Kymmenen uutiset 8.5

Hyvin meni...:rolleyes: Luulin, että kaikki oli jo tuossa ensimmäisessä jäätymisessä, mutta mitä vielä. Voi vittu. Hyvä esimerkki siitä, että kirjaviisaus ei aina kulje käsi kädessä vaikkapa sosiaalisten taitojen kanssa.

Sinällään tilanne muistutti mieleen omat ala-asteajat, kun viikonlopuksi annettu kirjan lukeminen oli jäänyt hyvin vähäiseksi.

Opettaja: No niin, mikä oli mielestäsi kirjan pääteema ja sanoma?

Minä: No niin. Niin............................olihan se joo. Ööö.:lol2:

Tuskin tämän herran kohdalla on kyse heikoista sosiaalisista taidoista tai välttämättä muutenkaan huonosta ulosannista, on hän kuitenkin viestinnän laitoksen tohtori. Mun mielestä toi näytti perinteiseltä jäätymiseltä, mikä usein vaan ruokkii itseään. Jäädyt -> otat paineita siitä että mitä jos jäädyt vielä uudestaan -> jäädyt vielä pahemmin. No big deal.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskin tämän herran kohdalla on kyse heikoista sosiaalisista taidoista tai välttämättä muutenkaan huonosta ulosannista, on hän kuitenkin viestinnän laitoksen tohtori. Mun mielestä toi näytti vaan perinteiseltä jäätymiseltä, mikä usein vaan ruokkii itseään. Jäädyt -> otat paineita siitä että mitä jos jäädyt vielä uudestaan -> jäädyt vielä pahemmin.

No okei sitten.:worship:

No onpa kauheaa kun jäätyi.

Kannattaa naureskella muiden jäätymisille, odottakaahan kun itse jäädytte. Ketuttaa vaan kahta kauheammin. :D

Sanokaa ny jo missä pätkässä se on, vai pitääkö kattoo kaikki uutisaiheet läpi?

Voi toista. Onneks ei sentään punastunut.

Vaikka on sitä pahempiakin nähty. Ja noin nyt voi käydä kelle tahansa (jopa allekirjoittaneelle!). :D

Sitä sattuu. Sen kerran kun pääsee 10:n uutisiin niin kannattaa tehdä tilanteesta ikimuistoinen..

Kyllä kieltämättä pistit hymyilyttämään "meillä on Viron kanssa yhteinen naapuri - Neuvostoliitto!".. Mut ei siinä vielä kaikki.. :) Joskus vaan jäätyy eikä sille oikein voi mitään (paitsi lääkityksellä). Yleensä kun yrittää kääntää asioita "kansankielelle" tulee tehtyä tollasia mokia.

Loppukevennys tulikin jo heti alussa. :D

Edit: laittakaa tuo hakupalkki stoppimerkin jälkeisen pystyviivan kohdalle ja siitä eteenpäin. tuossa linkki vielä kerran: http://nettitv.mtv3.fi/nettitv_uuti...uutiset/uutiset/kymmenenuutiset?100065#100065

ei vaan pysty.

Eipä tuo jäätyminen nyt niin kovin hirveää ole, kyllä sitä yksi jos toinenkin jäätyilee. Allekkirjoittanut varsinkin jäätyy lähes päivittäin. :)

Perus esiintymistaitoinen juttu, "jos hukkaat ajatuksen päätä lause heti ja vakuuttavasti, vaikka se olisi ollut yhden sanan mittainen".

"oliko tässä mitään ihmeellistä tässä median kritiikissä"...
.....no ei....... .......se oli piristävää.... ....ja.... ....ja...

----->, ei.... *ajatus hukkuu* ei ollut.

Hahaa oli kyllä totaalinen jäätyminen. :D Arvelin tulla läpällä Pakkikselle kattoo onko puhetta tästä ja eikös löytynyt aihe saatana. :hyper: :rock:

näin lähetyksen ja se kaveri meni aivan lukkoon. liekkö joku paniikkihäiriö kohtaus tullut. kaulakin meni ihan punaseksi ja niin kuin olis kuristus jäljet kaulassa ollut. kunnon lääkkeet seuraavan kerran niin hoituu mallikkaasti hommat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom