Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mulle sanoi yksi tyyppi, että mieluummin asun omakotitalossa kuin tommoisessa koirankopissa. No mä asun 00100 alueella ja se asui Mikkelissä. Sit vain siihen, että no tuuppa tänne ja osta omakotitalo, niin katotaan riittääkö pakka. Tottakai mä asuisin Mikkelissä jos haluaisin, kuka hullu nyt stadin keskustaan muuttaa ellei juuri halua.Autokeskustelut sivuutan sikäli itse aina hymähdyksellä, että vaikka itsellä tuo ajokortti on reilu 10 vuotta ollu, niin koskaan en ole autoa omistanut. Aluksi sen takia ettei ollut varaa ja nyt kun varaa olisi, niin en vain oikein keksi pätevää syytä, miksi Porin(kaan) kokoisessa kaupungissa autoa tarvitsisin.
Silti näihin törmätessä tulee aina ihmeteltyä, että miksi juuri autot on se the status symboli ja maallinen omistus mistä (ilmeisesti ainakin bemarimiehet) koetaan olevan OK aukoa päätään, jos toisella onkin vääränmallinen auto. Miksi sitten taas esim. talo on sellainen aihe, että siitä ei saa toiselle vittuilla ja kysyä että miksi asut tommosessa tönössä kun tämmönen 400 neliön lukaali ois paljon siistimpi... Paljon merkittävämpi osa elämäähän se huusholli on.
Mulla on tutulla R8 ja sinne tosiaankaan ei mahdu mitään, ei valokuvauskamoja, eikä takapenkkejä ole. Eli ihan puhtaasti kaksipaikkainen.Murossa oli kans yks rahamies joka päätti vaihtaa muistaakseni M2:sen. Miljoona eri vaihtoehtoa tuli ehdotuksiin mutta päätyi lopulta Audi R8:siin. Hieno peli on kyllä mutta tilanpuutteen takia ei varmaan Mikelle kelpaa.
Mä en pidä siitä muodosta, enkä ylipäätänsä puhtaasti sähköautoista. Autosta pitää lähtee ääntä. Mä tykkään kun putket paukkuu ja vaihtaessa poksahtaa.Heitetään itekki tähän soppaa lusikka. Mitä mieltä Mike on ässä Teslasta? Ite lukenu juttuja ja käyttäjäkokemuksia ja alkanu haluttaa enemmän ja enemmän käytettynä tuommonen.
Ja Bang & Olufsen kuulostaa paremmalta sedanissa, koska siinä subi on eri paikassa, Sportbackissa vararenkaan luona. Bassot on paljon diipimmät sedanissa. Enkä puhu paskaa, vaan ihan kokemuksesta kun sedanissa oli samat hifit.
Mulla on läppärissä Bang & Olufsen. On vitun hyvä.tuo B&O on ensimmäinen autossa vakiona ollut systeemi, mitä en lähtenyt vaihtamaan, kun on jopa kuunneltava.
Mulla on läppärissä Bang & Olufsen. On vitun hyvä.![]()
Model S:n olen koeajanut. Jos hinta unohdetaan, niin lähes ainut merkittävä huono ominaisuus on sisustus kaiken kaikkiaan - on halvan ja aika tyylittömän näköinen esim. saksalaisiin verrattuna.....ja jopa tsekkiläisiin verrattuna. Hyviä puolia on sitten paljonkin, kuten ajo-ominaisuudet, kiihtyvyys, välitön reagointi kaasupolkimen (sähkö-) painallukseen, hiljaisuus, autopilotti (kunhan saavat ohjelmiston ajan myötä paremmaksi), ota ohjelmistopäivitykset, "aina aamulla tankki täynnä" (kun auto on yön johdon nokassa), jne jne jne.Heitetään itekki tähän soppaa lusikka. Mitä mieltä Mike on ässä Teslasta? Ite lukenu juttuja ja käyttäjäkokemuksia ja alkanu haluttaa enemmän ja enemmän käytettynä tuommonen.
Jotenkin aika hauska lause kun ratti ja viikset on otettu suoraan mersusta.Model S:n olen koeajanut. Jos hinta unohdetaan, niin lähes ainut merkittävä huono ominaisuus on sisustus kaiken kaikkiaan - on halvan ja aika tyylittömän näköinen esim. saksalaisiin verrattuna.
Viikset ja ratti joo ovat mersusta / mersumaisia, mutta ovat aika pieni osa siitä, mitä silmä näkee. Penkit ovat kanssa suht ok, mutta kojelauta, ovipaneelit, verhoilumateriaalit jne. ovat halvan oloisia. Kokonaisuus ei ole kaksinen. Olen oikeasti harkinnut tuollaisen ostamista, mutta kun hintaluokka huomioiden sisustus ei miellytä, niin kaikista hyvistä ominaisuuksista huolimatta hankinta on jäänyt (toistaiseksi).Jotenkin aika hauska lause kun ratti ja viikset on otettu suoraan mersusta.
Täysin samaa mieltä, sisältä muovinen ja halvan oloinen.Model S:n olen koeajanut. Jos hinta unohdetaan, niin lähes ainut merkittävä huono ominaisuus on sisustus kaiken kaikkiaan - on halvan ja aika tyylittömän näköinen esim. saksalaisiin verrattuna.....ja jopa tsekkiläisiin verrattuna. Hyviä puolia on sitten paljonkin, kuten ajo-ominaisuudet, kiihtyvyys, välitön reagointi kaasupolkimen (sähkö-) painallukseen, hiljaisuus, autopilotti (kunhan saavat ohjelmiston ajan myötä paremmaksi), ota ohjelmistopäivitykset, "aina aamulla tankki täynnä" (kun auto on yön johdon nokassa), jne jne jne.