Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kicki
Tuli täs vastauksia lueskellessa mieleen että mikähän siinä on kun Bull´s recoverysta menee pakki sekasin ja Vikingistä ei lainkaan. Bull´s on sekin hyvän makuista ja ois kiva vaihdella välillä, mutta ei...
Oiskohan syynä glutamiini?
:lol2:Originally posted by Nate
Meillä kyllä pari kaappia täyttyy erilaisista lisäravinteista... Mies tilaa ulkomailta jos jonkinnäköistä purnukkaa, ja minä olen sitten koekaniinina :hmmm:
Viimeisin kokeilu on syöttää mulle tribulusta. Miehillä se kuulemma aiheuttaa säpinää makuuhuoneessa, ja mielenkiinnosta kokeilemme aiheuttaako se naisilla vastaavan efektin :lol2:
Originally posted by fitnesspimu
Muilla mimmeillä näyttää olevan sitä sun tätä vitamiinia käytössä? Selittääköhän tämä minun jatkuvan flunssan?
Originally posted by Gillyanne
Entäpä piilevä poskiontelontulehdus? Ymmärtääkseni ainakin tuo jälkimmäinen voisi aiheuttaa jatkuvaa "räkäisyyttä".
Ettet vain olisi ylikunnossa? Mulla ylikunto ilmeni just jatkuvana sairasteluna. Tuosta on jo vuosia aikaa, mutta opetti se aika ainakin kuuntelemaan kroppaansa enemmän, toista samanlaista sairastelujaksoa en enää kaipaa. Flunssaan tietysti on monenlaisia syitä, mutta kannattaa ainakin miettiä, antaako kropalleen tarpeeksi palautumisaikaa ja lepoa.Originally posted by fitnesspimu
tänä talvena tämä jatkuva flunssa on ollut mielestäni ihan normaalia