Kymmenen uutiset 8.5

Olis hyvä mies hakenu jotakin rauhottavaa tohon alle, jos oli yhtään sellanen fiilis että nyt leikkaa kiinni. Tais tulla miehelle loppujen lopuks yllätyksenä itselleenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän sanat kangertelivat :D

Tollasta jäätymistä kävi aikasemmin mulle, kun oli tarve puhua englantia. Sanat juuttu kurkkuun. Kyl joskus niissä tilanteissa hävetti :rolleyes:

Mä katoin et äijä rupee kaulasta punottaa siihen malliin, et nyt ei oo kaikki kunnossa. Sitte ukko jääty totaalisesti. Luulin et laitoin Still-kuvalle television:D
Mut ei se ollukkaan, äijä vaan jääty :D

En tarkoita pelkästään sua,mutta en ymmärrä ihmisiä jotka repeilee tollaselle jännittämiselle/epäonnistumiselle.Vitun sairasta voisin sanoa,paljon sairaampaa kun tollanen jännittäminen!

tää on just parasta viihdettä.
ota rauhallisesti!:kippis1:

ps. toivottavasti ei käy mulle noin:hyper:

Koulussa aikanaa nähty pari ihan totaalista jäätymiskohtausta. Hirveintähän siinä on se kun on joku pakollinen esitys ja kaikki näkee et sen tyypin pummppu/pää räjähtää ihan kohta (heti kun on ehtinyt pissata housuun n. 5 litraa), kaikki tietää et se nyt vaan ei pysty hanskaan sitä tilannetta, ja kaikki tietää että ainoo oikee ratkasu olis taluttaa se suolapatsas pois sieltä luokan/auditorion edestä mutta kukaan ei tee sitä.

Totaalinen hiljaisuus, hiiret rapisee vintillä, paperit värisee kädessä kuin haavanlehdet ennen kuin ne vettyy hikisiin käsiin ja kollektiivinen kärsimysnäytelmä jatkuu vielä 8 minuuttia. Joku pedagoginen tarkoitus tollakin varmaan on - ei tosin sen jäätyjän kannalta. Opettaja saa sadistista mielihyvää.

:D

Suomalainen esiintymitaito, meniköhän väitöstilaisuus yhtä nappiin tohtorilta.

Jahas, luulin että näkisin jotain käsittämätöntä jäätymistä,mutta ei sentään. Tuota kukaan muista kuukauden päästä toisinkuin cola-ollit.

Itselleni on käynyt melkein noin koulussa esitelmää pitäessä, johon valmistautuminen oli,sanotaanko hyvin vähäistä. Koettaa keksiä jotain näppärää, mutta ajatus ei oikein lennä siinä tilanteessa ja samalta vaikutti tilanne tuossakin.

"Jos media ei nostaisi keskustelunaiheita ja vaatisi poliitikkoja reagoimaan, niin miten sitten pitäisi toimia?"

"Voitko tarkentaa hieman kysymystä?"
"Niin mitä tarkotat!?"

Noin mä olisin tehnyt enkä olis yrittänyt vastata pokalla kysymykseen jota en ymmärrä.Tai vähemmän pokalla niinku tää asiantuntija! :hyper:

Voihan vihvilä.

Kaveri saa kyllä ainakin mun sympatiat puolelleen, olen kerran jäätynyt aivan totaalisesti muutaman sadan ihmisen edessä. Vaikka tilanteessa ei sinällään ollut mitään outoa, niin valmistautumattomuus ja kysymys jonka sisältöä en ihan täysin sisäistänyt aiheutti vastaavan "kyllähän...niin...niin.. jos ajatellaan.................vittu soikoon.. niin..."

Tuon kerran jälkeen on ollut pieni takaraivossa kolkuttava pelko uudesta jäätymisestä missä tahansa tilaisuudessa tai presentaatiossa.

Toivottavasti kaveri ei mene ihan möksmöks ja down.

Itse kun olin tv:ssä, tosin en suorassa lähetyksessä, niin kokemuksena se, kun studiossa useita valoja on suunnattu kohti ja taustalla katsoo 20 ihmistä suoraan sinuun, ei ole helppoa päästää sanaa suustaan, jos siihen ei ole tottunut.

Koko tilanne on luotu jännitettäväksi ja ne kuuluisat sanat laukaisee sen koko jutun: kamera käy...

Noin mä olisin tehnyt enkä olis yrittänyt vastata pokalla kysymykseen jota en ymmärrä.Tai vähemmän pokalla niinku tää asiantuntija! :hyper:
Niin varmasti.

Aika heikkoa meininkiä on se että porukalla pitää käydä potkimaan heti kun joku vähän kompastuu.

Meillä oli lukiossa yksi herttainen tyttö, joka jännitti esiintymistä aivan hirveästi. Heti kun tyttö nousi puhujan pallille niin oikein näki kuinka sydän alkoi hakkaamaan, hengitys muuttui raskaaksi ja puhe alkoi kangertelemaan. Jännitys yltyi tytöllä niin pahaksi että muutaman kerran piti oikein pysähtyä vetämään syvään henkeä. Lopulta kävi niin, että hengitys loppui kokonaan, tyttö pyörtyi ja löi päänsä pöytään.

Uittu, ei näy macilla noi winkun filet. Miten saan skulaamaan?

Lataa ja asenna Windows Media Player 9 for Mac OS X, tuolta: Mikin lataussivut

Vaatii paketin purkuun Stuffit Expanderin, sen saa tuolta jos ei satu sitä koneella olemaan. Vaatii ilmaisen rekkauksen.

Mutta mutta... eipä ihan heti ainakaan tuo Netti-TV lähde silti skulaamaan... pitää katsella lisää missä mättää.

Lataa ja asenna Windows Media Player 9 for Mac OS X, tuolta: Mikin lataussivut

Tuolla toimii sen jälkeen, Safarilla tekstailin jo.

Eiiiiiiii... missään nimessä kannata. Sitä ei saa edes pois koneelta enää tavallisin keinoin sitten. Mielummin Flip4Mac WMV (http://www.flip4mac.com/wmv.htm). Se toistaa sitten wmv:t missä tahansa playerissä mitä sulta jo löytyy koneelta. Ei tarvitse yhden tiedostomuodon takia asentaa uutta ohjelmaa jolla ei tee paskaakaan muuten.

"Suomella ja Virollahan on tämä yhteinen naapuri, Neuvostoliitto... Anteeksi Venäjä" :hyper:

Sympatiat mediatutkijalle. Varmasti ahdistava kokemus. Heti alussa näkyy ennusmerkit tulevasta: kurkun selvitys, lukittunut ilme ja jäykkä asento, hengitysrytmi ja runsas välisanojen käyttö. Silmistä näkee kuinka ajatukset karkaavat mielestä. Hyvä osoitus siitä, kuinka esiintymistä pitää harjoitella ja vielä harjoitella.

Yleisemmällä tasolla, omien havaintojen mukaan tutkijanuran valinneilla on monesti parannettavaa sosiaalisissa taidoissa. Valitettavasti klassinen tutkijantyö ei siihen välttämättä kovin paljon tarjoa mahdollisuuksia vaan oikeastaan tilanne on päinvastainen.

Onneksi tuollainen jäätyminen on suomalaisille aika tavallista ja suurin osa kansasta varmasti pystyy samaistumaan tuon haastateltavan tilanteeseen. Vielä kun osaa nauraa itselleen niin homma on ok.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom