Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**


Huvittavaa miten Mike ei saisi ajaa juuri sillä autolla kun hän itse haluaa/ostaa, jotku yrittää todistaa että joku merkki X olisi kuitenkin parempi. Ajakoon jokainen juuri sillä autolla kun itse haluaa, ei kiinnosta, kunhan ajaa samalla merkillä kuin minä :ROFLMAO:

Eikö tämä ole keskustelufoorumi jossa voi antaa ideoita yms.?
 
Miksi pitää samassa taskussa (n)? Itellä ei koskaan avaimet ja luuri samassa taskussa juuri naarmuuntumisen takia

Aina pitänyt. Pitäis opetella pitään eri taskuissa mut en jaksa.
Just tosta syystä opettelin että vasemmassa taskussa slider tyyppisen lompsan kanssa avaimet.
Oikeassa sitten luurin kanssa nuuskat tmv.

Mitään kuoria tai kalvoja en ikinä halua käyttää. Katoaa vähän sen luurin rakenteellinen hienous.
 
Mulle ainakaan missaan muussa ei ole jarkea kun siina etta lompakko ja puhelin on vasemmassa taskussa. Nahkalompsa ei sita naarmuta eika tartte mitaan suojaa. Avaimet ja kolikot sitten oikeessa taskussa. Reissussa ollessa avaimet on hotellilla huoneessa kun niita ei tartte ja hotellin avain on lompsassa. Oikea tasku jaa sitten katevasti tyhjaksi kameraa varten. Jos mitaan muuta yrittaa niin heti aivan outo olo.
 
Mulle ainakaan missaan muussa ei ole jarkea kun siina etta lompakko ja puhelin on vasemmassa taskussa. Nahkalompsa ei sita naarmuta eika tartte mitaan suojaa. Avaimet ja kolikot sitten oikeessa taskussa. Reissussa ollessa avaimet on hotellilla huoneessa kun niita ei tartte ja hotellin avain on lompsassa. Oikea tasku jaa sitten katevasti tyhjaksi kameraa varten. Jos mitaan muuta yrittaa niin heti aivan outo olo.
Pitää opetella pitään vasemmassa taskussa avaimia, niitä kun tarttee harvemmin. Oikeassa taskussa sitten korttikotelo ja luuri, pakko totutella.
 
Tuosta P85 D:n 3,3s 0-100 kmh kiihtyvyydestä kova on mutta eipä ole huono 2017 Audi rs3 400 heppanen menee launch controlilla performance boxiin parhaimmillaan 3,69...tehdas ilmoittaa kait 3,9.
Ja audin hinta lähtee 82 ke.Aika ripeän auton saa jo suht "halvalla".
 
Audissa on sentään vielä rallin tuntua, sen verran kovat äänet oli siinä. Makee ajaa kun perseen alla paukkuu ja ihmiset kääntää päätä joka paikassa kun pudottaa vaihdetta. Siinä on ajamisen tuntua, toisinkuin vikinää pitävissä sähkövempaimissa. Mut tulevaisuus on Teslan kaltainen ja murisevat hurjat bensaturbot jää historiaan. Sit mä en enää halua ajaa nopealla, vaan ostan jonkun tavallisen paskakotteron.
 
Tuo tuleva Teslan Roadster näyttää aika himmeeltä. 0-100kmh 1,9s, 0-160kmh 4,2s, varttimaili 8,9s, huiput yli 400kmh ja range maantienopeuksilla 1000 km. :D

https://www.jokamies.fi/tesla-esitt...ta-sataan-roadsterin-huiput-ovat-yli-400-kmh/
Toi 1,9s on 0-96km/h, joten sataseen voi kestää 2 sekuntia. Hurja kiihtyvyys, siinä taitaa painua selkänojaan jo yli yhden g:n voimalla. Kuvien perusteella sisustukseenkin on nyt panostettu vähän enemmän. Hinta vain on jo liian kova (meikäläiselle), 200-250 t$ jenkeissä.
 
Toi 1,9s on 0-96km/h, joten sataseen voi kestää 2 sekuntia. Hurja kiihtyvyys, siinä taitaa painua selkänojaan jo yli yhden g:n voimalla. Kuvien perusteella sisustukseenkin on nyt panostettu vähän enemmän. Hinta vain on jo liian kova (meikäläiselle), 200-250 t$ jenkeissä.

Aika hätäsesti toi lähtee:

 
Elon Musk on aika hauska tyyppi. Tossa alla Elon kertoo, että miksi halusi uudesta Roadsterista niin suorituskykyisen.

And why build something so seemingly outrageous? “The point of doing this is to give a hardcore smack down to gasoline cars” says Musk before a cheering crowd at the event. “These are all world records.” he adds.​

Ja tässä vielä speksejä.
  • 0-60 mph: 1.9 seconds (before upgrades)
  • 1/4 mile: 8.9 seconds (first time any production car has broken 9 seconds in 1/4 mile)
  • Power: 10,000 nm Torque
  • Range: 620 miles (998 kilometers)
  • Battery size: 200 kWh
  • Top speed: 250+ mph
 
Toi melkosen kova range tuohon päälle vielä, älytön laitos.
 
Sähkömoottoreissa on julma vääntö heti nollakierroksilta lähtien. Tässä vielä pari lainausta Electrek -sivuston pohdinnoista.

These are all dragster type speeds and not what you expect to see on street legal vehicles driven by civilians, let alone a relatively inexpensive $200,000 vehicle. Slower Bugattis cost more than 10x as much.

Tesla says it put three engines in the vehicle, one each for the rear wheels and another for the front wheels. I imagine these engines turn out around 500 horsepower per engine for a total of 1,500hp total. We’re talking significantly over a megawatt of power.​
 
Onhan noissa sähkömoottoreissa tosiaan raju vääntö ja heti kärkeen, mutta toi 10,000 kuulosti aivan sairaalta.
Hetken kun asiaa googlasi, vissiin toi lukema on ihan eri kuin se mistä yleensä puhutaan.

Speaking of statistics, I'm not entirely sure what to make of Musk's claims that the three-motor Roadster will have 7,376ft-lbs/10,000Nm of torque. If that number is measured at the wheels, then we need to account for gearing, in which case it's really only about 10 percent more than the Model S P100D.


Noh, silti. 10% enemmän kuin huomattavasti isommassa Model S:ssä.
Oli miten oli, ihan huikeita laitoksia tuottaa toi firma. Se rekkakin on ihan älytön.
 
Back
Ylös Bottom