Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

On se tosiaan ihme kun joillain on tarve tyrkyttää sitä "omaa" merkkiä :D. Jos henkilö x sanoo että ostaa auton y, niin ei, se ei käy sitten millään. Kai se on tiedämmä jokaisen asia millä ajaa ja mitä siinä autossa arvostaa. Toisia kiinnostaa kiihtyvyys ja toisia, että sinne autoon mahtuu muutakin kuin pelkkä reppu.

Jos itse nyt pitäisi valita uusi premium sedan, ostaisin Volvo S90:n. Tähänkin varmaan moni sanoisi, että Audia tai Mersua saa niin ja niin paljon tehokkaamapana, mutta jos ei ne kiinnosta niin se on ihan paskan hailee.

Autokeskustelut sivuutan sikäli itse aina hymähdyksellä, että vaikka itsellä tuo ajokortti on reilu 10 vuotta ollu, niin koskaan en ole autoa omistanut. Aluksi sen takia ettei ollut varaa ja nyt kun varaa olisi, niin en vain oikein keksi pätevää syytä, miksi Porin(kaan) kokoisessa kaupungissa autoa tarvitsisin.

Silti näihin törmätessä tulee aina ihmeteltyä, että miksi juuri autot on se the status symboli ja maallinen omistus mistä (ilmeisesti ainakin bemarimiehet) koetaan olevan OK aukoa päätään, jos toisella onkin vääränmallinen auto. Miksi sitten taas esim. talo on sellainen aihe, että siitä ei saa toiselle vittuilla ja kysyä että miksi asut tommosessa tönössä kun tämmönen 400 neliön lukaali ois paljon siistimpi... Paljon merkittävämpi osa elämäähän se huusholli on.

Autokeskustelut sivuutan sikäli itse aina hymähdyksellä, että vaikka itsellä tuo ajokortti on reilu 10 vuotta ollu, niin koskaan en ole autoa omistanut. Aluksi sen takia ettei ollut varaa ja nyt kun varaa olisi, niin en vain oikein keksi pätevää syytä, miksi Porin(kaan) kokoisessa kaupungissa autoa tarvitsisin.

Silti näihin törmätessä tulee aina ihmeteltyä, että miksi juuri autot on se the status symboli ja maallinen omistus mistä (ilmeisesti ainakin bemarimiehet) koetaan olevan OK aukoa päätään, jos toisella onkin vääränmallinen auto. Miksi sitten taas esim. talo on sellainen aihe, että siitä ei saa toiselle vittuilla ja kysyä että miksi asut tommosessa tönössä kun tämmönen 400 neliön lukaali ois paljon siistimpi... Paljon merkittävämpi osa elämäähän se huusholli on.
Mulle sanoi yksi tyyppi, että mieluummin asun omakotitalossa kuin tommoisessa koirankopissa. No mä asun 00100 alueella ja se asui Mikkelissä. Sit vain siihen, että no tuuppa tänne ja osta omakotitalo, niin katotaan riittääkö pakka. Tottakai mä asuisin Mikkelissä jos haluaisin, kuka hullu nyt stadin keskustaan muuttaa ellei juuri halua.

Jos olis rahaa niin G 63 AMG, ei ehkä ulkosella olemuksellaan kostuta kenenkään pöksyjä, mut kyyti sopivasti hankalassa maastossa on aika vitun säväyttävää.

Murossa oli kans yks rahamies joka päätti vaihtaa muistaakseni M2:sen. Miljoona eri vaihtoehtoa tuli ehdotuksiin mutta päätyi lopulta Audi R8:siin. Hieno peli on kyllä mutta tilanpuutteen takia ei varmaan Mikelle kelpaa.

Murossa oli kans yks rahamies joka päätti vaihtaa muistaakseni M2:sen. Miljoona eri vaihtoehtoa tuli ehdotuksiin mutta päätyi lopulta Audi R8:siin. Hieno peli on kyllä mutta tilanpuutteen takia ei varmaan Mikelle kelpaa.
Mulla on tutulla R8 ja sinne tosiaankaan ei mahdu mitään, ei valokuvauskamoja, eikä takapenkkejä ole. Eli ihan puhtaasti kaksipaikkainen.

Heitetään itekki tähän soppaa lusikka. Mitä mieltä Mike on ässä Teslasta? Ite lukenu juttuja ja käyttäjäkokemuksia ja alkanu haluttaa enemmän ja enemmän käytettynä tuommonen.

Heitetään itekki tähän soppaa lusikka. Mitä mieltä Mike on ässä Teslasta? Ite lukenu juttuja ja käyttäjäkokemuksia ja alkanu haluttaa enemmän ja enemmän käytettynä tuommonen.
Mä en pidä siitä muodosta, enkä ylipäätänsä puhtaasti sähköautoista. Autosta pitää lähtee ääntä. Mä tykkään kun putket paukkuu ja vaihtaessa poksahtaa.

Ja Bang & Olufsen kuulostaa paremmalta sedanissa, koska siinä subi on eri paikassa, Sportbackissa vararenkaan luona. Bassot on paljon diipimmät sedanissa. Enkä puhu paskaa, vaan ihan kokemuksesta kun sedanissa oli samat hifit.

Jos vielä pykälän haluaa parantaa tuosta, niin lyö äänieristyslevyä oviin ja hattuhyllyyn, n. 2h projekti. Parani omassa -18 S3 sedanissa huomattavasti tarkkuus bassoissa. Itseasiassa tuo B&O on ensimmäinen autossa vakiona ollut systeemi, mitä en lähtenyt vaihtamaan, kun on jopa kuunneltava.

Mulla on läppärissä Bang & Olufsen. On vitun hyvä. :whistle:

Ei se merkki siinä tee mitään. Tuo nyt on ihan järkevästi toteutettu ja kaiutinelementit olivat mekaanisesti fiksuja, kun ovet purin ja noita pääsi ihmettelemään.
Edellisessä Audi A4:ssä mulla oli n. 2.5k€ investointuna Rainbow:n aftermarket osiin + DSP:n. Toki tuolla paremman lopputuloksen saa, mutta asennus on hyvin masentava homma. B&O tuohon S3:een oli jopa ihan validi ostos hintaansa nähden.

Model S:n olen koeajanut. Jos hinta unohdetaan, niin lähes ainut merkittävä huono ominaisuus on sisustus kaiken kaikkiaan - on halvan ja aika tyylittömän näköinen esim. saksalaisiin verrattuna.....ja jopa tsekkiläisiin verrattuna. Hyviä puolia on sitten paljonkin, kuten ajo-ominaisuudet, kiihtyvyys, välitön reagointi kaasupolkimen (sähkö-) painallukseen, hiljaisuus, autopilotti (kunhan saavat ohjelmiston ajan myötä paremmaksi), ota ohjelmistopäivitykset, "aina aamulla tankki täynnä" (kun auto on yön johdon nokassa), jne jne jne.

Model S:n olen koeajanut. Jos hinta unohdetaan, niin lähes ainut merkittävä huono ominaisuus on sisustus kaiken kaikkiaan - on halvan ja aika tyylittömän näköinen esim. saksalaisiin verrattuna.
Jotenkin aika hauska lause kun ratti ja viikset on otettu suoraan mersusta.

Jotenkin aika hauska lause kun ratti ja viikset on otettu suoraan mersusta.
Viikset ja ratti joo ovat mersusta / mersumaisia, mutta ovat aika pieni osa siitä, mitä silmä näkee. Penkit ovat kanssa suht ok, mutta kojelauta, ovipaneelit, verhoilumateriaalit jne. ovat halvan oloisia. Kokonaisuus ei ole kaksinen. Olen oikeasti harkinnut tuollaisen ostamista, mutta kun hintaluokka huomioiden sisustus ei miellytä, niin kaikista hyvistä ominaisuuksista huolimatta hankinta on jäänyt (toistaiseksi).

Model S:n olen koeajanut. Jos hinta unohdetaan, niin lähes ainut merkittävä huono ominaisuus on sisustus kaiken kaikkiaan - on halvan ja aika tyylittömän näköinen esim. saksalaisiin verrattuna.....ja jopa tsekkiläisiin verrattuna. Hyviä puolia on sitten paljonkin, kuten ajo-ominaisuudet, kiihtyvyys, välitön reagointi kaasupolkimen (sähkö-) painallukseen, hiljaisuus, autopilotti (kunhan saavat ohjelmiston ajan myötä paremmaksi), ota ohjelmistopäivitykset, "aina aamulla tankki täynnä" (kun auto on yön johdon nokassa), jne jne jne.
Täysin samaa mieltä, sisältä muovinen ja halvan oloinen.

Back
Ylös Bottom