Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

https://m.nettiauto.com/bmw/650/9145036?vifAdCount=9&vifNav=Y Siitä kunnon auto ja on nelivetokin. Unohdat ne riisikulhot
Sun on pakko olla päälle 60v corollan omistaja.

Screen Shot 2017-11-14 at 17.26.14.webp

Q2_1.webp

^ Makuasioita sano musti, mutta bmw mielestäni tyylikkäämpi noista.
Kyllä jos on ihminen, joka haluaa mahdollisimman tasaisen ja harmaan, semmoisen ettei vain erotu porukasta vahingossakaan. Toi bemari on sanalla sanoen TYLSÄ ja mitäänsanomaton tasaisen konservatiivinen sisusta. Voisin kuvitella sen vanhuksen istuvan tonne ja ajelevan vähän alle rajoitusten vaikka perseen alla oliskin päälle 300hp. Toi bemari oikein huutaa tasaisen harmaata tylsyyttä koko ilmeellään. Juuri semmoista suomalaista paskatylsyyttä, jossa pyritään uppoutumaan massaan hyvin tehokkaasti.

Kyllä jos on ihminen, joka haluaa mahdollisimman tasaisen ja harmaan, semmoisen ettei vain erotu porukasta vahingossakaan. Toi bemari on sanalla sanoen TYLSÄ ja mitäänsanomaton tasaisen konservatiivinen sisusta. Voisin kuvitella sen vanhuksen istuvan tonne ja ajelevan vähän alle rajoitusten vaikka perseen alla oliskin päälle 300hp. Toi bemari oikein huutaa tasaisen harmaata tylsyyttä koko ilmeellään. Juuri semmoista suomalaista paskatylsyyttä, jossa pyritään uppoutumaan massaan hyvin tehokkaasti.
Mielestäni tommone a3 vasta massaan sulautuukin ja on tasaisen harmaa, kun niitä tulee joka päivä kymmeniä vastaan, mutta 6 sarjan bemareita ei joka kulmalla vastaan tulekkaan.

Oikein muovinen vaikutelma tulee ainakin noista punasista listoista, unohtamatta parhaita vuosia kun 18 tuli mittariin niin yhdellä sun toisella oli asconassa paukkumaalilla maalattuja listoja, nämä hienot muistot palasivat mieleeni tuota audin sisätilaa katsoessani.
Ja ennen kuin joku tulee keulimaan niin ei, en omista bemaria.

Hih, lusikkaa soppaan: Kaikki saksalaiset premium merkit on tylsän konservatiivisia, varsinkin sisustoiltaa ja usein myös ulkoa (aina löytyy muutama poikkeus, ne tosin on sit sieltä superauto luokasta pääsääntöisesti), mutta se on saksalaista "tyyliä". Nykyautoista sytyttää Alfan Giulia ja Kia Stinger, siis kun puhutaan joksenkin tavan tallaajan palkkatuloilla ostettavista kulkineista. Toki noissakin sisätilat on paljolti nykymuodin suuntaisia, mut ulkoisesti aiheuttavat tarvetta lähestyä, vaikka kyllähän samaa muoltokieltä löytyy liki joka merkiltä. Ja juu, liian isoja Mikelle, mut kuhan nyt tulin länkyttämään ja jakamaan pers..siis mielipidettä.

Tää on kyllä se yleisin mittari urheilu- ja superautoilla ja merkit panostaa ihan älyttömästi tuolla testaamiseen ja parhaan kierroksen saamiseen.

Ei suinkaan? :eek:

Mutta kuten tuolla aiemmin todettiin, hyvä nyrren aika tarkoittaa pääsääntöisesti käyttökelvotonta autoa normaaliliikenteessä.

Ei suinkaan? :eek:

Mutta kuten tuolla aiemmin todettiin, hyvä nyrren aika tarkoittaa pääsääntöisesti käyttökelvotonta autoa normaaliliikenteessä.
Niin no, täällä väiteltiinkin suorituskyvystä. Ei Mike varmaan mitään civicciä oo ostamassa kauppakassiksi. Ja eipä muuten tarkota nopea kierrosaika nykyään enää, että olisi käyttökelvoton normaalissa liikenteessä. Veikkaan, että porsche 918 on 100x mukavampi kauppakassiksi kun meidän naapurin seat toledo.

Niin no, täällä väiteltiinkin suorituskyvystä. Ei Mike varmaan mitään civicciä oo ostamassa kauppakassiksi. Ja eipä muuten tarkota nopea kierrosaika nykyään enää, että olisi käyttökelvoton normaalissa liikenteessä. Veikkaan, että porsche 918 on 100x mukavampi kauppakassiksi kun meidän naapurin seat toledo.

Totta joo, koska miljoonan auto, joka kiertää ringin alle 7min on aivan loistava, vaikka sillä tekee vaikeuksia päästä korotetun suojatien yli raapimatta keulaa/pohjaa maahan. Ringin aika ei kerro mistään muusta kuin ringin ajasta, ja yleensä hyvin matalasta ja jäykästä jousituksesta. Ja reikäpäisestä kuskista.

Sanotaanko näin, että perus 911 menee vielä kauppakassina, vaikka nokan kanssa saakin vähän varoa rotvalleja ja jyrkkiä parkkitalojen ramppeja, mutta kyyti on vielä hyväksyttävää. GT3 on jo melko haastava mutta sillä pystyisi sopivasti masokisti ajamaan kohtuulliset siviiliajot, GT3RS vaatii jo tiettyä harrastuneisuutta. Ymmärrän erittäin hyvin miken himon RS3 tyyppiseen autoon, sillä voi vielä huoletta vetää missä vain ja milloin vain.

Mielestäni tommone a3 vasta massaan sulautuukin ja on tasaisen harmaa, kun niitä tulee joka päivä kymmeniä vastaan, mutta 6 sarjan bemareita ei joka kulmalla vastaan tulekkaan.
Kummasti tää vain päätä kääntää toisin kuin tylsät bemarit, joita on joka toisella bensalenkkarilla. Te bemari-ihmiset ootte kyllä helvetin omituisia. Kerro ihmeessä mikä auto sulla on, laita vaikka kuva. Verrataan sitten ihan huvikseen tehoja ja lookkia. Mä voin laittaa vielä sisältä valolistakuvat, samoin mustat nahat, tehdastummennukset, RS vanteet, virtual cockpit jne. Joten lopeta se vitun bemarin tyrlkyttäminen kun mä en ole mikään seniili tuppikulli, mä haluun että auto on nopee ja kätevä, sekä sen näköinen mistä ite pidän. Mä en mitään vitun pappamallin kotteroa ota koskaan. Sä et 2017 S3 nää hevonvittua liikenteessä, joten lopeta se paskanjauhaminen.

Ja montako uutta RS3:sta oot nähnyt liikenteessä? Et yhtään kun niitä ei maassa vielä edes kunnolla ole.

Screen Shot 2017-11-14 at 20.58.34.webp

Mua vituttaa noi bmw-idiootit. Aina tyrkyttämässä sitä merkkiä. Ikäänkuin mulla ei olis semmoista jo jos semmoisen haluaisin. Mutta ei, silti saatana ovat pippeli kovana aina puhumassa siitä merkistä. En osta sitä periaatteesta noiden vitun ääliöiden takia. En kehtais nousta siitä ulos kun merkin omistat tuppaa olemaan kaikki ihan dillejä.

Sit jotkut ei vain tajua, että autot on vain autoja, ei mitään elämää suurempia asioita. Ostaa sellaisen kuin haluaa ja massit riittää. Mutta ei saatana riitä näille valopäille, ollaan niin olevinaan.

Viimeksi muokattu:
Ja sovitaan että mä ajan millä haluan, vaikka tonnin paskalla. Mitään tolkkua ei uuden auton ostossa ole, mutta mä en elä tällä pallolla sillä perusteella, että ajattelen kaiken järjellä, mä meen kovin usein tunteella. Kauppaan pääsee Kiallakin, mutta kun ei se ole kiva omasta mielestä. Ja se RS3 koeajo oli kyllä kiva, on se vain makee peli. Nyt kun oon omistanut 2 ässää, toinen sedanina ja toinen sportbackina, niin tykkään enemmän sedanista.

Ja Bang & Olufsen kuulostaa paremmalta sedanissa, koska siinä subi on eri paikassa, Sportbackissa vararenkaan luona. Bassot on paljon diipimmät sedanissa. Enkä puhu paskaa, vaan ihan kokemuksesta kun sedanissa oli samat hifit.

Ja sovitaan että mä ajan millä haluan, vaikka tonnin paskalla. Mitään tolkkua ei uuden auton ostossa ole, mutta mä en elä tällä pallolla sillä perusteella, että ajattelen kaiken järjellä, mä meen kovin usein tunteella. Kauppaan pääsee Kiallakin, mutta kun ei se ole kiva omasta mielestä. Ja se RS3 koeajo oli kyllä kiva, on se vain makee peli. Nyt kun oon omistanut 2 ässää, toinen sedanina ja toinen sportbackina, niin tykkään enemmän sedanista.

Ja Bang & Olufsen kuulostaa paremmalta sedanissa, koska siinä subi on eri paikassa, Sportbackissa vararenkaan luona. Bassot on paljon diipimmät sedanissa. Enkä puhu paskaa, vaan ihan kokemuksesta kun sedanissa oli samat hifit.
https://m.nettiauto.com/bmw/x6/9130498?vifAdCount=17&vifNav=Y Osta tommone ennemmi,iso auto, kunnon tehodieseli, näyttävä ja harman kardonin popit.

Back
Ylös Bottom