- Ikä
- 40
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juo ne munat. Sekoita ne vaikka vaniliajätskiin. Näin ite tein aikoinaan. 10-12 munaa, joista kaikki valkuaiset ja 3 keltuaista, 0,33 litraa jädee ja huikalla huiviin. Kyllä yöksi on prodea.
Paitsi että tota ei kannata harrastaa päivittäin. Mielellään myös mahdollisimman kaukana kaikista muista aterioista, koska raaka kananmuna haittaa (jopa estää) biotiinin eli B7-vitamiinin ihmeytymistä. Yhen tai kaks voi raakana päivässä syödä, mut ei sitä enempää säännöllisesti.
Mulla on nämä ihan samat mitat mihin oon parhaimmillani päässy, toki lähtökohta oli alle 70 kg, mutta joku 82 tuntuu olevan sellanen peruspaino mihin jää, 85 pääsee kun vetää kaikkea paskaa minkä ehtii, mutta tuon yli tuntuu olevan mahdottomuus päästä terveellisesti.jos painat 85/177 niin tuskin tohon tarvii paljon bulkkaa
Porukka, kun aina suosittelee noita pähkinöitä ja öljyjä, että sais kaloreita, niin paljoko niitä rasvoja kannattaa maksimissaan ottaa, jos hiilaritkin on suht korkeella? Varmaan joku 1.5g/kg? Ite oon joutunu töiden takia vetämään melko korkeita kalorimääriä ja kun yritin pitää hiilarit korkeella ja rasvat alhaalla, ni tuntus menevän helposti siihen, et alan ottamaan hiilareita sokerista ym. paskasta Kumpi on vähemmän huono massankasvatukseen? Syödä rasvapainotteisemmin "oikeaa" safkaa(täysmaitoo, pähkinöitä jne.) vai hiilaripainotteinen dieetti, jossa esim. 500-1000kcal tulee suht skeidasta?
Kiitos kaikille vastauksista.
Hyviä vinkkejä tulikin eli esim tuo jogurtti jota olin jo miettinyt aiemmin sekä maapähkinät.
Pyrin syömään päivässä ainakin yhden aterian hesessä, mäkissä tai bufffetissa. Ja ette arvaa kuinka minua vituttaakaan kun hesen myyjä oli laittanut kokiksen tilalle sprite zeroa (otin aterian siis mukaan)! Voi vittu mikä amatööri ja huijasi minulta sitten 245 kaloria.Vittu kun ei osata edes painaa oikeaa juomanappia....No mitä muuta voi odottaakaan pihvinpaistajalta.
Takaisin itse aiheeseen.Yleensä syön erittäin terveellisesti ja puhtaasti, mutta nyt "massakaudella" olen ostanut melkeinpä mitä vaan missä on alennuslappu. Kaikki käy, kunhan ei maksa paljoa ja sen vuoksi niitä onkin helppo ostaa ja toivon mukaan myös syödä. Monesti ostan valmisaterioita, kuten hk:n lihapullapannua tai kanaviillokkia..jne Edullista ja paljon.
str4 :
Yritän syödä niin paljon kuin kykenen, mutta maksimissaankin plus kaloreita tulee about 1000 päivässä ja se on maksimi. Keskivertoisesti vähemmän.
Jos bulkataan nii ei bulkata missään hesessä tms, syöt esim 6 kertaa päivässä
Tässä oma bulkkini millä meni paino lähti nousuun ja pysty syömään helposti, illalla ehkä pientä ähkyä. Joihin väleihin laitoin vielä jotain hedelmää tms. Itellä kanssa oli alussa ongelmia saada painoa ylöspäin mutta vuoden sisään korjailin juuri nuo heset pois niin sain vuodessa sitten kerättyä 69 kilosta 87kiloon ja itse 172 cm pitkä.
Aamulla:
Puuro+raejuustopurkki+mehu
Palautusjuoma huivii parin tunnin jälkee
Banaania
Iltapäivällä:
Lounas, itellä työruokala ja yleensä kanaa riisin kanssa tms
Tunnin parin päästä sitten vielä rahkaa purkki tai kaks
Treeni:
Palautusjuoma sun muut bcaat
Illalla:
Jauhelihaa+riisii+3-4 paistettuu kanamunaa
Myöhään illala:
Rahkaa ja raejuustoo purkki tai kaks.
ja sitten sanosin senki, että edes vartin tiukkatahtinen aerobinen päivässä lisää sitä ruokahalua, pitää vähän kuntoa yllä eikä mee kaikki gainssit hukkaan.
No toki, mutta mä huomasin että tuo aerobinen kiihdyttää ruokahalua aika paljonki eli siinä tulee syötyä ne poltetut kalorit ja vielä paljon ekstraa. Muutenki, saleilla ku kattelee ihmisiä niin tulee väkisin mieleen että kovinkaan moni punttisika ei taida tehdä aerobista ollenkaan. Eka sarja jotain alataljaa ja näyttää niinkö maailmasta olis happi loppumassa kesken.Tosin pitää syödä enemmän :D
Kiitos kaikille vastauksista.
Hyviä vinkkejä tulikin eli esim tuo jogurtti jota olin jo miettinyt aiemmin sekä maapähkinät.
Pyrin syömään päivässä ainakin yhden aterian hesessä, mäkissä tai bufffetissa. Ja ette arvaa kuinka minua vituttaakaan kun hesen myyjä oli laittanut kokiksen tilalle sprite zeroa (otin aterian siis mukaan)! Voi vittu mikä amatööri ja huijasi minulta sitten 245 kaloria.Vittu kun ei osata edes painaa oikeaa juomanappia....No mitä muuta voi odottaakaan pihvinpaistajalta.
Takaisin itse aiheeseen.Yleensä syön erittäin terveellisesti ja puhtaasti, mutta nyt "massakaudella" olen ostanut melkeinpä mitä vaan missä on alennuslappu. Kaikki käy, kunhan ei maksa paljoa ja sen vuoksi niitä onkin helppo ostaa ja toivon mukaan myös syödä. Monesti ostan valmisaterioita, kuten hk:n lihapullapannua tai kanaviillokkia..jne Edullista ja paljon.
str4 :
Yritän syödä niin paljon kuin kykenen, mutta maksimissaankin plus kaloreita tulee about 1000 päivässä ja se on maksimi. Keskivertoisesti vähemmän.