamiineilla...Joskus jopa mietin onko järkeä, mutta en ole koskaan kipeä, voin loistavasti ja nykyään palaudun paljon nopeammin, voisiko glutamiini olla syynä. Äitini syö myös aika paljon vitamiineja joten kyllä tämä lisäravinnehurahdus tulee sieltä asti!

Unohdin muuten laittaa että mulla on kyllä kaapissa melkein täysi kreatiinipyruvaatti pönttö. Maku on sanoinkuvailematon. Kauhea. Yökyökyök. En tiedä mihin ihmeeseen sen sekottaisi! Sen käyttäminen olisi varmaan ihan hyödyllistä...ainakin hyödyllisempää kuin että se makaa kaapissa!

d-vitamiini
K2-vitamiini
magnesium
MSM
vitamar strong kalaöljy
GABA
gefilus maitohappobakteerejä satunnaisesti
kreatiini aiheutti aknea, BCAAt nestepöhöä, protskuni otan ruoasta....

Omega-3, Pirkka.
Magnesium, Pirkka.
Berocca pore tbl.
Cytosportin Complete whey protein.
Manninen **************, proteiini vanukas.
Palautumisjuomana Hera80.

Tuota kreatiinia tekisi muuten mieli joskus kokeilla.

Back
Ylös Bottom