Huvittavaa miten niinkin tyhjänpäiväisestä asiasta kuin auto saadaan väännettyä sivukaupalla. Ei siitä turhaan puhuta peniksen pidentäjänä 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Itse nyt olen harkitsemaan tätä. Mutta eniten huolettaa tuo face id ja varsinkin se kun itsellä silmälasit on niin mitenkä toimii silloin kun rillit eivät ole päässä. Sekä jossain iltapäivälehdessä oli että puhelin saattaa hyytyä kylmässä ulkoilmassa oletko huomannut tätä?Erittäin hyvältä. Face ID on kova, kun se ottaa monessa muussakin paikkaa kuin luuria avatessa. Nagivointi on simppelisti helvetisti nopeempaa gestureilla kun ei ole kotinappia, kunhan sen nyt ekana unohtaa ettei sitä enää ole. Lasi ei kestä yhtään mitään, vaan avaimet jos on samassa taskussa, niin naarmua tulee, mä sain naarmun alle tunnissa, joten pistin suojalasin siihen. Luuri on taas kerran tolkuttoman liukas, eli pakko käyttää kuoria, muuten epämukava käyttää.
Älä huoli laseista, mee testaamaan kauppaan ekana. Kylmässä en oo huomannut kun ei ole kylmää vielä.Itse nyt olen harkitsemaan tätä. Mutta eniten huolettaa tuo face id ja varsinkin se kun itsellä silmälasit on niin mitenkä toimii silloin kun rillit eivät ole päässä. Sekä jossain iltapäivälehdessä oli että puhelin saattaa hyytyä kylmässä ulkoilmassa oletko huomannut tätä?
En kyllä ymmärrä mikä pointti tossa on. Onneksi ei tonne tartte mennä juurikaan. Jos ne aikoo tehdä autoilusta hankalampaa, olis syytä parantaa merkittävästi julkista. Silti kaikki eivät vain halua istua mamujen ja narkkien kanssa dösässä.Ootko Mike vielä tätä farssia kommentoinut?
https://www.is.fi/autot/art-2000005452036.html?ref=rss
"Yksityiskohtaisemmin tämä niin sanottu kaupunkibulevardisointi tarkoittaa sitä, että tien välityskykyä vähennetään poistamalla kaistoja ja mahdollisesti myös purkamalla ramppeja, laskemalla nopeusrajoitus 50 kilometriin tunnissa... Tällä hetkellä Tuusulanväylää käyttää vilkkaimmilta osiltaan jopa noin 80000 ajoneuvoa vuorokaudessa."
Erittäin hyvältä. Face ID on kova, kun se ottaa monessa muussakin paikkaa kuin luuria avatessa. Nagivointi on simppelisti helvetisti nopeempaa gestureilla kun ei ole kotinappia, kunhan sen nyt ekana unohtaa ettei sitä enää ole. Lasi ei kestä yhtään mitään, vaan avaimet jos on samassa taskussa, niin naarmua tulee, mä sain naarmun alle tunnissa, joten pistin suojalasin siihen. Luuri on taas kerran tolkuttoman liukas, eli pakko käyttää kuoria, muuten epämukava käyttää.
Tämä. Joku teinirunkkari selaa housut märkänä nettiautoa, ja ilmoittelee Mikelle mikä hänen haaveautoistaan pitäisi ostaa. Ei helvetti^ Eikö tää trolli vois jo lentää helvettiin täältä?
Eritttäin hyvältä vaikuttaa tällä hetkellä. Akkukestohan ei ole suoraan verrannollinen akun kokoon, vaan siihen paljonko kulutus on. Ja Apple nyt tunnetaan siitä, että se tekee suht energiatehokkaita vekottimia.Miltäs akunkesto vaikuttaa? Jännä, kun kilpailijat tekee isompia akkuja ja Apple jopa pienensi akun kokoa iPhone 8:ssa.
Itse nyt olen harkitsemaan tätä. Mutta eniten huolettaa tuo face id ja varsinkin se kun itsellä silmälasit on niin mitenkä toimii silloin kun rillit eivät ole päässä. Sekä jossain iltapäivälehdessä oli että puhelin saattaa hyytyä kylmässä ulkoilmassa oletko huomannut tätä?
No ei ainakaan mulla kestänyt. Tosin en mä nyt enää varma ole kun laitoin ton suojalasin päälle, niin enää en nää sitä naarmua. Luulis sen nyt edelleen näkyvän ja kyllä mä sitä raaputtelin.Eikös noi corningin lasien pitäisi kestää naarmuja aika hyvin?
Miksi pitää samassa taskussaHelvetisti kovempi volyymi irtoo kaiuttimista mitä seiskassa. Näyttö ei ole sen kestävämpi avainnipun kanssa samassa taskussa, vaan sain naarmun siihen jo tehtyä. Hommasin sitten lasin siihen suojaksi ettei ihan naarmuille mene kun samassa taskussa avainten kanssa pidän kuten aina.