Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla heittää vain jotain "liitännäinen uupuu".Kyllä se mulla toimi vaikka onkin macci.
Toi oli hyvä kun uutistenlukija totesi pitkän hiljaisuuden jälkeen vaan "joo..."
Taitaa tohtori saada hyvät naurut seuraavalla luennolla...
Chef sanoi:Jos joku viittis selostaa mitä on tapahtunu?
Vieraana ollut mediatutkija ei saanut sanaa suustaan parin kysymyksen kohdalla.
Aika lapsellista on naureskella tuollaiselle. Aika monet ihmiset jännittävät esiintymistä, ja tällainenkin voi tapahtua melkein kelle vaan. Me suomalaisethan ollaan kuuluisia puhe- ja kommunikointitaidottomuudesta. Eikä sitä voi tietää mitkä olosuhteet tuossa jäätymisessä on takana. Lukkiutuminen ei välttämättä ole pelkästään psykologista, vaan saattaa johtaa aivoverenkierron heikentymiseen koska jännityksessä saattaa pidättää hengitystään. Tämä sitten saattaa vahvistaa jäätymisilmiötä.
MTV3:n uutisiin tällaiset jäätymiset kyllä sopivat ihan hyvin. Melkein jokaisessa uutislähetyksessä on jotain pientä vikaa. Joko ääni ei kuulu kuvanauhalta, nauha pätkii, kamera kuvaa väärää ankkuria, tulee pieniä taukoja juttujen väliin jne jne. Olen jo vuosien ajan ihmetellyt miten laaduttomia maikkarin uutiset on verrattuna Ylen uutisiin. Lisäksi merkittäviä ja kiinnostavia aiheita ei analysoida riittävän syvältä, vaan käytetään liikaa aikaa johonkin ihan turhaan.
Nyt juu tuubiin se että pääsee katsoon.
Ihan haastattelun lopussa kun ankkuri oli kiittelemässä haastattelusta, kaveri katto silmäkulmien alta ylöspäin ja kasvoista paisto iha selkeesti:"VOI VITTUJEN VITTU.. Nyt tuli ryssittyä ja urakalla". :D